AnonymBruker Skrevet 24. januar #81 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De yngre leker med eldre. Anonymkode: 45362...922 Kanskje det..ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. januar #82 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 16.43): Joda, det er midt i blinken, men blir så usikker i disse stille periodene..ts Anonymkode: 449ac...9ac Så lenge det er midt i blinket, får du vel bare ta det som det kommer. Jeg hadde en elsker en gang på den måten. Men etterhvert foreldet jeg meg veldig i ham og håpet på mer. Det var ikke gjengjeldte følelser. Jeg gikk en god stund og håpet at det ville endre seg. Det gjorde det ikke. Da snakket jeg med ham til slutt og sa at det beste for oss begge var å avslutte det, for jeg hadde det ofte leit og savnet ham når han ikke var der. Det var for vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #83 Del Skrevet 26. januar Han vil ikke ha noe forhold, du sier du ikke vil heller, men det er vel ikke helt sant? Godtar du at han avlyser avtaler, ser han at han kan gjøre som han vil med deg og dermed mister han all respekt for deg. At han møter andre er helt sikkert og plutselig en dag avslutter han helt med deg fordi han har funnet ei han vil ha et forhold med. Så kom han litt i forkjøpet, tenk over hva du vil med dette du har med han, vil du fortsette som nå eller vil du mer? Så forteller du ham hva du ønsker og tar det derifra, det blir enten ja eller nei fra hans side. Anonymkode: e4c05...5cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #84 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 10.46): Meld deg heller inn i en syklubb/strikkeklubb du, der treffer du sikkert andre slarvekjerringer på din egen alder? Anonymkode: 85d9b...a4b Gir innlegget inntrykk av at hun er interessert i kvinner? Anonymkode: 6a538...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #85 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Gir innlegget inntrykk av at hun er interessert i kvinner? Anonymkode: 6a538...98a Kan vel være hyggelig samvær med andre kvinner også? Trenger ikke å se andre kvinner som noen bitch`er heller? Anonymkode: 85d9b...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #86 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan vel være hyggelig samvær med andre kvinner også? Trenger ikke å se andre kvinner som noen bitch`er heller? Anonymkode: 85d9b...a4b Sier DU med den språkbruken... Du er klar over at de fleste klarer, og vil, ha flere type relasjoner i livet sitt? Det er normalen. Anonymkode: 6a538...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #87 Del Skrevet 26. januar Tror vel bare at han innimellom har andre ting som er viktigere for han. Siden dere ikke har noen forpliktelser, så er det "lett" å avlysen. Tror ikke nødvendigvis det betyr han er lei, eller at han nødvendig treffer andre. Er hyggelig når dere treffes, men heller ikke "veldig viktig" for han. Anonymkode: 913ef...247 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #88 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tror vel bare at han innimellom har andre ting som er viktigere for han. Siden dere ikke har noen forpliktelser, så er det "lett" å avlysen. Tror ikke nødvendigvis det betyr han er lei, eller at han nødvendig treffer andre. Er hyggelig når dere treffes, men heller ikke "veldig viktig" for han. Anonymkode: 913ef...247 Er klart at en mann i "sin beste" alder har seg med jevnaldrende også! Han har vel absolutt ingen forpliktelse til å fortelle om det. At hun, som nærmer seg 50 kommer i andre rekke, må hun bare finne seg i, likeså at hun må dele på ham med andre. Anonymkode: 85d9b...a4b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #89 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.03): Hvis du ikke ønsker noe forhold og det kun er sex, så er vel dette endel av det man må leve med. Anonymkode: 4e39a...afa Tullprat! Vi er mange med gode elskerforhold, som blir behandlet pent og ikke opplever at elskere bryter avtaler! 😂 Anonymkode: b0052...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #90 Del Skrevet 26. januar exictence skrev (1 time siden): Så lenge det er midt i blinket, får du vel bare ta det som det kommer. Jeg hadde en elsker en gang på den måten. Men etterhvert foreldet jeg meg veldig i ham og håpet på mer. Det var ikke gjengjeldte følelser. Jeg gikk en god stund og håpet at det ville endre seg. Det gjorde det ikke. Da snakket jeg med ham til slutt og sa at det beste for oss begge var å avslutte det, for jeg hadde det ofte leit og savnet ham når han ikke var der. Det var for vondt. Det høres ut som en vond opplevelse, fælt å gå å håpe på at den andre skal gjengjelde følelsene. Godt dere fikk avsluttet, men var nok en tøff periode for deg❤️ts Anonymkode: 449ac...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #91 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vil ikke ha noe forhold, du sier du ikke vil heller, men det er vel ikke helt sant? Godtar du at han avlyser avtaler, ser han at han kan gjøre som han vil med deg og dermed mister han all respekt for deg. At han møter andre er helt sikkert og plutselig en dag avslutter han helt med deg fordi han har funnet ei han vil ha et forhold med. Så kom han litt i forkjøpet, tenk over hva du vil med dette du har med han, vil du fortsette som nå eller vil du mer? Så forteller du ham hva du ønsker og tar det derifra, det blir enten ja eller nei fra hans side. Anonymkode: e4c05...5cd Blir ikke helt klok på meg selv. Jeg vet at jeg ikke ønsker noe forhold, men likevel vil jeg vite om han ligger med andre. Det handler mest om det for min del. Stolthet og følelse av å kanskje bli ført bak lyset. Og kanskje trenger jeg mer bekreftelse mellom liggene. Dette handler sikkert om tilknytning og psykologi. Denne typen forhold er nok ikke noe for meg, samtidig orker jeg ikke tenke tanken på at det tar slutt, er altfor nydelig når vi møtes. Tilbragte mye tid sammen i julen, overnattet flere ganger. Så kommer hverdagen og han får det så travelt. Er litt rådvill og kjenner jeg blir litt sliten av å gå og tenke så mye på det som jeg gjør. Magefølelsen sier meg at han ligger med andre og det at han avlyser avtaler og holder meg varm innimellom viser at du har rett, han har ikke mye respekt for meg. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 27. januar #92 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det høres ut som en vond opplevelse, fælt å gå å håpe på at den andre skal gjengjelde følelsene. Godt dere fikk avsluttet, men var nok en tøff periode for deg❤️ts Anonymkode: 449ac...9ac Ja, men likevel bedre å få avsluttet det helt til slutt. Ja, det var en tøff opplevelse. Samtidig ville jeg ikke unnvært den opplevelsen. Fordi jeg opplevde så mye fint med ham. Men til slutt følte jeg jo det var nok, fordi det ble for mye savn fra min side, og ulykkelig kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #93 Del Skrevet 27. januar exictence skrev (18 minutter siden): Ja, men likevel bedre å få avsluttet det helt til slutt. Ja, det var en tøff opplevelse. Samtidig ville jeg ikke unnvært den opplevelsen. Fordi jeg opplevde så mye fint med ham. Men til slutt følte jeg jo det var nok, fordi det ble for mye savn fra min side, og ulykkelig kjærlighet. Skjønner deg veldig godt, kjenner meg litt igjen i det du skriver.ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #94 Del Skrevet 27. januar Om dere kun har sex, kan han selvfølgelig ha sex med andre. Han skylder der ingenting Anonymkode: b97e2...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #95 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Om dere kun har sex, kan han selvfølgelig ha sex med andre. Han skylder der ingenting Anonymkode: b97e2...d8d Jeg vet, men vi ble enige innledningsvis og å si ifra dersom det oppstod situasjoner det ble aktuelt å ligge med andre. Slik jeg tolker det er det enighet om eksklusivitet inntil noe annet dukker opp. Jeg har derfor avstått fra andre tilbud og kjenner at dette irriterer meg dersom ikke han har gjort det samme. Når dette er sagt vet jeg jo ikke om han ligger med andre enn meg. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #96 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet, men vi ble enige innledningsvis og å si ifra dersom det oppstod situasjoner det ble aktuelt å ligge med andre. Slik jeg tolker det er det enighet om eksklusivitet inntil noe annet dukker opp. Jeg har derfor avstått fra andre tilbud og kjenner at dette irriterer meg dersom ikke han har gjort det samme. Når dette er sagt vet jeg jo ikke om han ligger med andre enn meg. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Det er jo bare å spørre Anonymkode: 1264d...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #97 Del Skrevet 27. januar Vet det ikke er det du vil høre, men mest sannsynlig så dater han andre damer og du er plan b når det kiler mellom beina og han ikke har noen for hånd. Anonymkode: bf9de...a58 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #98 Del Skrevet 27. januar avlyser han og gir beskjed, eller er det bare slik at han ikke dukker opp til avtalte sextreff? Anonymkode: bec3a...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #99 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): avlyser han og gir beskjed, eller er det bare slik at han ikke dukker opp til avtalte sextreff? Anonymkode: bec3a...07a Han gir beskjed og avlyser noen dager før vi har avtale. Vi bor i hver vår by så treffene må planlegges litt. Ts Anonymkode: 449ac...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #100 Del Skrevet 27. januar "Elsker". Middelaldrende kvinner er så kleine, ass. Anonymkode: bcb39...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå