AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Noen som har en fin bordlampe som er på batteri, og som varer litt og har godt lys i seg? Kjøpte noen små sopper på rusta, lyser godt, har gode batteri i de, men de tappes med en gang føler jeg. Anonymkode: 84eb7...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Jeg har kjøpt meg 2 lamper som lades via usb, når de er fulladet så kan de lyse i ei uke, pluss at de er dimmbare så du kan selv regulere lysstyrken, og gir godt med lys. Men de er litt dyre da🙊 Jeg er iallefall godt fornøyd og angrer ikke. Anonymkode: 9813f...2b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har kjøpt meg 2 lamper som lades via usb, når de er fulladet så kan de lyse i ei uke, pluss at de er dimmbare så du kan selv regulere lysstyrken, og gir godt med lys. Men de er litt dyre da🙊 Jeg er iallefall godt fornøyd og angrer ikke. Anonymkode: 9813f...2b8 Oo🤩 har du link eller bilde?☺️ ja oppladbare er jo også mulig, kom ikke på det. Anonymkode: 84eb7...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Oo🤩 har du link eller bilde?☺️ ja oppladbare er jo også mulig, kom ikke på det. Anonymkode: 84eb7...fe8 Jeg har denne i svart, men finnes også i andre farger, og andre lamper også. Likte denne for den kan dimmes til lysstyrke du vil ha og den gir mye lys altså. Litt dyr men kjøpte min på tilbud. https://www.multitrend.no/riviera-maison-bordlampe-black-oppladbar-h43/cat-p/c/p1500039780 Anonymkode: 9813f...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som har en fin bordlampe som er på batteri, og som varer litt og har godt lys i seg? Kjøpte noen små sopper på rusta, lyser godt, har gode batteri i de, men de tappes med en gang føler jeg. Anonymkode: 84eb7...fe8 Dette tror jeg er et nyere produkt, og noe som vil bli videreutviklet de kommende årene. Foreløpig synes ikke mine øyne og mitt hode at den ultimate bordlampen er i kommet ut i butikk. Anonymkode: e848b...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Jeg har denne, veldig fornøyd: https://www.ahome.no/products/asteria-bordlampe-lasbar-dimbar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar https://www.granit.com/no/bordslampa-portabel-led-morkgron/ Kommer også i beige og svart. Anonymkode: f8ab8...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Del Skrevet 23. januar mener dem har på ikea hvor man også kan lade mobilen Anonymkode: b5aa4...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå