AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal min søster og mannen kjøpe billetter til oss, når det er fotball klubben som ikke har orden i sysakene? Ts Anonymkode: abee7...8d4 For å slippe å bli de der med ho dama i slekta. Anonymkode: ec274...df6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal min søster og mannen kjøpe billetter til oss, når det er fotball klubben som ikke har orden i sysakene? Ts Anonymkode: abee7...8d4 Enig. Eller hvis Tusenfryd sponset disse billettene - kontakte dem og høre om billettene er blitt brukt. Jeg synes uansett at dette er en sak for lotteritilsynet. Anonymkode: bc889...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor skal min søster og mannen kjøpe billetter til oss, når det er fotball klubben som ikke har orden i sysakene? Ts Anonymkode: abee7...8d4 For å skåne sønnen sin fra eventuelt snakk i klubben om tanta? Anonymkode: d1ad2...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes uansett at dette er en sak for lotteritilsynet. Anonymkode: bc889...11f Du tenker ikke på barnet oppi det her? Du har kanskje katter og ikke barn. Anonymkode: ec274...df6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden Bittert! Men Jeg ville latt det ligge, det er jo ikke noe stor verdi. Men jeg ville stått på mitt om å se regnskapet om at billettene var kjøpt inn, for det handler i det store om at de ikke lurer folk! Uhell skjer, men lureri er ikke ok. Anonymkode: d41fb...7c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden Antageligvis er de ansvarlige for lotteriet noen foreldre som er like overarbeida og travle som resten av oss, men disse har i tillegg tatt på seg et verv helt frivillig, som tar masse tid av fritiden deres. Det at det kan gå litt surr i enkelte ting rundt et lotteri, lar du ligge. Hvorfor kunne ikke du bedt barnets foreldre hente premien? Uheldig å sette et barn i denne situasjonen Anonymkode: a2e7f...65a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #27 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Antageligvis er de ansvarlige for lotteriet noen foreldre som er like overarbeida og travle som resten av oss, men disse har i tillegg tatt på seg et verv helt frivillig, som tar masse tid av fritiden deres. Det at det kan gå litt surr i enkelte ting rundt et lotteri, lar du ligge. Hvorfor kunne ikke du bedt barnets foreldre hente premien? Uheldig å sette et barn i denne situasjonen Anonymkode: a2e7f...65a Fordi gutten vår i klubbhuset to ganger i uken på trening+ eventuell hjemmekamp, og da var det lettvint å gi han billettene. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden Det er kjipt selvsagt. Men som arrangør av diverse lotterier og basarer så er det virkelig et problem med folk som ikke henter premier. Det er nok neppe noen som er ansatt for å ordne med dette, men frivillige som gjør det gratis. Jeg arrangerer årlig en konkurranse med premier. Vi gir beskjed om at uavhentede premier blir våre etter en tidsfrist. Hvert år er det mange premier som resirkuleres til neste år. Store premier som sykkel og skateboard Anonymkode: 72fd2...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 8 timer siden #29 Del Skrevet 8 timer siden Det der hadde jeg ikke orket å ta opp videre. "Så leit at billettene ikke kom fram, kan dere ikke du ifra dersom dere finner de senere? Hadde vært veldig hyggelig å bruke" Spar relasjonen og gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi gutten vår i klubbhuset to ganger i uken på trening+ eventuell hjemmekamp, og da var det lettvint å gi han billettene. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Jepp, for de som arrangerer lotteri henger i klubbhuset hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #31 Del Skrevet 8 timer siden De to billettene hadde en verdi på under 800 kroner, så la det ligge. De fleste idrettslag sliter med økonomi og få frivillige til å stille opp, så ikke vær den grusomme tanten som lager et stort oppstyr for så lite. Anonymkode: 17191...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er kjipt selvsagt. Men som arrangør av diverse lotterier og basarer så er det virkelig et problem med folk som ikke henter premier. Det er nok neppe noen som er ansatt for å ordne med dette, men frivillige som gjør det gratis. Jeg arrangerer årlig en konkurranse med premier. Vi gir beskjed om at uavhentede premier blir våre etter en tidsfrist. Hvert år er det mange premier som resirkuleres til neste år. Store premier som sykkel og skateboard Anonymkode: 72fd2...709 Men her har de rotet bort premien fra dag én. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33 Del Skrevet 4 timer siden Gidavmeg skrev (3 timer siden): Jepp, for de som arrangerer lotteri henger i klubbhuset hele tida. De sitter på et kontor der hver dag, da de er sekretærer-ikke frivillige. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #34 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men her har de rotet bort premien fra dag én. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Det vet du ikke. Godt mulig at nevøen din fikk billettene og rotet dem bort (eller har brukt billettene med en kompis;) Anonymkode: d921d...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #35 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vet du ikke. Godt mulig at nevøen din fikk billettene og rotet dem bort (eller har brukt billettene med en kompis;) Anonymkode: d921d...621 Han har aldri fått billettene. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå