AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Kjønn eller legning spiller ingen rolle. Kunne dere våget å satse på en jomfru i godt voksen alder , om dere likte hen? Eller er god sex på dette stadiet for viktig? Anonymkode: 6718f...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Hvor mange partnere har ingenting å si for talent på det område. Mange som er vokst opp i f.eks. strenge relgiøse miljø har avstått fra sex. Ikke fordi de ikke får det til eller vil, men de er kontrollert. Anonymkode: 29fb5...795 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Ett viktig spørsmål er hvorfor er han jomfru enda? Bodd hjemme med mamma og levd som guttunge? Sykdom? Jeg hadde mest sannsynlig sagt nei, har vært involvert i en som ikke startet voksenlivet sitt før han var over 30. Levde hjemme med foreldre, jomfru. Generelt lost på mye for han manglet livserfaring 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Nei. Det er noe «galt» med folk som er så voksne og har ingen erfaring. For sjenert, religiøs, prippen, ikke vil ha sex før ekteskap eller hva nå enn grunnen er, passer ikke sammen med meg… Anonymkode: 5cc43...fec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Nei. Uinteressant. En god sexopplevelse for meg er når partneren er selvsikker (dog skal han være oppmerksom og lese meg) og vet hva han driver med. Jomfrukløning er uinteressant. Anonymkode: 9b43e...395 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Antagelig ikke. Og det er ikke fordi jeg har et problem med at HAN mangler erfaring, men fordi MIN erfaring er at menn uten erfaring så godt som alltid ender opp som ekstremt sjalu og usikre. En mann som blir sammen med meg skal måtte "takle" at jeg har vært seksuelt aktiv i 30 år, hatt flere partnere, tilogmed giftet meg og fått barn med noen andre før jeg møtte ham. Mine to siste partnere før jeg møtte han jeg fikk barn med, var begge jomfruer og hhv. 24 og 29 år gamle (jeg var jevngammel med dem). Og i begge forholdene var et av de største problemene nettopp det at jeg ikke var jomfru og at de slet med at jeg hadde erfaring fra før jeg møtte dem. Og det var altså før jeg engang hadde fått barn, så nå kommer det på toppen. Anonymkode: 53ab6...db9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kjønn eller legning spiller ingen rolle. Kunne dere våget å satse på en jomfru i godt voksen alder , om dere likte hen? Eller er god sex på dette stadiet for viktig? Anonymkode: 6718f...847 Fint å bli kjent med hverandre og ikke ha vært bortpå mange før Anonymkode: bb0a9...90c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden fjær skrev (13 minutter siden): Ett viktig spørsmål er hvorfor er han jomfru enda? Bodd hjemme med mamma og levd som guttunge? Sykdom? Jeg hadde mest sannsynlig sagt nei, har vært involvert i en som ikke startet voksenlivet sitt før han var over 30. Levde hjemme med foreldre, jomfru. Generelt lost på mye for han manglet livserfaring Er jomfru i den alderen. Har bodd for megs selv og i en annen by siden jeg var 22. Anonymkode: 85e36...216 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Ja, klart det. Om det ble noe puling omtrent umiddelbart Anonymkode: 3633f...5f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Ja, dersom vi likte hverandre og det ellers var en oppegående person har jeg ingen problemer med dette. Intimitet kommer ikke i begynnelsen hos meg heller uansett. Anonymkode: e2db3...0e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Antagelig ikke. Og det er ikke fordi jeg har et problem med at HAN mangler erfaring, men fordi MIN erfaring er at menn uten erfaring så godt som alltid ender opp som ekstremt sjalu og usikre. En mann som blir sammen med meg skal måtte "takle" at jeg har vært seksuelt aktiv i 30 år, hatt flere partnere, tilogmed giftet meg og fått barn med noen andre før jeg møtte ham. Mine to siste partnere før jeg møtte han jeg fikk barn med, var begge jomfruer og hhv. 24 og 29 år gamle (jeg var jevngammel med dem). Og i begge forholdene var et av de største problemene nettopp det at jeg ikke var jomfru og at de slet med at jeg hadde erfaring fra før jeg møtte dem. Og det var altså før jeg engang hadde fått barn, så nå kommer det på toppen. Anonymkode: 53ab6...db9 Men jeg vil tro og håpe at en mann over 40 er tryggere på den delen selv om han er jomfru. Jeg hadde ikke hatt noen problemer hvis han ellers var trygg (altså ikke veldig sjalu), så lenge han hadde hatt LYST på sex med meg. Hvis jomfruheten var fordi han ikke hadde libido, så hadde vi ikke passet sammen. Det kan være mange ting som gjør meg uintressert, men hvor mange eller få han har ligget med er ikke relevant. Anonymkode: 671e4...b22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei. Det er noe «galt» med folk som er så voksne og har ingen erfaring. For sjenert, religiøs, prippen, ikke vil ha sex før ekteskap eller hva nå enn grunnen er, passer ikke sammen med meg… Anonymkode: 5cc43...fec Jeg har liksom aldri klart å knekke koden angående flere ting. For mye inntrykk kan nok gjøre meg innadvendt o g litt stresset. Har hatt god tone med damer, og tror de har likt å være sammen med meg, for tar kontakt i alle fall Men forstår godt at mange vil ha noen med erfaring Anonymkode: 85e36...216 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Nei. Det hadde blitt for sært . Antall patnere betyr lite, men en som aldri har vært i et langvarig forhold før hadde ikke vært noe for meg. Anonymkode: 403c5...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har liksom aldri klart å knekke koden angående flere ting. For mye inntrykk kan nok gjøre meg innadvendt o g litt stresset. Har hatt god tone med damer, og tror de har likt å være sammen med meg, for tar kontakt i alle fall Men forstår godt at mange vil ha noen med erfaring Anonymkode: 85e36...216 Du må ikke tenke at de fleste vil ha erfaring! De fleste vil ha en de har kjemi med og trives med, og jeg vil tro de fleste foretrekker ingen erfaring framfor sinnsykr mengder erfaring. Du må uansett skape erfaring med den personen, så det er ikke sikkert erfaring med andre bidrar det minste! Fokuser heller på hvor spesiell og utvalgt den du kommer til å ligge med vil føle seg! Kvinner spesielt elsker å føle seg utvalgte og spesielle! Anonymkode: 671e4...b22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Jeg trenger en mann som er seksuelt trygg på seg selv, og emosjonell intelligent. Det er det som gir meg trygghet, og da klarer jeg å utfolde meg seksuelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Irak skrev (Akkurat nå): Jeg trenger en mann som er seksuelt trygg på seg selv, og emosjonell intelligent. Det er det som gir meg trygghet, og da klarer jeg å utfolde meg seksuelt. Alt går. Anonymkode: 3633f...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Ingen problem Anonymkode: 88f0a...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kjønn eller legning spiller ingen rolle. Kunne dere våget å satse på en jomfru i godt voksen alder , om dere likte hen? Eller er god sex på dette stadiet for viktig? Anonymkode: 6718f...847 Det er vel ingen motsetning i å være jomfru og å ha god sex? Jeg ville foretrekke en ubesudlet jomfru når som helst. Der viktigste er å være den rette for hverandre på det personlige plan og så kan sexen komme senere. God sex kan man lære seg etter hvert som man blir kjent med hverandre, men personligheten er vanskeligere å endre, så om den ikke passer godt fra starten av, er ikke forholdet levedyktig i det lange løp. Anonymkode: 17f17...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt går. Anonymkode: 3633f...5f0 Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden Tja, jeg tror ikke det hadde hatt så mye å si dersom personen ellers var oppegående og det var gjensidig interesse. Anonymkode: 65774...4a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå