AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei. Jeg tør ikke å ta medisiner. Dette er et paradoks, i og med jeg gjerne bruker nikotin og koffein. Er nå under utredning for en tilstand hvor det kan hjelpe med medisiner samt terapi. Hvordan skal jeg klare å ta de? Har dere noen forslag til hva jeg bør tenke på for å roe nervene angående det? Anonymkode: 775eb...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Har samme problem. Men man må bare stole på legen. Hva er du mest redd for? Anonymkode: 2812e...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har samme problem. Men man må bare stole på legen. Hva er du mest redd for? Anonymkode: 2812e...ba1 Å bli handikappet. Mer enn jeg allerede er. Anonymkode: 775eb...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å bli handikappet. Mer enn jeg allerede er. Anonymkode: 775eb...e20 Hvorfor tenker du at medisiner skal gjøre deg handikappet? Anonymkode: 9a50f...b8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor tenker du at medisiner skal gjøre deg handikappet? Anonymkode: 9a50f...b8a Fordi det er mange skumle bivirkninger Anonymkode: 775eb...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi det er mange skumle bivirkninger Anonymkode: 775eb...e20 Man blir ikke handikappet selv om en medisin kan ha bivirkninger. Anonymkode: 9a50f...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi det er mange skumle bivirkninger Anonymkode: 775eb...e20 Sannsynligvis mange skumle bivirkninger av å la være også. Så får du vurdere da, hva som skremmer deg mest. Anonymkode: 9166d...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Å bli handikappet. Mer enn jeg allerede er. Anonymkode: 775eb...e20 Er det en mulig bivirkning av medisinen? Hvor sannsynlig er det evt? Snakk med helsepersonell/behandlende lege. Det er helt legitimt å være bekymra for bivirkninger når en alt har redusert funksjon, friske folk skjønner ikke alltid helt den vurderingen som må gjøres - hvor stor er muligheten for å bli bedre vs hvor stor er risiko for å bli verre. En ærlig samtale med legen har hjulpet meg til å ta de beste valg for meg og min situasjon. Du kan få satt opp ekstra tett oppfølging, for å fange opp evt bivirkninger tidlig. Og info om hvilke ting du evt bør være ekstra obs på. Anonymkode: bfce6...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #9 Del Skrevet 24 minutter siden Jeg måtte ta en ny medisin mens jeg var veldig syk (psykisk sykdom). Jeg var skikkelig redd. Tankene løp helt løpsk og jeg tenkte hva hvis jeg får allergisk reaksjon og dør. Men jeg måtte ha i meg de medisinene, for jeg var skikkelig dårlig. Greide ikke verken spise eller sove. Til slutt reiste jeg til mamma og ble der den kvelden og natten. Tok tabletten mens jeg gråt og skalv... Det gikk bra! Det gjør som regel det! Er det noen som kunne vært sammen med deg mens du prøver dette for første gang? Anonymkode: 41934...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå