Gå til innhold

Bordlampe på batteri

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har en fin bordlampe som er på batteri, og som varer litt og har godt lys i seg? 

Kjøpte noen små sopper på rusta, lyser godt, har gode batteri i de, men de tappes med en gang føler jeg.

Anonymkode: 84eb7...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har kjøpt meg 2 lamper som lades via usb, når de er fulladet så kan de lyse i ei uke, pluss at de er dimmbare så du kan selv regulere lysstyrken, og gir godt med lys. Men de er litt dyre da🙊 Jeg er iallefall godt fornøyd og angrer ikke.

Anonymkode: 9813f...2b8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har kjøpt meg 2 lamper som lades via usb, når de er fulladet så kan de lyse i ei uke, pluss at de er dimmbare så du kan selv regulere lysstyrken, og gir godt med lys. Men de er litt dyre da🙊 Jeg er iallefall godt fornøyd og angrer ikke.

Oo🤩 har du link eller bilde?☺️ ja oppladbare er jo også mulig, kom ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oo🤩 har du link eller bilde?☺️ ja oppladbare er jo også mulig, kom ikke på det.

Jeg har denne i svart, men finnes også i andre farger, og andre lamper også. Likte denne for den kan dimmes til lysstyrke du vil ha og den gir mye lys altså. Litt dyr men kjøpte min på tilbud. :) 

https://www.multitrend.no/riviera-maison-bordlampe-black-oppladbar-h43/cat-p/c/p1500039780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen som har en fin bordlampe som er på batteri, og som varer litt og har godt lys i seg? 

Kjøpte noen små sopper på rusta, lyser godt, har gode batteri i de, men de tappes med en gang føler jeg.

Dette tror jeg er et nyere produkt, og noe som vil bli videreutviklet de kommende årene. Foreløpig synes ikke mine øyne og mitt hode at den ultimate bordlampen er i kommet ut i butikk. 

Anonymkode: e848b...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

mener dem har på ikea hvor man også kan lade mobilen

Anonymkode: b5aa4...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...