AnonymBruker Skrevet 24. januar #61 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er han utenlandsk? Anonymkode: e5394...5ad Neida, helnorsk som meg. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #62 Del Skrevet 24. januar En mann på 35 vasser ikke i kvinnfolk. Nei han ligger ikke med flere, men han er nok på søken. Kanskje noe seriøst? Han vil kanskje du skal bli interessert i noe mer? Anonymkode: 21fef...71c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #63 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Herregud, hva problemet? Voksne mennesker kan da ligge rundt uten forpliktelser uten at det skal bikke helt over for deg. Anonymkode: fdd24...e95 Ikke rart det er kjønnssykdommer! ! Og HIV! OG ABORTER!!! DUST!!! Anonymkode: e5394...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #64 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi ble enige om eksklusivitet da vi ble kjent. Er likevel noe med magefølelsen min som sier at han ligger med andre, og det store flertallet her i tråden sier det samme… Jeg er en kjærestetype, men det passer ikke med en kjæreste i livet mitt nå.. likevel er jeg opptatt av lojalitet og er nok litt stolt av meg. Jeg liker ikke tanken på å bli ført bak lyset og at han med god samvittighet trolig ligger med flere, mens jeg stadig takker nei til gode tilbud for å være lojal mot ham. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Magefølelsen har alltid rett! Husk det! Anonymkode: e5394...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #65 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Synes det går fint med kondom, var liksom en selvfølge for begge…ts Anonymkode: 449ac...9ac Så du merker altså ingen forskjell, er det det du sier? Anonymkode: 85d9b...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #66 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du merker altså ingen forskjell, er det det du sier? Anonymkode: 85d9b...a4b Joda jeg synes det er bedre uten kondom og det synes nok han også, men sikkerheten trumfer. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #67 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Magefølelsen har alltid rett! Husk det! Anonymkode: e5394...5ad Den pleier å stemme…ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #68 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En mann på 35 vasser ikke i kvinnfolk. Nei han ligger ikke med flere, men han er nok på søken. Kanskje noe seriøst? Han vil kanskje du skal bli interessert i noe mer? Anonymkode: 21fef...71c Jeg håper han ikke vasser i damer. Han har fortalt at han er litt lite dreven når det kommer til damer. Vi har ikke snakket så mye om følelser, men vi har begge holdt på å begynne å gråte når vi har fått orgasme samtidig. Sexen er hinsides god og det vet jeg med 100% sikkerhet han mener også. Ts Anonymkode: 449ac...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grå Skrevet 24. januar #69 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vi ble enige om eksklusivitet da vi ble kjent. Er likevel noe med magefølelsen min som sier at han ligger med andre, og det store flertallet her i tråden sier det samme… Jeg er en kjærestetype, men det passer ikke med en kjæreste i livet mitt nå.. likevel er jeg opptatt av lojalitet og er nok litt stolt av meg. Jeg liker ikke tanken på å bli ført bak lyset og at han med god samvittighet trolig ligger med flere, mens jeg stadig takker nei til gode tilbud for å være lojal mot ham. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Tenk gjennom den samtalen dere hadde om å være eksklusive - kan det være at samtalen ble tatt før sex? Kanskje ta en lett tilnærming til temaet etter sex? Du kan ende opp med flere morsomme dater med andre etterpå og det er ikke sikkert det er feil 💚 FwB som vil være i den type relasjon skjønner at begge må få dekket sine behov og det er sjelden mann 35 som vil ha FwB ikke vil ha sex ukentlig - du er sannsyneligvis den eneste som er ekslusiv her, på tide du sier ja til andre! Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #70 Del Skrevet 24. januar Grå skrev (3 minutter siden): Tenk gjennom den samtalen dere hadde om å være eksklusive - kan det være at samtalen ble tatt før sex? Kanskje ta en lett tilnærming til temaet etter sex? Du kan ende opp med flere morsomme dater med andre etterpå og det er ikke sikkert det er feil 💚 FwB som vil være i den type relasjon skjønner at begge må få dekket sine behov og det er sjelden mann 35 som vil ha FwB ikke vil ha sex ukentlig - du er sannsyneligvis den eneste som er ekslusiv her, på tide du sier ja til andre! Lykke til! Samtalen ble tatt før vi hadde sex og siden har vi ikke tatt opp temaet…takk for gode råd🩵ts Anonymkode: 449ac...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #71 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet jo ikke om han puler andre også…vi bruker alltid kondom så den biten er jeg ikke så stresset for. Tenker mer på at jeg ønsker å vite det dersom han holder på med flere (da vurderer jeg kanskje å gjøre det samme). Ts Anonymkode: 449ac...9ac Det synes jeg høres ut som en fornuftig løsning. Avlyser han avtaler og viser mangel på respekt, finner du deg en annen ung elsker som er bedre oppdratt. Det er ikke mangel på dem. Anonymkode: 3b201...557 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #72 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det synes jeg høres ut som en fornuftig løsning. Avlyser han avtaler og viser mangel på respekt, finner du deg en annen ung elsker som er bedre oppdratt. Det er ikke mangel på dem. Anonymkode: 3b201...557 Det har heldigvis aldri vært snakk om mangel på respekt egentlig, han er veldig høflig og hyggelig. Er mer bare det at avlysningene kommer litt ut av det blå. En annen ting jeg har tenkt på er at han er utrolig god på å huske detaljer om ting vi har snakket om for lenge siden. Dette fikk meg til å tenke på at dersom han holder på med veldig mange må det være vanskelig å skulle huske alle sånne detaljer..ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #73 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor møter du disse damene? Ts Anonymkode: 449ac...9ac På byen for det meste. Puber og utesteder o.l., i det hele tatt overalt der det er voksne damer og alkohol. Litt på datingsider også, men jeg er ikke så flink med "det skriftlige". Anonymkode: 9bec8...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #74 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På byen for det meste. Puber og utesteder o.l., i det hele tatt overalt der det er voksne damer og alkohol. Litt på datingsider også, men jeg er ikke så flink med "det skriftlige". Anonymkode: 9bec8...797 Takk for svar, er spennende å høre😊Er det sånn at det mest blir ons eller mer langvarige relasjoner? Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #75 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Takk for svar, er spennende å høre😊Er det sånn at det mest blir ons eller mer langvarige relasjoner? Ts Anonymkode: 449ac...9ac Er vel helst ONS og kortvarige, ikke såmange langvarige .... hehe. Er noe med spenningen og "jakten". Anonymkode: 9bec8...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #76 Del Skrevet 24. januar Veldig klasse over ei dame på 45 som sier knulle/knulling Anonymkode: e775c...b3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #77 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er vel helst ONS og kortvarige, ikke såmange langvarige .... hehe. Er noe med spenningen og "jakten". Anonymkode: 9bec8...797 Det skjønner jeg:) ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #78 Del Skrevet 24. januar Jeg fann meg en jeg hadde himmelsk sex med, men det ble en måned i mellom gangene. Det gadd jeg bare ikke, så jeg avsluttet. Anonymkode: 25583...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #79 Del Skrevet 24. januar De yngre leker med eldre. Anonymkode: 45362...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #80 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg fann meg en jeg hadde himmelsk sex med, men det ble en måned i mellom gangene. Det gadd jeg bare ikke, så jeg avsluttet. Anonymkode: 25583...9ac Hvorfor så sjeldent? Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå