Gå til innhold

Hvorfor kjøper du deg designinteriør ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Åh, det er en del😅 En del fra Northern Lightning, en fra Arne J, Louis Poulsen, et par av Fritz Hansen (favoritten er Kaiser Idell/Christian Dell), Foscarini og Jielde, bl.a.

For meg er en lampe mer enn en bruksting, det er som en skulptur i et rom.

Anonymkode: 4cc0c...c58

Hvilke fra Northern Lightning?

Kan du ikke vise noen bilder

Anonymkode: 14787...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 15.29):

Signerer det som allerede er blitt sagt. I tillegg er det bærekraftig. 

Har sagt til ungene at de må for all del ikke gi ting til gjenbruken når jeg dør - dette skal arves! Har også sagt at de spesielt må krangle og kjempe om lampene😅

Jeg har også hatt sansen for lamper i alle år og gitt barna mine samme beskjed 😅 Tror jeg har klart å overføre litt av min interesse for kunst og design til sønnene mine. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 18.40):

Jeg er ikke TS. Men for meg er ikke sofa på listen over "resten av livet" ting. Det er noe som blir slitt, det vil bli søl, det vil være sollys, og annen påvirkning. 

Men det er også noe jeg ønsker å ha i mange år. Så jeg kjøper kvalitet, uten at det er en designklassiker. Synes for eksempel Slettevoll har mye fint, og relativt tidløst. 

Anonymkode: 9036a...c13

Det er jeg ikke enig i. En tidløs sofa av god kvalitet kan trekkes om.

Vi har en sofa fra L.K. Hjelle (Arena) som har et design som jeg mener er så tidløst som det er mulig å bli. Dvs ren og enkel i linjene, og nett i dimensjonene uten noen overdrivelser som vipper den over i trend. Den har vi hatt i mange år, og trukket om en gang. Passet på å kjøpe en del meter ekstra av møbelstoffet, slik at vi for fremtiden kan nøye oss med å trekke om en enkelt pute hvis det skjer noen uhell, men nå vet jeg uansett at jeg kan trekke om hele sofaen for mindre enn prisen av en ny boliasofa.

Anonymkode: 30a3c...1b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvilke fra Northern Lightning?

Kan du ikke vise noen bilder

Anonymkode: 14787...841

Har Acorn på hytta, snowball til nattbordene, Butterfly i gangen, og en Oslo-lampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...