Cid Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har sett igjennom Cobra Kai serien den siste uken nå, jeg er på episode 8 i sesong 6 nå, noe av det beste jeg har sett av tv serier på flere år! Spesielt Silver som skurk har vært prikken på i-en for meg, han var en psyko skurk i Karate Kid 3 og enda mer nå i Cobra Kai. Andre Cobra Kai fan her? De 5 siste episodene av serien kommer den 13 februar på Netflix. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MusikkErLivet Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Liker serien godt! Litt mye drama innimellom som trekker den ned noe, men jevnt over veldig bra altså. Chozen er så kul! En av de seriene som får meg tilbake til Netflix en mnd. når det har kommet nye episoder/sesonger. Husker ikke helt hvor den sluttet, men er det de avsluttende episodene som kommer nå, eller blir det så de melker den enda lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 5 timer siden MusikkErLivet skrev (Akkurat nå): Liker serien godt! Litt mye drama innimellom som trekker den ned noe, men jevnt over veldig bra altså. Chozen er så kul! En av de seriene som får meg tilbake til Netflix en mnd. når det har kommet nye episoder/sesonger. Husker ikke helt hvor den sluttet, men er det de avsluttende episodene som kommer nå, eller blir det så de melker den enda lengre? Sesong 6 episode 11-15 er de siste for serien, og så kommer det en ny Karate Kid film senere i år med Daniel LaRusso og Mr Han (Jackie Chans karakter fra Karate Kid filmen fra 2010) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MusikkErLivet Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Godt å høre at den avsluttes. Ikke fordi den ikke er bra, men serier trenger ikke vare i 12 sesonger for min del. Har ikke sett noen av de nye filmene, så kanskje det blir Karate Kid maraton i februar. 🤭 Er de bra? Endret 5 timer siden av MusikkErLivet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 4 timer siden MusikkErLivet skrev (4 minutter siden): Godt å høre at den avsluttes. Ikke fordi den ikke er bra, men serier trenger ikke vare i 12 sesonger for min del. Har ikke sett noen av de nye filmene, så kanskje det blir Karate Kid maraton i februar. 🤭 Er de bra? Ja enig, spesielt siden serien har vart i 7 år mens det bare har gått 2 år i serien. Ingen er tenåringer med andre ord lenger hun som spiller Sam blir 29 i år og spiller en 18 åring lol. Hun ser ut som en tenåring da, hun har arvet etter sin evig unge pappa Daniel 😄 Jeg så 1 og 3 for første gang sist uke. 1 var bra men jeg likte 3 best, Silver var badass i 3eren så det i seg selv er verdt å se for Jeg så bare på filmene for å kjenne til de som dukker opp igjen i tv serien. 2 har jeg ikke sett men tv serien har spoilet det meste derfra så ser ikke poenget med å se den 😛 Måtte sett det før Chozen osv dukka opp igjen isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MusikkErLivet Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Har et ganske så nostalgisk forhold til de eldste filmene. Så de "way back when", og synes i grunn de har fått til mye av den samme feelingen i serien også, det er på en måte så seriøst men likevel så uhøytidelig, og man ser sjeldent bad guys som Silver lenger. Folk som bare har en agenda. Dessverre ikke et ukjent fenomen at skuespillere vokser seg ut av rollene i TV-serier nå til dags! Men i Cobra Kai så går det på en måte helt greit, kanskje nettopp fordi serien ikke tar seg selv så høytidelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 4 timer siden MusikkErLivet skrev (12 minutter siden): Har et ganske så nostalgisk forhold til de eldste filmene. Så de "way back when", og synes i grunn de har fått til mye av den samme feelingen i serien også, det er på en måte så seriøst men likevel så uhøytidelig, og man ser sjeldent bad guys som Silver lenger. Folk som bare har en agenda. Dessverre ikke et ukjent fenomen at skuespillere vokser seg ut av rollene i TV-serier nå til dags! Men i Cobra Kai så går det på en måte helt greit, kanskje nettopp fordi serien ikke tar seg selv så høytidelig. Ene tenåringen er 44 på ekte, det synes jeg er litt komisk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Jeg fullstendig elsker den serien! Jeg var skeptisk da den kom ut, tenkte den kom til å være dårlig og ville ikke se den. Men endte med å se den til slutt og elsket den umiddelbart. Supernostalgisk, en hyllest til 80-tallet og de opprinnelig filmene, med SÅ mange av de opprinnelige skuespillerne som kommer tilbake! Akkurat så cheesy som en slik serie skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå