AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Disse 2 går ofte hånd i hånd.....noen som har slike erfaringer? Anonymkode: b862c...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden hahaha, jeg er dame og har en hvit volvo.. ikkehar jeg "stort utsyr" hverken over puppene eller hoftene heller da jeg er en xs i str.. Anonymkode: e961c...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Overhodet ikke, eksen kjører hvit volvo, og det eneste som er noe over middels der er vomma...😂 (han kjørte ikke volvo når vi var sammen, jeg har aldri likt volvo) Anonymkode: 269fb...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): hahaha, jeg er dame og har en hvit volvo.. ikkehar jeg "stort utsyr" hverken over puppene eller hoftene heller da jeg er en xs i str.. Anonymkode: e961c...fb0 Spurte om menn...ikke damer... Anonymkode: b862c...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Disse 2 går ofte hånd i hånd.....noen som har slike erfaringer? Anonymkode: b862c...649 Har du ligget rudnt nok til å få en statistisk signifikant utvalgsstørrelse? Anonymkode: 7bcc0...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Ingen? Anonymkode: b862c...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hvit Volvo er vel mest konebil. Anonymkode: 8059b...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Både Volvo og hvite biler generelt er veldig stygt, så dater ikke menn med dette (er en grunn til at hvite Teslaer er så billige) Anonymkode: de324...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Hvit Volvo og micropenis. Anonymkode: e48c5...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden ? Nei det stemmer ikke Anonymkode: b862c...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Både Volvo og hvite biler generelt er veldig stygt, så dater ikke menn med dette (er en grunn til at hvite Teslaer er så billige) Anonymkode: de324...b86 Dater du ikke noen på grunn av bilen??? Er du seriøs nå lolll Anonymkode: b862c...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Den ene jeg har møtt med hvit Volvo hadde så liten at det nesten var på grensa til mikro. Anonymkode: db417...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Disse 2 går ofte hånd i hånd.....noen som har slike erfaringer? Anonymkode: b862c...649 Har aldri kjøpt hvite biler, og vil heller ikke ha hvit bil. De blir skitne før de kommer ut av vaskemaskina. Og skitne biler er ekle og stygge. Nye Volvoer med en farge på bilen og svart tak, skjærer i mine øyne. Anonymkode: fdc63...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har aldri kjøpt hvite biler, og vil heller ikke ha hvit bil. De blir skitne før de kommer ut av vaskemaskina. Og skitne biler er ekle og stygge. Nye Volvoer med en farge på bilen og svart tak, skjærer i mine øyne. Anonymkode: fdc63...a75 Ehmmmm....jeg spurte om du så en link mellom hvit volvo og stort"utstyr" på menn......... Anonymkode: b862c...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #15 Del Skrevet 31 minutter siden Hvit polestar da ??? Anonymkode: 1e7b8...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå