AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Noen som har tips til hvordan? Ikke for utseende sin del men helsen min. Er litt lubben men det gjør meg ikke så mye, så er ikke ute etter å slanke meg noe særlig eller gå ned mye i vekt men skulle fått inn livvidde noen hakk. Tenker mer over hva jeg spiser, vil si jeg spiser normalt. Får fysisk aktivitet hver dag i form av gåturer Anonymkode: 85c29...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Du må gå ned i vekt. Anonymkode: 2df90...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du må gå ned i vekt. Anonymkode: 2df90...94c Søren og😅😂 Anonymkode: 85c29...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Siden det ikke er mulig å punktslanke seg må du enten gå ned i vekt eller ty til operasjon. Er det utvendig eller innvendig fett du har? Det er mest det innvendige, som ligger rundt innvollene, som er farlig. Anonymkode: 79fd0...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Siden det ikke er mulig å punktslanke seg må du enten gå ned i vekt eller ty til operasjon. Er det utvendig eller innvendig fett du har? Det er mest det innvendige, som ligger rundt innvollene, som er farlig. Anonymkode: 79fd0...7c3 Nei jeg burde egentlig tenkt såpass langt selv. Men hmm enda et dumt spørsmål, hvordan vet man om det er innvendig eller utvendig?😅 Anonymkode: 85c29...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har tips til hvordan? Ikke for utseende sin del men helsen min. Er litt lubben men det gjør meg ikke så mye, så er ikke ute etter å slanke meg noe særlig eller gå ned mye i vekt men skulle fått inn livvidde noen hakk. Tenker mer over hva jeg spiser, vil si jeg spiser normalt. Får fysisk aktivitet hver dag i form av gåturer Anonymkode: 85c29...26b Tror ikke det finnes en "quickfix" på dette dessverre Har du målt livvidden? Er den utenfor området som regnes som sunt? Under 88 cm for kvinner regnes som sunt, eller aller helst under 80 cm, men det er det en del "eksperter" som mener er for strengt. Hva er BMIen din? Ofte er det en sammenheng. Dersom du går litt ned i vekt, vil BMIen gå ned og livvidden gå ned. BMI innenfor normalområdet, gir ofte livvidde innenfor normalområdet også. Jeg personlig har eplefasong, så må være i nedre del av BMI-området for å være innenfor på livvidde. Klarer kanskje under 88 cm med en BMI midt i normalområdet, men skal jeg under 80, må jeg et stykke ned og det klarer jeg sjelden å holde over tid. Anonymkode: a9267...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Hvis du ikke vil slanke deg, men få ned livvidden, så må du trene. Da ville jeg lagt inn mye mageøvelser og coreøvelser, så du strammer opp. Anonymkode: fb7a7...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Min livvidde henger tett på karbohydrat inntaket. Livvidden sto stille da jeg gikk ned med Grethe Roede og kcal underskudd for mange år siden. Lchf og faste med spisevindu gjorde underverker. Nå spiser jeg karbohydrater igjen, klarer å holde vekta men ikke mageomkretsen... Anonymkode: a681e...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå