Gå til innhold

Lurer på om min unge elsker begynner å miste interessen…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.19):

Ts her. Jeg lurer litt på om han ligger med andre og bare holder meg varm innimellom. Skulle gjerne visst dersom dette er tilfelle sånn at jeg bare kunne glemt han.

Anonymkode: 449ac...9ac

Høres ut som

du har følelser…..

Anonymkode: 31d3f...0e6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

"Elsker". Middelaldrende kvinner er så kleine, ass.

Anonymkode: bcb39...44c

Ff da, same same. Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Høres ut som

du har følelser…..

Anonymkode: 31d3f...0e6

Javel, har sikkert klart å bli litt glad i ham, men overlever om han avbryter etterhvert.. vil bare vite om han ligger med andre..ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ff da, same same. Ts

Får han komme i fitta di?

Anonymkode: 4f583...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste hadde ei eldre dame(50-åra) han(slutten av 30 åra) innimellom lå med før han møtte meg, men han sa at han stort sett tok kontakt når han ikke fant noen andre og var lysten.

Ikke fordi hun ikke var attraktiv og hyggelig, men fordi han ikke klarte å se for seg noe mer. Og han ønsket seg mer, så han ville helst være med damer på sin egen alder som det fortsatt var en mulighet for å lage en familie med. Men om han ikke datet noen eller møtte noen på byen så ringte han henne for sexens skyld.

Anonymkode: 797ce...178

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min kjæreste hadde ei eldre dame(50-åra) han(slutten av 30 åra) innimellom lå med før han møtte meg, men han sa at han stort sett tok kontakt når han ikke fant noen andre og var lysten.

Ikke fordi hun ikke var attraktiv og hyggelig, men fordi han ikke klarte å se for seg noe mer. Og han ønsket seg mer, så han ville helst være med damer på sin egen alder som det fortsatt var en mulighet for å lage en familie med. Men om han ikke datet noen eller møtte noen på byen så ringte han henne for sexens skyld.

Anonymkode: 797ce...178

Så hun var kjekk og ha i mangel av noe bedre. Det er vel det samme som ts er. 

Anonymkode: 3cd61...beb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan går det ts? Har du hørt noe fra din yngre elsker? 

Anonymkode: 557f0...ab4

Det er dessverre veldig stille, har ikke hørt noe på flere dager..ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er dessverre veldig stille, har ikke hørt noe på flere dager..ts

Hmmmm. Tror personlig jeg ikke hadde gidda så lite kontakt. Hvor ofte avlyser han planlagte møter da? Og når sist møttes dere fysisk? 

Anonymkode: 557f0...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Han har avlyst/flyttet på avtaler omtrent halvpartene av gangene vi har planlagt noe. Skulle møtes sist helg men da avlyste han i siste liten. 
Forrige gang vi møttes var i begynnelsen av januar så det er jo en stund siden.

Jeg blir usikker av dette, tankene vandrer litt mellom at han møter andre, eller om det kan være noe annet som plager ham uten at han vil si det til meg..angst f.eks.

Jeg kommer nok ikke til å avslutte noe for det er så fint og deilig når vi møtes, men det kan jo hende han ønsker å la det dø ut..skulle ønske han bare kunne si det til meg dersom det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksen dame som deg burde ta ansvar og avslutte det hele. Denne relasjonen er ikke for deg.

Endret av Enni
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du og ei annen kvinne som var 25 år yngre en deg hadde kledd dere helt nakne og stått ved siden av hverandre, hvem tror du ni av ti unge menn hadde valgt? Du må komme deg ut av din drømmeverden og innse at du nok ikke er blant førstevalgene lenger.

Anonymkode: 85d9b...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvis du og ei annen kvinne som var 25 år yngre en deg hadde kledd dere helt nakne og stått ved siden av hverandre, hvem tror du ni av ti unge menn hadde valgt? Du må komme deg ut av din drømmeverden og innse at du nok ikke er blant førstevalgene lenger.

Kommer an på dama. Legger ved klipp fra film snutt 2003, der demi moore var 41

https://www.bing.com/videos/search?q=charlies+angels+demi+moore+beach+video&&view=detail&mid=C681469DE02E60ECE5AFC681469DE02E60ECE5AF&&FORM=VRDGAR

IMG_4520.jpeg

Anonymkode: eed1a...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Vi hadde nok ikke trengt å kle av oss en gang før de fleste menn hadde valgt 25 åringen. 
Dette stresser meg imidlertid ikke så mye, jeg har stor pågang av yngre menn, derfor jeg ønsker en avklaring med ff min, for å vite om jeg bør går videre. Da jeg var i tyveårene vant jeg flere skjønnhetskonkurranser og du vet kanskje hvem jeg er om du hadde sett bilder av meg. Holder meg fortsatt godt😉ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer an på dama. Legger ved klipp fra film snutt 2003, der demi moore var 41

https://www.bing.com/videos/search?q=charlies+angels+demi+moore+beach+video&&view=detail&mid=C681469DE02E60ECE5AFC681469DE02E60ECE5AF&&FORM=VRDGAR

IMG_4520.jpeg

Hun er hot🔥ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en kjedelig dag eller liv? Hva skal vi vite om denne saken om det idet hele tatt er sant? Er dette virkelig en seriøs tråd? 

Anonymkode: b1979...596

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Smascha skrev (På 23.1.2025 den 19.57):

Han bryter ikke avtaler, han avlyser dem. Det er to veldig forskjellige ting.

Tror basert på egne erfaringer at han har flere han bytter på. Når en sånn fyr (player) skjønner at han kan få «hvem han vil» så øker han innsatsen og utvider med en eller flere.

Er det kun sex du vil ha så bare ignorer han. Da dukker han opp igjen.

Ønsker du noe annet eller mer, så må du date andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du en kjedelig dag eller liv? Hva skal vi vite om denne saken om det idet hele tatt er sant? Er dette virkelig en seriøs tråd? 

Anonymkode: b1979...596

Kjeder meg litt i dag, men tråden er seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror basert på egne erfaringer at han har flere han bytter på. Når en sånn fyr (player) skjønner at han kan få «hvem han vil» så øker han innsatsen og utvider med en eller flere.

Er det kun sex du vil ha så bare ignorer han. Da dukker han opp igjen.

Ønsker du noe annet eller mer, så må du date andre.

Er dette jeg er redd for… ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...