AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en slank, veltrent mann godt innforbi normalområdet for BMI som snorker som et uvær. Jeg er overvektig og snorker også som et uvær - jeg snorka ikke slik da jeg var normalvektig. Sammen er vi et nabouvennlig symfoniorkester! Vi burde egentlig flytte ut på landet for å skåne naboer... Anonymkode: f03cf...d38 Kanskje rockeband eller heavy metal er mer passende. Anonymkode: f03cf...d38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje rockeband eller heavy metal er mer passende. Anonymkode: f03cf...d38 🤣 Anonymkode: 7144c...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Del Skrevet 23. januar Min er godt overvektig. Snorker så høyt at jeg ofte tilbringer natta på sofaen. Alltid jeg som må flytte meg. Anonymkode: b8d78...03f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #24 Del Skrevet 23. januar Samboer snorker som et sagbruk; slank, meget veltrent og veldig opptatt av sunt kosthold. Snorking har ofte null med vekt, trening og kosthold å gjøre. Anonymkode: 502b0...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 23. januar #25 Del Skrevet 23. januar Jeg snorker nå som jeg er overvektig. Snorker ikke når jeg var tynn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #26 Del Skrevet 23. januar Jeg er overvektig og snorker ikke. Partner er slank og snorker 😂 Anonymkode: e61a3...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #27 Del Skrevet 23. januar Mannen min snorket like mye da han var topptrent som nå når han er overvektig. Jeg har vært småtjukk hele livet og lager nesten ikke lyd om natta. 😂 Anonymkode: 2da18...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #28 Del Skrevet 24. januar Bmi 17, snorker vist🤭🤭 Anonymkode: 88570...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 24. januar #29 Del Skrevet 24. januar Nei, han er normalvektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå