AnonymBruker Skrevet 24. januar #21 Del Skrevet 24. januar Jeg ville prøvd å hatt minst mulig med han å gjøre, ikke ta han personlig (høres ut som det ikke er dere som er skyld at han er som han er), og forsøkt å konsentrere meg om å gjøre en så god jobb og lære så mye som mulig. Og så er det jo alltid en vurdering hvor mye man får ut av å være ansatt et sted og hvor mye man får ut av det - kanskje er det bedre å søke arbeid et annet sted. Anonymkode: d9987...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar Spør dere før dere har prøvd ordentlig selv? Jeg bare spør fordi når jeg skal lære opp nye, så opplever jeg ofte at de spør om hjelp før de i det hele tatt har prøvd selv. De kommer med blanke ark og har ikke en gang begynt på et utkast. Ikke funnet kildene engang. Jeg pleier å være hyggelig og så pedagogisk som jeg bare klarer, men jeg må si at det er forskjell på hvor selvstendige folk er. Ikke sikkert dette gjelder deg og dine medtrainees altså. Kanskje er veilederen din bare en drittsekk og som noen andre nevnte, kanskje ikke så flink selv. Anonymkode: 002ce...aee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:59 #23 Del Skrevet lørdag kl 05:59 Når du kommer med spørsmål - kan det også være lurt å komme med et forslag til løsning Merker på endel yngre at de fremstår litt sånn skjønner ikke, vet ikke når de trenger hjelp - da kan man bli litt oppgitt 'MEn ja folk er ulike, prøv å se igjennom toneleie og mer hva personen sier, noen kan ikke for at de høres usikre eller arrogante ut Anonymkode: 8566c...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå