Maleficenta Skrevet 24. januar #21 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.16): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Thea Mathea Vera Saga Synne Lykke Øverst penest. Nederst styggeste. Ikke at jeg syns noen av navnene er stygge men syns lykke er et ord og ikke et navn og saga og Synne er sært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar 1. Vera 2. Saga 3. Mathea 4. Synne 5. Thea . . . 6. Lykke (et navn jeg cringer av…) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #23 Del Skrevet 28. januar Lykke synes jeg er helt grusomt. Det er ikke spesielt pent i seg selv, i tillegg kommer det at det beskriver en følelse. Hva hvis hun blir deprimert (som veldig mange blir i løpet av livet)? Da blir det jo helt tragikomisk å hete Lykke. Hvorfor vil man ungene sine så vondt? Saga er for meg et verktøy. Alle de andre er helt OK, men ganske kjedelige. Anonymkode: cd240...c20 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. januar #24 Del Skrevet 28. januar Saga, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet 29. januar #25 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 8.52): Lykke synes jeg er helt grusomt. Det er ikke spesielt pent i seg selv, i tillegg kommer det at det beskriver en følelse. Hva hvis hun blir deprimert (som veldig mange blir i løpet av livet)? Da blir det jo helt tragikomisk å hete Lykke. Hvorfor vil man ungene sine så vondt? Saga er for meg et verktøy. Alle de andre er helt OK, men ganske kjedelige. Anonymkode: cd240...c20 Enig. Vet om ei jente som fikk navnet Lykke. Da hun ble tenåring ba hun på sine knær om å få bytte navn. Nå heter hun noe annet…😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #26 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.16): 6,Lykke 3. Saga 2. Synne 4. Thea 1. Vera 5. Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Anonymkode: b6170...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 2. februar #27 Del Skrevet 2. februar jeg sliter litt med å rangere, for jeg liker nesten ingen av disse navnene. men noe sånt: 1. Synne 2. Thea 3. Mathea 4. Saga 5. Vera 6. Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #28 Del Skrevet 2. februar Saga Synne Vera Thea Mathea Lykke Anonymkode: e4b57...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #29 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.16): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Saga Synne Mathea = alle fine! Lykke = litt fjollete Vera = litt hardt Thea = aldri likt Anonymkode: 70825...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #30 Del Skrevet 2. februar Vera. Eneste fine. Anonymkode: 34fc6...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #31 Del Skrevet 2. februar Vera er det eneste ordentlige navnet her, sorry. Anonymkode: dd728...df1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 2. februar #32 Del Skrevet 2. februar Saga Lykke Vilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #33 Del Skrevet 2. februar Jeg synes alle navnene her er fine! Særlig Synne og Thea. Vera er ikke jeg personlig så glad i, fordi det var en slem mobbejente som het det da jeg vokste opp, så Vera står for meg som et ondt navn. Men sånn kan jo alle navn ødelegges, så andre skal ikke legge noe i det, synes jeg. Anonymkode: c2b6a...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #34 Del Skrevet 2. februar Saga, Thea, Synne, Mathea. Vera og Lykke er ikke fine navn for meg. Anonymkode: 0e1c6...e15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. februar #35 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.16): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Synne er eneste jeg hadde brukt selv av de på listen. Resten har jeg ulike tanker om fra at jeg assosierer det med noen til at jeg ikke synes det er så fine. Lykke synes jeg er pent, men hadde ikke valgt det selv. Kjenner en nydelig jente med det navnet, men synes ikke det fungerer så bra som navn. Saga føler jeg er oppbrukt, mens Vera gjerne ikke er brukt nok av yngre generasjon og gjerne ikke er helt kommet igjen. Begge de synes jeg er pene da, så de er høyt oppe på rangeringen. Heller Thea enn Mathea her, men de to er til slutt i den rekkefølgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:54 #36 Del Skrevet fredag kl 22:54 Fineste navn til minst fine: - Mathea - Saga - Lykke - Synne - Thea - Vera Kunne aldri valgt noe annet enn Mathea og Saga for min del. Anonymkode: 4c53a...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:57 #37 Del Skrevet fredag kl 22:57 AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.16): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Saga eller Synne resten er no go lykke er slum Anonymkode: 7e5f2...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet fredag kl 22:59 #38 Del Skrevet fredag kl 22:59 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.22): Noen forslag? Anonymkode: e16dd...9a3 Live Endret fredag kl 23:00 av Kaneel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:00 #39 Del Skrevet fredag kl 23:00 AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.22): Noen forslag? Anonymkode: e16dd...9a3 Snefrid Anonymkode: 7e5f2...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:05 #40 Del Skrevet fredag kl 23:05 AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.16): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Synne har jeg hatt med på mine navnelister HVER gang 😅 Synne Vera Thea saga lykke mathea Anonymkode: 20072...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå