Gå til innhold

glad i dama, men begynner å miste tenninga

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
kommodevaran skrev (21 timer siden):

Det er sikkert mange som ikke vil like det her, men man bestemmer faktisk i veldig stor grad selv hva og hvem man tenner på. Det handler om hvordan du tenker, hva du fantaserer om, osv.

For å si det på en annen måte: gresset blir grønnest der man vanner det. Akkurat nå vanner du ikke forholdet til dama di, du vanner tankene om at du vil ha noe nytt, og du vanner fantasiene om andre damer.

Fantaser om din egen kjæreste i stedet. Dytt bort alle andre damer som dukker opp i tankene dine, og dra dama inn i fantasiene i stedet.

Hva slags nye seksuelle opplevelser er det du ønsker deg? Er det noe nytt du og dama kunne prøvd? Variert litt med nye stillinger, kink, rollespill eller annet?

Husk også at det er vanlig at spenningen ved sex går over etter tid. Og spenning er kult, det, altså, men prøv å se om du faktisk trenger det. Sjansen er stor for at det ikke er nødvendig at alt skal føles spennende absolutt hele tiden. Kanskje du heller klarer å finne noe annet mellom dere, noe dypere, ømmere, mer kjærlig?

Gi det er seriøst forsøk, gå all in for å vanne gresset i egen hage, prøv i det minste i et par måneder og se hvor sexlivet ender opp.

Dette! 

Personlig synes jeg det å tenne på partner over tid er lett når jeg har fokuset på selve behovet for sex, nytelsen ved sex og tilfredsstillelse ved sex. Alt av tanker angående nytt og spennende dytter jeg egentlig bare bort som støy, og drar fokuser tilbake til behov, nytelse og tilfredsstillelse. 

Blir nok mye som man bestandig vil ønske seg en ny bil dersom man har et veldig fokus på nye biler og biler man ikke har, og istedenfor er tilfreds med den man har. Man kan egentlig rote alt mulig til for seg selv ved å bestandig søke det man ikke har. 

Anonymkode: 66ff9...710

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...