AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Vera, jeg synes alle de andre navna er oppbrukt. Men jobber i barnehage da, så er antakelig ikke slik for andre. Hvorfor ikke velge noe mer orginalt? Anonymkode: 6d210...c0c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar Synne, Saga og Thea. De tre andre liker jeg ikke så godt. Anonymkode: 681a4...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vera, jeg synes alle de andre navna er oppbrukt. Men jobber i barnehage da, så er antakelig ikke slik for andre. Hvorfor ikke velge noe mer orginalt? Anonymkode: 6d210...c0c Noen forslag? Anonymkode: e16dd...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar Ville ikke valgt noen av disse, men hvis jeg måtte rangere: Mathea Saga Thea Lykke Synne Vera Anonymkode: 2e8c3...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Se på navnestatistikk for 90-100 år siden😊 Anonymkode: 0cd31...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar Ville ikke valgt noen av disse, men hvis jeg måtte rangere: Synne Thea Mathea Saga Lykke Vera Anonymkode: 7f4fe...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Del Skrevet 23. januar Lykke har jeg aldri forstått som navn, merkelig å kalle opp ungen sin etter en følelse. Saga er fint på svensk, ikke på norsk. Thea og Synne er fullstendig oppbrukt etter min mening, kjedelig. Vera synes jeg er gammel dame-navn. Mathea er litt interessant, men også litt rart og veldig likt Thea. Anonymkode: dfce9...62c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #9 Del Skrevet 23. januar Saga ville jeg valgt av de Anonymkode: 5af0b...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #10 Del Skrevet 23. januar Saga var fint 🥰 Anonymkode: 4437c...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #11 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Sanna Thyra Saga Vera Mathea Endret litt på noen av navnene jeg😅Lykke liker jeg ikke. Anonymkode: 84c26...485 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #12 Del Skrevet 24. januar Mathea, Synne, Saga, Lykke, Vera og Thea i den rekkefølgen Anonymkode: 05939...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #13 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Mathea, det kunne jeg brukt selv. Thea , likte det veldig godt før, men nå synes jeg det er oppbrukt. Synne, litt for sukkersøtt for min smak. Lykke, mannen ønsket det navnet hvis vi hadde fått jente, jeg var usikker, men kunne nok brukt det. Saga, liker ikke, er et verktøy. Vera , ikke helt min smak. Anonymkode: 0d032...593 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #14 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.16): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Finest: mathea styggest: vera kjedeligest: Thea Anonymkode: 0e85c...68c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #15 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.22): Noen forslag? Anonymkode: e16dd...9a3 Vanskelig å komme med forslag når du ikke spesifiserer noe om preferanser. Men ut fra de navnene du viser til så antar jeg du liker korte jentenavn, med få konsonanter og gjerne med dobbel vokal og vokalending. Og de er det jo mange av. Du kan jo se på navnestatistikkene over 200 mest brukte navn, og så forsøke og finne den type navn, men som likevel ikke er blant topp 50? F. eks Tyra, Silja, Rine, Ragna, Pia ol. Anonymkode: 6d210...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #16 Del Skrevet 24. januar Vera Anonymkode: 21572...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. januar #17 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.16): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Lykke Saga Vera Synne Thea Mathea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #18 Del Skrevet 24. januar Synne, Lykke, Mathea, Thea, Saga og Vera…. Anonymkode: 9c319...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #19 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Vanskelig å komme med forslag når du ikke spesifiserer noe om preferanser. Men ut fra de navnene du viser til så antar jeg du liker korte jentenavn, med få konsonanter og gjerne med dobbel vokal og vokalending. Og de er det jo mange av. Du kan jo se på navnestatistikkene over 200 mest brukte navn, og så forsøke og finne den type navn, men som likevel ikke er blant topp 50? F. eks Tyra, Silja, Rine, Ragna, Pia ol. Anonymkode: 6d210...c0c Kom på ett til Vilja🙂 Anonymkode: 6d210...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #20 Del Skrevet 24. januar Vilja var fint. Saga går an. De andre likte jeg absolutt ikke. Jeg føler du er noen år bakpå ts? Mange av disse navnene er veldig oppbrukt nå. Anonymkode: 55f97...669 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå