Gå til innhold

Lurer på om min unge elsker begynner å miste interessen…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det skal sies at han er ti år yngre enn meg og trives godt med singeltilværelsen. Jeg ønsker ikke noe forhold heller.

Han er veldig på og av i perioder. Plutselig er han veldig på med meldinger og hyppige treff, et par uker etterpå hører jeg ingenting og avtaler vi har avlyses av ham.

Skjønner ikke helt hvorfor, vet bare at han er mye opptatt med forskjellig. Det er egentlig jeg også, men jeg finner tid til treff når vi begge ønsker.

Det plager meg egentlig ikke så mye, lurer bare på hvorfor det er sånn og om jeg bare burde gå videre og finne en ny…

k45

Anonymkode: 449ac...9ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han er veldig på og av i perioder, skriver du jo selv....

Anonymkode: ec8d6...763

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har vel truffet kjærligheten da.

Anonymkode: 7d4a2...c34

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har vel ei anna ei på si da..

Anonymkode: 30c29...366

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det skal sies at han er ti år yngre enn meg og trives godt med singeltilværelsen. Jeg ønsker ikke noe forhold heller.

Han er veldig på og av i perioder. Plutselig er han veldig på med meldinger og hyppige treff, et par uker etterpå hører jeg ingenting og avtaler vi har avlyses av ham.

Skjønner ikke helt hvorfor, vet bare at han er mye opptatt med forskjellig. Det er egentlig jeg også, men jeg finner tid til treff når vi begge ønsker.

Det plager meg egentlig ikke så mye, lurer bare på hvorfor det er sånn og om jeg bare burde gå videre og finne en ny…

k45

Han er lei og skriver meld av og på for å holde deg varm i tilfelle han ikke finner noen andre. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

k45

Du burde selvfølgelig ikke akseptere at han bryter avtaler.. 

Har selv elskere og vi behandler hverandre med respekt og medmenneskelighet utenom treff. 

Ville kuttet han tvert. Det er haugevis av herlige elskere å ta av. Som vil behandle deg pent, også utenom sengehalmen..

Anonymkode: b0052...fa5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du burde selvfølgelig ikke akseptere at han bryter avtaler.. 

Har selv elskere og vi behandler hverandre med respekt og medmenneskelighet utenom treff. 

Ville kuttet han tvert. Det er haugevis av herlige elskere å ta av. Som vil behandle deg pent, også utenom sengehalmen..

Anonymkode: b0052...fa5

Han bryter ikke avtaler, han avlyser dem. Det er to veldig forskjellige ting.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det plager meg egentlig ikke så mye

Ikke særlig troverdig når du bruker tid på å undersøke her inne... Dette plager deg. Mye.

Anonymkode: c8cb5...d98

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har vel truffet ei yngre…

Anonymkode: 4f583...e8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du ikke ønsker noe forhold og det kun er sex, så er vel dette endel av det man må leve med.

Anonymkode: 4e39a...afa

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han ligger med andre 

Anonymkode: 1264d...f6d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. Jeg lurer litt på om han ligger med andre og bare holder meg varm innimellom. Skulle gjerne visst dersom dette er tilfelle sånn at jeg bare kunne glemt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ts her. Jeg lurer litt på om han ligger med andre og bare holder meg varm innimellom. Skulle gjerne visst dersom dette er tilfelle sånn at jeg bare kunne glemt han.

Da tar du en prat med han. Lurt med en forventningsavklaring slik at dere blir enige om å fortsette eller gå hver til sitt.

Anonymkode: 74e1f...f15

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Selvsagt ligger han med andre. Har du følelser for denne ungen mannen ? Det er ikke så lurt når det bare er en du treffer for sex ;) 

Anonymkode: 9024b...b1b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det virker som du føler mer for ham enn man burde når man bare er elskere. Dere er ikke i et forhold og har ingen forpliktelser til hverandre. Det høres lurt ut å ta en samtale med ham om dette, men jeg tror du har større forventninger til det dere har sammen enn det han er villig til å gi og da er det nok bedre å gå videre. Det virker som du egentlig ønsker et forhold selv om du sier du ikke gjør det. 

Anonymkode: 32c7d...780

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meld deg heller inn i en syklubb/strikkeklubb du, der treffer du sikkert andre slarvekjerringer på din egen alder?

Anonymkode: 85d9b...a4b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er faren med yngre menn. De vil knulle ofte. Og med forskjellige. 
I en tørr periode så tyr han til deg. Eller når han trenger variasjon. 
Hvorfor nedverdige deg til å være i slike uforpliktende forhold. Plager det deg ikke at han kanskje kvelden før han dyppet laksen i deg så marinerte han den i en annen yngre dame? 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er faren med yngre menn. De vil knulle ofte. Og med forskjellige

Det er helt rett !   

Det kommer nye, nyskilte kåte damer til hele tiden.  Man er ung bare en gang, hvorfor skal vi ikke nyte livet.

Hilsen ung og fyrrig elsker på 28. 

Anonymkode: 9bec8...797

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er helt rett !   

Det kommer nye, nyskilte kåte damer til hele tiden.  Man er ung bare en gang, hvorfor skal vi ikke nyte livet.

Hilsen ung og fyrrig elsker på 28. 

Anonymkode: 9bec8...797

Ja. Det mangler ikke på nyskilte damer. Det er en jevn strøm av de ute på markedet. Og da oppfører de seg som våryre kuer som blir sluppet ut på beite. Og 80% vil ha ung kjepp som skal knulle vettet av de. Først er alt herlig og utløsende for disse kvinnene, men så kommer tomheten snikende..

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil jo heller ikke ha forhold? Er ikke dette midt i blinket da? 

Men skjønner hvis han aviser veldig ofte. Det er jo ikke greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...