AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei jenter. Jeg tror jeg har et aldeles elendig chatte-game på tinder. Hvorfor sier jeg det? Vel, ca 50% av alle samtaler slutter etter første melding frem og tilbake. Ca 25% starter aldri (svaret mitt står og venter) mens kanskje de siste 25% blir to meldingsutveklsinger eller mer. Det er faktisk mulig jeg overdriver disse tallene også. På et vis har jeg lyst til å vise tinderprofilen min til noen av dere, for jeg tror ikke det er noe alvorlig galt med den. Jeg får mange matcher og likes, fra også mange som ser mer enn potensielle ut. Jeg tror bare at jeg ikke for fem flate øre klarer å interessere noen. Det er hvert fall langt unna hver slik, og jeg mister motet. I stor grad har mine date-eventyr de siste årene vært gjennom andre kanaler enn tinder; jobb, på byen, gjennom venner. Det ser ikke ut til at jeg klarer å vekke interresse på tinder, selv om noen få har vært gjennom dette. Det hender også titt og ofte at jenten selv slutter å svare midt i en samtale selv om det var hun som startet samtalen. Det er som om chatte-versjonen av meg effektiv skrur jenter av. Til info: jeg liker ikke å chatte med ukjente.. Jeg vil helst bare møtte noen. Jeg har ikke inntrykk av deg annet enn bildene. Men det virker som om at det forventes at jeg skal tolke henne med EN gang. At jeg skal si noe som får henne til å flamme opp! At kjemien skal starte med første tekst. Og det er her jeg sliter, Jeg flørter ikke noe spes på tekst. Vil ikke gå for hardt ut, ikke få det jeg vil har tilbake og brenne meg. Vil helst bare ha litt info, og deretter spørre om å møtes for å SE om det kan finnes kjemi. Dermed; Kanskje jeg er litt lite spennende i teksten. Spørsmål: - Hva går igjennom hodet ditt når du mottar en melding fra en kar. - Hva gjør deg interessert i å tekste. - Hva gjør at du slutter å respondere på noe som kan være noe? - Forventer du gnister med en gang, eller tenker du som meg at tinder er til for å sette opp et møte slik at man kanskje finner en gnist der? - Anonymkode: 037d7...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg mister interessen om det dabber av og når mannen ikke er oppriktig intressert. Merker fort om flyten i samtalen/samtalen går. Feks en del skriver bare Hei😍 Lite nysjerrig og blabla ukeblad samtaler om du skjønner hva jeg mener. Noen bare viber man med å praten går naturlig. Det er både humor og seriøse samtaler og man fordufter ikke bare.. Jeg mister også rask ineressen i de som kun svarer på seg og sitt. Dersom du stiller meg spørsmål og jeg gir et detaljert svar der jeg samtidig stille spørsmål til bake uten en eneste respons på det jeg svarte. Dette har jeg opplevd ofte når jeg har datet de siste årene og slike menn er ikke noe for meg. Jeg er heller ikke interessert å gå direkte over til snap slik mange vil. Har erfaring at da slutter man å bli kjent og det blir fort random snaping! De som snakker om sex tidlig er jeg også veldig skeptisk til, selv om jeg fint kan snakke om sex å flørte når jeg kjennet fyren, men ikke etter en eller et par samtaler før vi i hele tatt har møttes. Anonymkode: b5996...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hater den delen. Liker å vare ærlig og seriøst spørre rett ut om hva man ønsker, prate litt og bli bitte litt bedre kjent også møtes! Så kan man velge selv om man vil forsette å møtes derifra 😊 Anonymkode: 7a949...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå