AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Er det trygt å spise hermetisk lapskaus uten å varme den opp? Da tenker jeg på f eks Trondhjems bryn/lys lapskaus. Jeg skjønner at det smaker best oppvarmet, men lurer altså på om man kan spise det uoppvarmet uten å bli dårlig i magen Anonymkode: 211a2...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Ja Anonymkode: 98706...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: 03b44...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: 03b44...794 Helt ufarlig. Hermetisk lapskaus er allerede varmebehandlet og ferdig til å spises. Endret 23. januar av advent 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar Det går helt fint. Den er varmebehandlet fra før Anonymkode: 67bc4...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Går fint. Har spist bogskinke på skiva og i pastasalat i hele mitt liv. Anonymkode: 6621b...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar Helt trygt. Det er alt varmebehandlet før det blir lagt på boks og forseglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: 03b44...794 fordi? Anonymkode: 6621b...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. januar #9 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: 03b44...794 Det ville ikke jeg heller fordi jeg ikke er glad i kald lapskaus. Farlig er det absolutt ikke! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #10 Del Skrevet 23. januar Takk for svar, dere. Grunnen til at jeg spurte er at vi planlegger et beredskapslager der det kanskje blir litt usikre kokemuligheter. Anonymkode: 211a2...bf6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 23. januar #11 Del Skrevet 23. januar Man kan spise alt hermetisk uoppvarmet, da det kokes før det hermetiseres, det er en del av hermetiseringsprosessen: https://no.wikipedia.org/wiki/Hermetisering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #12 Del Skrevet 23. januar Bra å vite qt vi kan spise det slikt om strømmen sku gå. Anonymkode: 9e77b...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå