Gå til innhold

Vi svigerforeldre betalte for IVF- 12 måneder etter ble hun gravid med en annen

comeon

Anbefalte innlegg

Hvor har dere det fra at dette er "trolling" Høres ut som en Trump respons. Vi er fortvilet over at hun forlater sønnen vår til tross for barn, hus osv. Jeg brukte IVF betegnelsen uten helt å vite hva jeg snakket om. Det var en hormon kur hun fikk. Saken er også den at hun ganske raskt ikke ville ha mer sex med han etter kuren og ga heller ingen signaler om at hun ville ut av forholdet.

Jeg skrev dette innlegget i håp om seriøse svar. Skjønner at jeg tar feil, men det er ganske sårt å bruke kr.200.000 ( 50`fra oss) på ønske om barn, noe hun var pådriver for, for så å ligge rundt.

P.S Hans sperm var helt ok i følge tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man betaler ikke 200.000,- kun for "hormonkur", betaler man så mye så har man vært igjennom flere uttak og innsett. 

Anonymkode: bbc7e...54b

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

comeon skrev (20 timer siden):

Vår sønn ønsket hjelp til en IVF behandling for sin samboer. Vi bidro med Kr 50.000,-. Etter 6 med ble det fremdeles ikke noe resultat. Så ganske plutselig uten varsel ville hun ikke mer og ville flytte fra hverandre. Hun hadde funnet en yngre kjæreste på jobben. Min sønn og samboer  hadde et barn fra før . Så ble hun gravid med sin nye kjæreste før flytting og før gutten de hadde fikk vite om bruddet.

Vi har forstått at IVF gjerne kan ta 12 med før resultatet kommer. Hvis det er riktig så har vi betalt for at hun skal bli gravid. Er det feil å be henne om å få pengene tilbake?

Det tar rundt 1-2 mnd å gå gjennom en IVF-forsøk. Resultatet er kjent 2 uker etter egget er satt inn.

Har sønnen din brukt penger på behandling, så er pengene brukt. Har han ikke brukt dem enda, så be ham returnere resterende beløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vet at vi alle er frie mennesker som kan ta de valgene vi vil? Du kan ikke kreve noe som helst, du er ikke engang en part.

At din sønn, du og familien er såret er en helt annen sak. Også ganske nyskjerrig på hva slags kur du snakker om. 

Anonymkode: c0cdb...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det du sier er altså at fordi dere bidro med penger til IVF-behandling så er din svigerdatter forpliktet til å bli værende med sin mann mot sin vilje. Jeg håper seriøst dette er trolling for hvis ikke er du en av de mest motbydelige menneskene jeg har hørt om i hele mitt liv.

Anonymkode: 13569...2b8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det bare er en «hormonkur», så er det snakk om noen hundrelapper i medisiner, og ikke noe Ivf. Hvis man skal klare å bruke 200 000, så har man prøvd med egguttak og innsett gjennom flere måneder, da er det ikke snakk om å bli gravid ved å ha sex. Så dette henger ikke sammen i det hele tatt. 

Anonymkode: 37f01...015

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
comeon skrev (7 timer siden):

Hvor har dere det fra at dette er "trolling" Høres ut som en Trump respons. Vi er fortvilet over at hun forlater sønnen vår til tross for barn, hus osv. Jeg brukte IVF betegnelsen uten helt å vite hva jeg snakket om. Det var en hormon kur hun fikk. Saken er også den at hun ganske raskt ikke ville ha mer sex med han etter kuren og ga heller ingen signaler om at hun ville ut av forholdet.

Jeg skrev dette innlegget i håp om seriøse svar. Skjønner at jeg tar feil, men det er ganske sårt å bruke kr.200.000 ( 50`fra oss) på ønske om barn, noe hun var pådriver for, for så å ligge rundt.

P.S Hans sperm var helt ok i følge tester.

Hvis du har betalt 50.000 for en 200.000 hormonkur, så vil jeg gjerne snakke med deg om et godt businessforslag. 

Du betaler kun 50.000 for, la oss kalle det reklame, så tjener du snart 200.000. 

Da vil du både tjene inn det du har talt, pluss gå i pluss. Send meg en epost på [email protected]

Anonymkode: ef648...85e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor har dere det fra at dette er "trolling" Høres ut som en Trump respons

Saken er også den at hun ganske raskt ikke ville ha mer sex med han etter kuren

Fordi ingen «svigerforeldre» det dette om barna sine. Og en hormonkur koster som nevnt over ikke 200 000. Så bare gi deg. 

Anonymkode: 36798...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...