AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Har lyst å begynne og kle meg litt finere, men aner ikke hvordan. Har tidligere vært overvektig og gikk i joggeklær, deretter ble jeg tynn og har siden bodd i treningsklær. Nå ønsker jeg noe annet enn tights, men jeg synes det er overveldende. Har vokst opp under grov omsorgssvikt, så slike elemtære ting som klær er vanskelig. Trenger konkrete tips til hvilke klær jeg kan begynne å kjøpe. Anonymkode: 026b7...16d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Vil anbefale deg å finne antrekk du liker på eks pinterest. Lagre bildene du liker, og når du har en god del, plukk ut de du liker best, og som passer din livsstil. Se om det er mulig å gjennomføre med noen av antrekkene skapet ditt. Google basisgarderobe og lag en liste. Dersom du skal shoppe, tenk at du skal kunne bruke dette plaggene du kjøper til flere antrekk. Sett opp et budsjett. Selv liker jeg å bruke et 3-3-3 system i min garderobe: 33 plagg i 3 måneder (ikke inkl treningstøy, undertøy, strømpebukser o.l.). De 33 plaggene er godt gjennomtenkt, og alle er valgt ut fordi de passer til antrekk. Når de tre månedene har gått, setter jeg sammen med nye antrekk, med klær jeg har lagret. Anonymkode: 6723c...77d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar Mange kjøpesentre har stylister som kan hjelpe deg, det koster litt men det er jo ikke noe du skal gjøre ofte. Ingen her vet hvordan du ser ut, og da er det veldig vanskelig å gi deg tips. Anonymkode: b2d6e...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar Jeg bruker Pinterest en del og lagrer «outfits». ev så kanskje du finner en inspirasjon konto på typ Instagram eller Facebook med noen som har lignende kropp. håper du finner noe ❤️ Anonymkode: 2e62d...b53 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Trenger konkrete tips til hvilke klær jeg kan begynne å kjøpe. Ville begynt med å kjøpe et par sorte støvletter, noen ullkjoler/skjørt el.l og noen fine strømpebukser. Da har du en base du kan variere med avhengig av tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar Jeg digger Katarina Petrovic sine tips og råd https://hoyer.no/journal/dame/basegarderoben_katarinapetrovic/?srsltid=AfmBOorveoOOEbpdN7yjhEzafcno_fqAyZsixZJOD3N7w4kYrxcA2eMd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Trenger konkrete tips til hvilke klær jeg kan begynne å kjøpe. Men det er vanskelig å gi tips når vi verken vet alder, kroppsform, høyde. En litt kraftig bredskuldret dame på 1.55 passer ofte andre type klær enn en spinkel dame på 1.80. Start med hvilke farger du føler deg fin i. Har du gensere,t-shirt eller jakker som gjør deg blek og fargeløs, da er det ikke fargen for deg. Jeg ser f.eks trist ut i grått, all utstråling forsvinner. Andre ser smashing ut i det. Anonymkode: 12e14...14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå