AnonymBruker Skrevet 24. januar #41 Del Skrevet 24. januar Hvorfor skulle han IKKE knulle andre, hvis dere ikke har avklart forholdet? Det ville jeg gjort hvis jeg var han.. 😅 Anonymkode: 19e63...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #42 Del Skrevet 24. januar Hvor gammel er han? Anonymkode: 29829...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #43 Del Skrevet 24. januar Glem det. Du skrev at du var 45, han er 10 år yngre enn deg. Jeg personlig hadde ikke viet livet mitt til en dame som er 45 når jeg er 10 år yngre. Kommer selv fra en mann. Det er ingenting å vente på. Hvis du vil ha en lojal mann, så må du avklare sånne ting på forhånd Anonymkode: 29829...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #44 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg vet jo ikke om han puler andre også…vi bruker alltid kondom så den biten er jeg ikke så stresset for. Tenker mer på at jeg ønsker å vite det dersom han holder på med flere (da vurderer jeg kanskje å gjøre det samme). Ts Anonymkode: 449ac...9ac Så du/dere synes det er fantastisk selv med kondom? Høres litt unaturlig ut. Har aldri hørt noen si at det er fantastisk å pule med kondom før? Anonymkode: 85d9b...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #45 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ts her. Jeg lurer litt på om han ligger med andre og bare holder meg varm innimellom. Skulle gjerne visst dersom dette er tilfelle sånn at jeg bare kunne glemt han. Anonymkode: 449ac...9ac Har dere en eksplisitt avtale om å være eksklusive da? Hvis ikke, så kan jeg nærmest garantere at han ligger med flere. Det ligger liksom i betegnelsen elskere/FF, det er uforpliktende sex mellom to som ikke er forelsket i hverandre. Jeg har en singel venninne i midten av 40-årene, hun har et par elskere som er i starten av 30-årene. Klart at ingen av dem er monogame, det handler om å ha litt enklere tilgang på sex når man er singel og man må for guds skyld huske kondom. Det høres egentlig ut som om du er en kjærestetype. Hver fjerde mann over 40 i dette landet er barnløs og singel, du vil ikke heller prøve å finne deg en kjæreste? Anonymkode: b70ac...254 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #46 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor skulle han IKKE knulle andre, hvis dere ikke har avklart forholdet? Det ville jeg gjort hvis jeg var han.. 😅 Anonymkode: 19e63...d67 Eneste vi har avklart er at vi skal holde det ekslusivt mellom oss, men noe sier meg at det kun er ekslusivt fra min side..ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #47 Del Skrevet 24. januar Du er jo bare en han ligger med når han har tid, ingen forpliktelser. Og at han avlyser avtaler når han får bedre tilbud er jo ikke så rart, dere ligger bare sammen da blir det slik. Anonymkode: fdd24...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #48 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du/dere synes det er fantastisk selv med kondom? Høres litt unaturlig ut. Har aldri hørt noen si at det er fantastisk å pule med kondom før? Anonymkode: 85d9b...a4b Synes det går fint med kondom, var liksom en selvfølge for begge…ts Anonymkode: 449ac...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #49 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er jo bare en han ligger med når han har tid, ingen forpliktelser. Og at han avlyser avtaler når han får bedre tilbud er jo ikke så rart, dere ligger bare sammen da blir det slik. Anonymkode: fdd24...e95 Ja men det er forskjell på om han avlyser for å ligge med et bedre tilbud eller om det er for å hjelpe bestemor… ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #50 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja men det er forskjell på om han avlyser for å ligge med et bedre tilbud eller om det er for å hjelpe bestemor… ts Anonymkode: 449ac...9ac Tror du en mann avlyser sex for å hjelpe bestemor? Nei, han hjelper bestemor og så går han og vifter med snoppen. Du er jo en voksen dame du skjønner selv at han ligger rundt. At dere er eksklusive fuck buddies ekskluderer ikke at han ligger med en dame han faktisk er interessert i. Anonymkode: fdd24...e95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #51 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ikke særlig troverdig når du bruker tid på å undersøke her inne... Dette plager deg. Mye. Anonymkode: c8cb5...d98 Tøys. Man kan lage en tråd på Kvinneguiden uten å bry seg mye. Det er lav terskel for å skrive noen ord på Kvinneguiden. Anonymkode: 048a4...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #52 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har dere en eksplisitt avtale om å være eksklusive da? Hvis ikke, så kan jeg nærmest garantere at han ligger med flere. Det ligger liksom i betegnelsen elskere/FF, det er uforpliktende sex mellom to som ikke er forelsket i hverandre. Jeg har en singel venninne i midten av 40-årene, hun har et par elskere som er i starten av 30-årene. Klart at ingen av dem er monogame, det handler om å ha litt enklere tilgang på sex når man er singel og man må for guds skyld huske kondom. Det høres egentlig ut som om du er en kjærestetype. Hver fjerde mann over 40 i dette landet er barnløs og singel, du vil ikke heller prøve å finne deg en kjæreste? Anonymkode: b70ac...254 Vi ble enige om eksklusivitet da vi ble kjent. Er likevel noe med magefølelsen min som sier at han ligger med andre, og det store flertallet her i tråden sier det samme… Jeg er en kjærestetype, men det passer ikke med en kjæreste i livet mitt nå.. likevel er jeg opptatt av lojalitet og er nok litt stolt av meg. Jeg liker ikke tanken på å bli ført bak lyset og at han med god samvittighet trolig ligger med flere, mens jeg stadig takker nei til gode tilbud for å være lojal mot ham. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #53 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi ble enige om eksklusivitet da vi ble kjent. Er likevel noe med magefølelsen min som sier at han ligger med andre, og det store flertallet her i tråden sier det samme… Jeg er en kjærestetype, men det passer ikke med en kjæreste i livet mitt nå.. likevel er jeg opptatt av lojalitet og er nok litt stolt av meg. Jeg liker ikke tanken på å bli ført bak lyset og at han med god samvittighet trolig ligger med flere, mens jeg stadig takker nei til gode tilbud for å være lojal mot ham. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Liver er for kort for malplassert lojalitet. Synes du skal leve som du ønsker og ta tilbudene du vil ta og så gir du han beskjed om at du ikke lenger ønsker å være eksklusiv lenger. Anonymkode: fdd24...e95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #54 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du en mann avlyser sex for å hjelpe bestemor? Nei, han hjelper bestemor og så går han og vifter med snoppen. Du er jo en voksen dame du skjønner selv at han ligger rundt. At dere er eksklusive fuck buddies ekskluderer ikke at han ligger med en dame han faktisk er interessert i. Anonymkode: fdd24...e95 Aner ikke, jeg er nok en smule naiv til tross for alderen. Han har kommet opp med mange unnskyldninger, det meste har vært jobbrelatert. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #55 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liver er for kort for malplassert lojalitet. Synes du skal leve som du ønsker og ta tilbudene du vil ta og så gir du han beskjed om at du ikke lenger ønsker å være eksklusiv lenger. Anonymkode: fdd24...e95 Ja jeg må vel bite i det sure eplet etterhvert, er bare så redd for å miste den deilige knullinga! Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #56 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er helt rett ! Det kommer nye, nyskilte kåte damer til hele tiden. Man er ung bare en gang, hvorfor skal vi ikke nyte livet. Hilsen ung og fyrrig elsker på 28. Anonymkode: 9bec8...797 ×=%%# håper du får masse sykdommer o g blir ufrivillig pappa Anonymkode: e5394...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #57 Del Skrevet 24. januar Steffen har han andre!!!!!! Ikke vær blind........kutt av adgangen til 🍬 butikken n å. Anonymkode: e5394...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #58 Del Skrevet 24. januar Seff* ikke Steffen... Anonymkode: e5394...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #59 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ikke andre følelser enn som en god venn. Likevel betyr han jo mye for meg, vi har holdt på en god stund og knuller som kaniner når vi møtes😊ts Anonymkode: 449ac...9ac Er han utenlandsk? Anonymkode: e5394...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #60 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ×=%%# håper du får masse sykdommer o g blir ufrivillig pappa Anonymkode: e5394...5ad Herregud, hva problemet? Voksne mennesker kan da ligge rundt uten forpliktelser uten at det skal bikke helt over for deg. Anonymkode: fdd24...e95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå