exictence Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Er det noen som helst fordeler med å ha disse boksene hjemme nå når vi kan ha alt på mobilen; koble smart tv og pc på datamengden fra mobilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Blir dyrt da. Men det er internett hjemme og i grunn, dessverre. Anonymkode: bc29b...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Og hastigheten strupes etter x antall GB brukt. Anonymkode: bc29b...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Som enslig og singel, er det ingen grunn til å ha noe annet enn mobilen som wifi hjemme. Mye billigere og veldig fleksibelt Anonymkode: 540c5...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hastigheten strupes etter x antall GB brukt. Anonymkode: bc29b...0e2 Joda, men her kan en få mye før det strupes. Anonymkode: 540c5...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Blir dyrt da. Men det er internett hjemme og i grunn, dessverre. Anonymkode: bc29b...0e2 Blir en god del billigere. Anonymkode: 540c5...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Mye her i huset som er avhengig av nettilgang også når ingen er hjemme. Anonymkode: cff29...776 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Blir dyrt da. Men det er internett hjemme og i grunn, dessverre. Anonymkode: bc29b...0e2 Jeg fikk billigere løsning når det bare var fra mobilen, men om det er like godt? Håper det. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som enslig og singel, er det ingen grunn til å ha noe annet enn mobilen som wifi hjemme. Mye billigere og veldig fleksibelt Anonymkode: 540c5...13d Bruker du mobilmengden som du har på mobilen til å se på tv og til pc bruk? Hvor mye GB og Mbit/s har du? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hastigheten strupes etter x antall GB brukt. Anonymkode: bc29b...0e2 Kommer vel an på avtalen du har? Det kan vel også strupes ned ved en fast montert wifi ruter (kabel) i huset? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mye her i huset som er avhengig av nettilgang også når ingen er hjemme. Anonymkode: cff29...776 Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden exictence skrev (23 minutter siden): Er det noen som helst fordeler med å ha disse boksene hjemme nå når vi kan ha alt på mobilen; koble smart tv og pc på datamengden fra mobilen? TV sendinger i en hel måned trekker store datamengder. Sjelden man har så store datapakker med akseptabel hastighet på mobil. Hva med alarmer og annet som er påkoblet når du ikke er hjemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Når begge er i videomøte samtidig, en av tre TVer er på. Mulig smartbrett. Fire google hubs. Sonosanlegget. Stekovner, alarmen og kamera, hub og plejd smartbelysning, robotstøvsuger, solskjerming, varmepumpe, ringeklokke.... Da trenger man utvidet fiberpakke. For ikke å snakke om at det ville vært fullstendig uaktuelt å miste kontakten med huset når vi ikke er hjemme. Hadde jeg bodd alene på en hybel, uten noe smart-utstyr, kunne jeg mulig vurdert det. Anonymkode: 1c816...c2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden exictence skrev (2 minutter siden): Jeg fikk billigere løsning når det bare var fra mobilen, men om det er like godt? Håper det. Bruker du mobilmengden som du har på mobilen til å se på tv og til pc bruk? Hvor mye GB og Mbit/s har du? Kommer vel an på avtalen du har? Det kan vel også strupes ned ved en fast montert wifi ruter (kabel) i huset? Hva da? Her er det som nevnt i den andre tråden ICE Frihet med 1000 gb som gjelder. Kommer aldri til å bytte dette. Mobil, bredbånd, wifi, alt i ett for 298,-. Stiger dog med 30 kr i august-25, men det tåler jeg nok. Anonymkode: 540c5...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her er det som nevnt i den andre tråden ICE Frihet med 1000 gb som gjelder. Kommer aldri til å bytte dette. Mobil, bredbånd, wifi, alt i ett for 298,-. Stiger dog med 30 kr i august-25, men det tåler jeg nok. Anonymkode: 540c5...13d Høres fint ut. Hvor lenge har du hatt denne avtalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6 timer siden Forfatter #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når begge er i videomøte samtidig, en av tre TVer er på. Mulig smartbrett. Fire google hubs. Sonosanlegget. Stekovner, alarmen og kamera, hub og plejd smartbelysning, robotstøvsuger, solskjerming, varmepumpe, ringeklokke.... Da trenger man utvidet fiberpakke. For ikke å snakke om at det ville vært fullstendig uaktuelt å miste kontakten med huset når vi ikke er hjemme. Hadde jeg bodd alene på en hybel, uten noe smart-utstyr, kunne jeg mulig vurdert det. Anonymkode: 1c816...c2f Med alt det forstår jeg. Men er stekeovnen også stat av internett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når begge er i videomøte samtidig, en av tre TVer er på. Mulig smartbrett. Fire google hubs. Sonosanlegget. Stekovner, alarmen og kamera, hub og plejd smartbelysning, robotstøvsuger, solskjerming, varmepumpe, ringeklokke.... Da trenger man utvidet fiberpakke. For ikke å snakke om at det ville vært fullstendig uaktuelt å miste kontakten med huset når vi ikke er hjemme. Hadde jeg bodd alene på en hybel, uten noe smart-utstyr, kunne jeg mulig vurdert det. Anonymkode: 1c816...c2f Dette er stort sett utstyr som drar fryktelig lite data. Du trenger ikke noe "utvidet fiberpakke" for dette. Kun videomøte (som ikke må være i 4k) og tv som drar litt. At du trenger god dekning i huset er noe annet. Anonymkode: 540c5...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Vitsen er blant annet å kunne streame tv og serier/ filmer, avholde møter på nett mm. Anonymkode: 24dbd...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden exictence skrev (1 minutt siden): Høres fint ut. Hvor lenge har du hatt denne avtalen? I 3 år nå. Dessverre tilbyr ikke ICE årsavtale lengre. Den gir 50 kr i rabatt pr måned. Men de som har den får beholde den. Anonymkode: 540c5...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her er det som nevnt i den andre tråden ICE Frihet med 1000 gb som gjelder. Kommer aldri til å bytte dette. Mobil, bredbånd, wifi, alt i ett for 298,-. Stiger dog med 30 kr i august-25, men det tåler jeg nok. Anonymkode: 540c5...13d Fungerer nok om man ikke er en storbruker av internett. For meg er det ingen datagrense som er billigst. Anonymkode: 32d4f...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6 timer siden Forfatter #18 Del Skrevet 6 timer siden Illuminatum skrev (4 minutter siden): TV sendinger i en hel måned trekker store datamengder. Sjelden man har så store datapakker med akseptabel hastighet på mobil. Hva med alarmer og annet som er påkoblet når du ikke er hjemme? Jeg har prøvd å finne info på hvor mye hastighet det kreves ed tvsendinger på lav kvalitet (standard ?), men finner ikke helt ut av det. Vet du det? Hvis man bare skal se en serie fra NRK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vitsen er blant annet å kunne streame tv og serier/ filmer, avholde møter på nett mm. Anonymkode: 24dbd...97d Går supert alene med mob bredbånd. Anonymkode: 540c5...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fungerer nok om man ikke er en storbruker av internett. For meg er det ingen datagrense som er billigst. Anonymkode: 32d4f...765 Det kan godt være. Uansett skal det godt gjøres å dra over 1000 gb i mnd. Anonymkode: 540c5...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå