lillesnillelilla Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Skal på minicruise til København i begynnelsen av februar, bare for å gjøre noe (fikk tak i gratisbillett...).. er det noe spesielt jeg burde handle der? Ikke kjølevarer siden jeg tar båten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Egentlig ikke. Anonymkode: c6ab2...a6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar Nææ, dyrt i Danmark nå med syk valutakurs. Anonymkode: 00b55...073 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar Kle deg godt, så er det koselig å vandre rundt i byen. Glyptoteket synes jeg er verdt et besøk 😊 Anonymkode: e4cd8...1db 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar Ananasringer med sjokoladetrekk, fersk flødebolle, brente mandler, churros eller belgisk vaffel med softice, smørrebrød med en øl og en "lille", eller rød pølse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Klær, de har mye fint dansk design/klesmerker. Vin- mye mer utvalg der enn på polet. Kjøper ofte med hjem et rugbrød fra bakeren, fantastiske rugbrød der. Anonymkode: a87fa...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 24. januar Forfatter #7 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kle deg godt, så er det koselig å vandre rundt i byen. Glyptoteket synes jeg er verdt et besøk 😊 Anonymkode: e4cd8...1db Typisk...er der på en mandag og glyptoteket er stengt mandager .. . Numii skrev (15 timer siden): Ananasringer med sjokoladetrekk, fersk flødebolle, brente mandler, churros eller belgisk vaffel med softice, smørrebrød med en øl og en "lille", eller rød pølse Smørrebrød kan nok hende det blir, søtsaker står jeg nok over 🙂 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Klær, de har mye fint dansk design/klesmerker. Vin- mye mer utvalg der enn på polet. Kjøper ofte med hjem et rugbrød fra bakeren, fantastiske rugbrød der. Anonymkode: a87fa...e86 Skal ta en titt på klær 🙂 alkohol hopper jeg nok over, drikker omtrent ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 24. januar #8 Del Skrevet 24. januar København er dyrt! Kos dere heller med byvandring som noen her sier og spis litt dansk bakst osv. Hadde heller brukt pengene på det enn på materielle ting. Køben er jo en kjekk by da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 24. januar #9 Del Skrevet 24. januar København er god på vintage! Mange skatter å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #10 Del Skrevet 24. januar Elsker København 😍 hvis jeg bare hadde noen timer til rådighet ville jeg bare rusle rundt i byen. Nyhavn, Reffen, botanisk hage eller en tur i et eller annet nabolag. Sjekk insta for inspirasjon. Hvis det er vær til det, sitte ute på fortauskafé med et glass vin eller kakao og litt dansk bakverk. Anonymkode: 687dc...221 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar lillesnillelilla skrev (På 23.1.2025 den 21.52): Skal på minicruise til København i begynnelsen av februar, bare for å gjøre noe (fikk tak i gratisbillett...).. er det noe spesielt jeg burde handle der? Ikke kjølevarer siden jeg tar båten. Hvor går cruisebåten fra? Anonymkode: 457b2...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #12 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor går cruisebåten fra? Anonymkode: 457b2...ff6 Det er ferge. Den går fra Vippetangen Anonymkode: 3d06a...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå