AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Disse 2 går ofte hånd i hånd.....noen som har slike erfaringer? Anonymkode: b862c...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden hahaha, jeg er dame og har en hvit volvo.. ikkehar jeg "stort utsyr" hverken over puppene eller hoftene heller da jeg er en xs i str.. Anonymkode: e961c...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Overhodet ikke, eksen kjører hvit volvo, og det eneste som er noe over middels der er vomma...😂 (han kjørte ikke volvo når vi var sammen, jeg har aldri likt volvo) Anonymkode: 269fb...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): hahaha, jeg er dame og har en hvit volvo.. ikkehar jeg "stort utsyr" hverken over puppene eller hoftene heller da jeg er en xs i str.. Anonymkode: e961c...fb0 Spurte om menn...ikke damer... Anonymkode: b862c...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Disse 2 går ofte hånd i hånd.....noen som har slike erfaringer? Anonymkode: b862c...649 Har du ligget rudnt nok til å få en statistisk signifikant utvalgsstørrelse? Anonymkode: 7bcc0...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Ingen? Anonymkode: b862c...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Hvit Volvo er vel mest konebil. Anonymkode: 8059b...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå