Gå til innhold

Til dere som gikk ut av forholdet…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hovedproblemet vårt er at forholdet vårt er helt dødt. Vi går bare rundt hverandre og lidenskapen er helt borte. Jeg føler vi har prøvd det vi kan og jeg klarer ikke å få tilbake følelsene for han. Det samme gjelder nok han også. Det har blitt så ille at tanken på å være intim med han gjør meg uvel. Jeg leser jo at slikt kan gå seg til, men dette har vedvart lenge nå så ønsker bare at det skal være over. 

Anonymkode: d36f3...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hovedproblemet vårt er at forholdet vårt er helt dødt. Vi går bare rundt hverandre og lidenskapen er helt borte. Jeg føler vi har prøvd det vi kan og jeg klarer ikke å få tilbake følelsene for han. Det samme gjelder nok han også. Det har blitt så ille at tanken på å være intim med han gjør meg uvel. Jeg leser jo at slikt kan gå seg til, men dette har vedvart lenge nå så ønsker bare at det skal være over. 

TS forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det finnes et rimelig klart og korrekt svar på spm ditt:

Hvis du går ut av forholdet for å være alene, så Ja, du vil få det bedre. Mer lykke rett og slett, mindre energityveri, mer alenekos, prioritere deg selv, egne interessert, ingen annen voksen å ta hensyn til.. Du vil nok sprudle opp med mye mer energi til både barn og venner. Og dette vil kompenserer for der det er tyngre å være alene om omsorgen for små barn, f.eks husarbeid, logistikk, økonomi blir jo oftes verre alene enn sammen.

Om du går ut av forholdet for å finne en ny mann, nå Nei. Det blir mest sannsynlig skuffelse. For det èr vanskelig å finne kjærligheten og mange mange villspor der ute som er verre enn den kjedeligste mannen i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...