AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:27 #121 Del Skrevet torsdag kl 13:27 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er dette jeg er redd for… ts Anonymkode: 449ac...9ac Ikke så mye å stresse over. Om der er mer enn 10 år mellom dere så er det på en måte ikke «liv laga» i lengden (med noen få unntak). Nok av menn i din alder +/- 10 år som kan være ok. Om han du nå dater har flere så kan dere snakke om det og avklare «spilleregler»… Anonymkode: eed1a...0f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:45 #122 Del Skrevet torsdag kl 14:45 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her. Han har avlyst/flyttet på avtaler omtrent halvpartene av gangene vi har planlagt noe. Skulle møtes sist helg men da avlyste han i siste liten. Forrige gang vi møttes var i begynnelsen av januar så det er jo en stund siden. Jeg blir usikker av dette, tankene vandrer litt mellom at han møter andre, eller om det kan være noe annet som plager ham uten at han vil si det til meg..angst f.eks. Jeg kommer nok ikke til å avslutte noe for det er så fint og deilig når vi møtes, men det kan jo hende han ønsker å la det dø ut..skulle ønske han bare kunne si det til meg dersom det er noe. Anonymkode: 449ac...9ac Nei da er det bare å sitte og vente da til han ikke har andre alternativer og oppsøker deg da. Anonymkode: bf9de...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:13 #123 Del Skrevet torsdag kl 17:13 AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 17.02): Eneste vi har avklart er at vi skal holde det ekslusivt mellom oss, men noe sier meg at det kun er ekslusivt fra min side..ts Anonymkode: 449ac...9ac Hvorfor spør du han ikke direkte? Se hva han svarer. Hadde jeg gjort. Det er lissom ikke så mye annet som funker uansett. Da vil du få en feeling om han sier sannheten eller ikke. Istedet for å gå å gruble og vente på å høre fra han. Eller neste gang han tar kontakt og spør om å møtes så si nei at du er opptatt.. skal du se han blir mer på. Da våkner jaktinstinktet når du kanskje ikke er like tilgjengelig lengre. Anonymkode: bc3bf...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå