AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Har allerede to stk med aldersforskjell ca 3.5 år. Vurderer nr 3 og tenker kanskje 2, 2.5 år kan være passende? Noen som kan fortelle om sine opplevelser med aldersforskjell på søsken? Anonymkode: fe3d2...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Har akkurat to år og to år og ni mnd mellom mine. Jeg synes at to år og ni mnd var bedre enn bare to år. Skulle jeg hatt flere, ville jeg gått for ca tre år mellom dem. Anonymkode: 44e48...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar Her er det 2.5år mellom eldste og mellomste. De har alltid vært veldig tette og glad i hverandre. Alltid lekt bra sammen. Det har i perioder vært godt for de å være vekk fra hverandre (sånn som når eldste begynte på skolen), og komme sammen igjen. Nå som de er 12 og 14 krangler de litt mer, men jeg tror det er fordi den ene er barn og den andre er ungdom. De er veldig forskjellige nå. 12åringen syns 14åringen er teit og kjedelig, mens 14åringen syns 12åringen er barnslig. Jeg regner med det løsner når 12åringen begynner på ungdomskolen. Anonymkode: e78f8...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har akkurat to år og to år og ni mnd mellom mine. Jeg synes at to år og ni mnd var bedre enn bare to år. Skulle jeg hatt flere, ville jeg gått for ca tre år mellom dem. Anonymkode: 44e48...cce Takk for svar! Jeg synes 3.5 var litt for mye, derfor jeg vurderer 2.5, og med 3 så blir det et ekstra skoleår mellom.. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her er det 2.5år mellom eldste og mellomste. De har alltid vært veldig tette og glad i hverandre. Alltid lekt bra sammen. Det har i perioder vært godt for de å være vekk fra hverandre (sånn som når eldste begynte på skolen), og komme sammen igjen. Nå som de er 12 og 14 krangler de litt mer, men jeg tror det er fordi den ene er barn og den andre er ungdom. De er veldig forskjellige nå. 12åringen syns 14åringen er teit og kjedelig, mens 14åringen syns 12åringen er barnslig. Jeg regner med det løsner når 12åringen begynner på ungdomskolen. Anonymkode: e78f8...262 Skjønner, så fint å høre ❤️ var det ok for dere som foreldre også med aldersdifferansen? Anonymkode: fe3d2...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner, så fint å høre ❤️ var det ok for dere som foreldre også med aldersdifferansen? Anonymkode: fe3d2...fc4 Ja! Jeg likte ikke barseltiden med første, så syntes det var greit å ta en ny barselrunde mens eldste var så liten at han fortsatt sov dårlig om natten. For meg hadde det vært pyton å starte på nytt med lite søvn og alt on eldste hadde vært eldre, sov bedre og var mer selvstendig 😅 barseltiden med andremann ble forresten mye bedre enn med eldste og han sov natten rundt når han var 6uker 😅 ellers ser jeg at aldersforskjellen han vært ganske fin. De var på samme stadie og har hatt mye glede av hverandre. Kun nå siste året det har vært annerledes. Og jeg vet at de savner hverandre. Så vi snakker mye om at se sikkert vil finne tilbake igjen når minsten blir tenåring. Anonymkode: e78f8...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja! Jeg likte ikke barseltiden med første, så syntes det var greit å ta en ny barselrunde mens eldste var så liten at han fortsatt sov dårlig om natten. For meg hadde det vært pyton å starte på nytt med lite søvn og alt on eldste hadde vært eldre, sov bedre og var mer selvstendig 😅 barseltiden med andremann ble forresten mye bedre enn med eldste og han sov natten rundt når han var 6uker 😅 ellers ser jeg at aldersforskjellen han vært ganske fin. De var på samme stadie og har hatt mye glede av hverandre. Kun nå siste året det har vært annerledes. Og jeg vet at de savner hverandre. Så vi snakker mye om at se sikkert vil finne tilbake igjen når minsten blir tenåring. Anonymkode: e78f8...262 Høres veldig bra ut, så fint å få høre om denne erfaringen 🥰 Anonymkode: fe3d2...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå