AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Del Skrevet 23. januar Jeg blir ferdig med min bachelor nr. to når jeg er 44, og syns absolutt ikke du er for gammel. Anonymkode: f9888...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Del Skrevet 23. januar Jeg blir ferdig med min bachelor når jeg er 38. Maange år igjen i arbeidslivet etter det også. Første gang jeg studerte så visste jeg ikke hva jeg ville. Går inn med en helt annen innstilling og giv nå 😊 Anonymkode: ae078...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Del Skrevet 23. januar Null problem og overhodet ikke for gammelt! Se på det som en nødvendig oppdatering! Det er aldri for sent å lære noe nytt, og ingen kunnskap er bortkastet. Anonymkode: 63064...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #24 Del Skrevet 23. januar Ble ferdig med fagbrev som 29 åring, bachelor som 44 åring og har planer om å ta flere studiepoeng innen det yrket jeg er på vei inn i. Er kanskje ferdig når jeg er rundt 50. Har jo da fortsatt 20 år igjen i arbeidslivet 😊 Anonymkode: 04e3a...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #25 Del Skrevet 23. januar Kjør på, jeg var ferdig med bachelore da jeg var 40 år, og er etter planen ferdig med master som 53-åring. Det er aldri forsent, og sunt og videreutvikle seg. Anonymkode: 898b2...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 23. januar #26 Del Skrevet 23. januar Det er helt vanlig. Mange bedrifter setter pris på kombinasjonen utdannelse og livserfaring. Du stiller ikke nødvendigvis svakere enn noen som er tidlig i tjueårene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #27 Del Skrevet 24. januar Kjør på. Jeg "omskolerer" meg akkurat nå, og blir ferdig med bachelor til våren i en alder av 33, og planlegger master fra høsten av - dvs jeg vil være ferdig når jeg er 35. Jeg har jobbet ufaglært som assistent på skole/AKS siden midten av 20-årene etter jeg droppet ut av studiet, skolelei og alt det der. "Vår" generasjon må jobbe til vi er 70+ uansett, dvs du vil ha 40 år igjen i arbeidslivet når du er ferdig utdannet. Som andre også har sagt; Du blir eldre uansett om du tar utdanning eller ikke, så hvorfor ikke bli eldre med utdanning? Anonymkode: 26f43...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå