AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Del Skrevet 23. januar Har 15 mnd mellom mine to. Det var travelt og tungt i begynnelsen med lite søvn, men med gode rutiner så fikk jeg en veldig fin tid med to under to hjemme i perm (manglet barnehageplass). Har hatt to barn med relativt få utfordringer, og en graviditet som var uten sykdom og plager, så jeg tenker jeg har vært heldig sånn sett. Nå er de snart skolebarn begge to, og er bestevenner. Og jeg er glad for at jeg ble så raskt ferdig med baby-tiden. Anonymkode: 947c1...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ble gravid da første var 6 mnd. var ganske tungt i starten av graviditeten, men ellers har det vært helt fint. Fikk nr 3 da mellomste var 3,5 år, og jeg syntes det var mye lettere med lite mellomrom mellom enn så stort! Anonymkode: 45c29...55d Signerer denne. 2 år og 10 dager mellom nr 1 og nr 2. Normalt oppegående og normalt sprek, jobbet 50 % fra uke 20 (går og løfter mye i jobben som sykepleier) og kosa meg mye på badeland med 1-åringen mens magen vokste, deilig med varme badebasseng og å være vektløs med magen 🥰 Leser at mange her inne skriver at de er tilnærmet hjelpeløse i svangerskapene sine, men det er kanskje mye mer sykdom og overvekt nå enn før. Jeg hadde en kjempefin barseltid pga nr 2 var sovebaby, og vi var jo allerede i tralten med bleier og dupper. Nr 3 kom 3,5 år etter nr 2 og da syns jeg aldersgapet ble for stort 😅 Anonymkode: d63e0...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har 15 mnd mellom mine to. Det var travelt og tungt i begynnelsen med lite søvn, men med gode rutiner så fikk jeg en veldig fin tid med to under to hjemme i perm (manglet barnehageplass). Har hatt to barn med relativt få utfordringer, og en graviditet som var uten sykdom og plager, så jeg tenker jeg har vært heldig sånn sett. Nå er de snart skolebarn begge to, og er bestevenner. Og jeg er glad for at jeg ble så raskt ferdig med baby-tiden. Anonymkode: 947c1...6c5 Ja tenk at de som har 5 år mellom barna sine har barnehagebarn i 10 år 😅 Anonymkode: d63e0...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #24 Del Skrevet 23. januar 18måneder mellom mine. Travelt, lite søvn til tider, men kunne ikke tenkt meg det anerledes. Føler at jeg ikke alltid strekker til, men tror jeg hadde følt det om det hadde vært 5år mellom de også. Hadde mye dårlig samvittighet under svangerskapet. Det var tungt, men fikk det til å gå rundt. Er ikke sånn at jeg anbefaler to tette til andre, men føler ikke man må være overmenneske for å få det til å gå rundt. Er noen tøffe tak. Forholdet får kjørt seg litt til tider, men er man bevist på det og jobber med det underveis så kommer man langt. Anonymkode: 4853a...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #25 Del Skrevet 23. januar 18 mnd i mellom her også, og det gikk/ går veldig fint, nå er de 12 og 13 år. Har glede av hverandre, særlig når vi er på ferie etc, søskenkrangling som vanlig også. Anonymkode: 5b9ea...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #26 Del Skrevet 23. januar 11 mnd og en uke 😳😳 I tillegg gikk han når han da var 10 mnd, så når han ble storebror var han veldig aktiv og måtte følges med heeeele tiden. Grusomt. Lillebror kom litt før termin, så var litt inne på sykehus pga div smårusk der, så det var hektisk 😅 Og begge ammet jo og.. Først flere år etter har vi kommet oss over «traumene» og undrer på om vi skulle hatt en/to til siden det var så kaos, men ikke så tette da nei, tenker evt 3 år da 😅💪🏻 Anonymkode: c18f7...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå