AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden For oss som skal ned i vekt før vi dør. Dei dine beste tips! Anonymkode: 54009...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Faste! Spsier to ganger per dag. Spiser ikke før kl 16. Neste og siste måltid er kl 21 om kvelden. I helgene er det litt anerledes. Vekta går sakte men sikkert ned. Går ned 1-1.5 kg i mnd. Anonymkode: 5b0d3...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Drikke 2L vann i døgnet, prøve å spise 5 - 6 små måltider i døgnet, hold deg unna brus og godteri for brus dehydrerer deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Få influensa, gått ned 4.9 kg på to uker. Anonymkode: 96c8e...b4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ikke bruk siste rest av livet til å slanke seg. Nyt heller nuet. Anonymkode: 3e0ce...b19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden det er like viktig med trening som sunt kostold for meg er det lettere og fokusere på en ting av gangen så jeg prøver og spise mindre godteri for dere som spiser det er det ikke lurt og kutte det helt ut for da går man bare på en stor smell men bytte ut med bedre alternativer men det betyr ikke at man kan spise mer godt sliter man med og spise mye mat da kan man prøve og bytte ut store middags talerken med små for og lure synet til og tro at man spiser like mye mer frukt og grønt i kosten magert kjøtt er det mange timer mellom måtidene da er det lett og spise alt for mye, man bør spise hver 3 time er det enkelte middags retter det ikke passer helt til med grønt kan man ha en salat til forrett Anonymkode: 0b682...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Faste! Spsier to ganger per dag. Spiser ikke før kl 16. Neste og siste måltid er kl 21 om kvelden. I helgene er det litt anerledes. Vekta går sakte men sikkert ned. Går ned 1-1.5 kg i mnd. Anonymkode: 5b0d3...a33 Når våkner du når du klarer å gå uten mat helt til kl 16? Anonymkode: 816c5...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Jeg synes det er så rart hvor lite mat kroppen trenger når man kommer litt opp i alder. Jeg er i slutten av 40 årene og veier 71 kg og er 170 høy. For å holde vekten må jeg droppe frokost, spise et rundstykke med ost el tilsvarende (tar da kun en skive og et tynt lag smør), litt paprika. Til middag spiser jeg mat tilsvarende 1,5 potet, like mye grønnsaker og 100g rent kjøtt eller fisk. Til kvelds en liten yoghurt, 1-2 knekkebrød eller litt frukt. Drikker vann og kaffe gjennom dagen. Kan spise en frukt som mellommåltid men gjør ikke det fast. Selv med så lite mat går jeg ikke ned i vekt. Jeg er normalt sprek og har et snitt på over 9000 skritt om dagen. Har sjekket stoffskifte og føler meg mett med denne mengden mat men før kunne jeg jo spise nesten det dobbelt hver dag og fortsatt holde vekten. Anonymkode: 9e8bb...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når våkner du når du klarer å gå uten mat helt til kl 16? Anonymkode: 816c5...e9c Ikke meg du spør, men jeg faster også frem til middag på ettermiddagen. Jeg står opp 6.30. Er mest en vanesak. Føler meg full av energi når jeg faster. Anonymkode: 746d1...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Digger overskriften på dette innlegget 😄 Anonymkode: 98861...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når våkner du når du klarer å gå uten mat helt til kl 16? Anonymkode: 816c5...e9c Står opp 06:45 , drikker mye på jobb iløpet av dagen, vann, fun light og kaffe. Anonymkode: 5b0d3...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Gikk ned 6 kg av fasting. Har nå ikke vært særlig flink, men skal skjerpe meg og komme tilbake til rutinen. Spiste mellom 12-18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke bruk siste rest av livet til å slanke seg. Nyt heller nuet. Anonymkode: 3e0ce...b19 Noen har såpass dårlig kosthold, at "nuet" fører dem raskere til kista. Og nytelse og lykke er IKKE det samme. De som feks sliter med avhengighet velger nytelse fremfor lykke. Det kan være mat, lese bøker til sent på natt, alkohol, tiktok, osv. Anonymkode: e06ab...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når våkner du når du klarer å gå uten mat helt til kl 16? Anonymkode: 816c5...e9c Jeg står opp 5. Sult er hormoner, som du kan påvirke selv gjennom kosthold og vaner. Spiser du mat gjennom hele dagen, spesielt mat som trigger mye insulinproduksjon, da vil du jo være sulten hele tiden også. Anonymkode: e06ab...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen har såpass dårlig kosthold, at "nuet" fører dem raskere til kista. Og nytelse og lykke er IKKE det samme. De som feks sliter med avhengighet velger nytelse fremfor lykke. Det kan være mat, lese bøker til sent på natt, alkohol, tiktok, osv. Anonymkode: e06ab...66a Enig. Og også forskjell på umiddelbar og langsiktig premie. Noen personer er mer impulsive og setter «nytelse NÅ» over «en kropp jeg trives med hver dag». Noen er mer asketiske og disiplinerte med seg selv. Det er en grunn til at høy utdannelse og slank kropp veldig ofte henger sammen. (For nei, det er ikke bare kunnskap om mat og høyere lønn. Man kan fint spise sunt på budsjett). Anonymkode: 46a9d...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå