AnonymBruker Skrevet 24. januar #21 Del Skrevet 24. januar Hvor attraktivt er det å pule med en som holder på med flere andre samtidig som med deg da? Er du ikke redd for kjønnssykdommer heller? Anonymkode: 85d9b...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar Djungelvrål skrev (20 timer siden): Han er lei og skriver meld av og på for å holde deg varm i tilfelle han ikke finner noen andre. Det kan hende du har rett…ts Anonymkode: 449ac...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #23 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor attraktivt er det å pule med en som holder på med flere andre samtidig som med deg da? Er du ikke redd for kjønnssykdommer heller? Anonymkode: 85d9b...a4b Jeg vet jo ikke om han puler andre også…vi bruker alltid kondom så den biten er jeg ikke så stresset for. Tenker mer på at jeg ønsker å vite det dersom han holder på med flere (da vurderer jeg kanskje å gjøre det samme). Ts Anonymkode: 449ac...9ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #24 Del Skrevet 24. januar I 99% av tilfellene vil den yngre bli lei etter en stund. Erobring gjort, nå videre til neste. Anonymkode: 2b6d4...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #25 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du burde selvfølgelig ikke akseptere at han bryter avtaler.. Har selv elskere og vi behandler hverandre med respekt og medmenneskelighet utenom treff. Ville kuttet han tvert. Det er haugevis av herlige elskere å ta av. Som vil behandle deg pent, også utenom sengehalmen.. Anonymkode: b0052...fa5 Han er så alright og sexen vi har er helt ubeskrivelig, men er enig i at han kunne behandlet meg med større respekt. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #26 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er så alright og sexen vi har er helt ubeskrivelig, men er enig i at han kunne behandlet meg med større respekt. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Alright altså når han ikke avlyser😅ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #27 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I 99% av tilfellene vil den yngre bli lei etter en stund. Erobring gjort, nå videre til neste. Anonymkode: 2b6d4...058 Det kan veldig godt hende…ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #28 Del Skrevet 24. januar Ta kontakt og spør han om hva han tenker . Det enkleste er ofte det beste Anonymkode: 6b579...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #29 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ikke særlig troverdig når du bruker tid på å undersøke her inne... Dette plager deg. Mye. Anonymkode: c8cb5...d98 Plager meg nok mer enn jeg liker å innrømme kjenner jeg. Tror det er fordi det er så bra når vi møtes. Vi kunne aldri vært kjærester uansett, vi er vanvittig forskjellige. For meg handler det mer om at jeg ønsker å vite at vi kun knuller hverandre. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ta kontakt og spør han om hva han tenker . Det enkleste er ofte det beste Anonymkode: 6b579...603 Jeg burde nok gjort det, men tror ikke jeg tør😅ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #31 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han har vel truffet ei yngre… Anonymkode: 4f583...e8c Det kan selvsagt hende, han liker både yngre og eldre vet jeg. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #32 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis du ikke ønsker noe forhold og det kun er sex, så er vel dette endel av det man må leve med. Anonymkode: 4e39a...afa Ja du er nok inne på noe..ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #33 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Da tar du en prat med han. Lurt med en forventningsavklaring slik at dere blir enige om å fortsette eller gå hver til sitt. Anonymkode: 74e1f...f15 Huff ja, jeg må vel ta praten etterhvert, men liker ikke helt tanken på å være «needy»…ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #34 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selvsagt ligger han med andre. Har du følelser for denne ungen mannen ? Det er ikke så lurt når det bare er en du treffer for sex Anonymkode: 9024b...b1b Ikke andre følelser enn som en god venn. Likevel betyr han jo mye for meg, vi har holdt på en god stund og knuller som kaniner når vi møtes😊ts Anonymkode: 449ac...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #35 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det virker som du føler mer for ham enn man burde når man bare er elskere. Dere er ikke i et forhold og har ingen forpliktelser til hverandre. Det høres lurt ut å ta en samtale med ham om dette, men jeg tror du har større forventninger til det dere har sammen enn det han er villig til å gi og da er det nok bedre å gå videre. Det virker som du egentlig ønsker et forhold selv om du sier du ikke gjør det. Anonymkode: 32c7d...780 Jeg ønsker absolutt ikke forhold, det har jeg hatt nok av. Ønsker nok mer bare å få vite om han kun knuller meg…ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #36 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det skal sies at han er ti år yngre enn meg og trives godt med singeltilværelsen. Jeg ønsker ikke noe forhold heller. Han er veldig på og av i perioder. Plutselig er han veldig på med meldinger og hyppige treff, et par uker etterpå hører jeg ingenting og avtaler vi har avlyses av ham. Skjønner ikke helt hvorfor, vet bare at han er mye opptatt med forskjellig. Det er egentlig jeg også, men jeg finner tid til treff når vi begge ønsker. Det plager meg egentlig ikke så mye, lurer bare på hvorfor det er sånn og om jeg bare burde gå videre og finne en ny… k45 Anonymkode: 449ac...9ac Kåthet går opp og ned. Tror du korger hos menn er noe som er dandert med jevne mellomrom? Anonymkode: f5d59...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #37 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er helt rett ! Det kommer nye, nyskilte kåte damer til hele tiden. Man er ung bare en gang, hvorfor skal vi ikke nyte livet. Hilsen ung og fyrrig elsker på 28. Anonymkode: 9bec8...797 Hvor møter du disse damene? Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #38 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kåthet går opp og ned. Tror du korger hos menn er noe som er dandert med jevne mellomrom? Anonymkode: f5d59...7e5 Kåthet ikke korger 😑 Anonymkode: f5d59...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #39 Del Skrevet 24. januar exictence skrev (2 timer siden): Du vil jo heller ikke ha forhold? Er ikke dette midt i blinket da? Men skjønner hvis han aviser veldig ofte. Det er jo ikke greit Joda, det er midt i blinken, men blir så usikker i disse stille periodene..ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #40 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kåthet ikke korger 😑 Anonymkode: f5d59...7e5 Nei det går vel litt opp og ned, jeg håper det er årsaken her ihvertfall..ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå