Gå til innhold

Husrens i ny bolig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bydde nettopp på en bolig, og fikk i etterkant vite at eier av boligen har tatt selvmord i huset. 

Ekkel beskjed å få, men ønsker nok fortsatt å kjøpe. Er dog redd det for at det kan være tung stemning i huset. 

Er det noen som har fått utført husrens av medium/klarsynt før? Hadde det noe effekt? Tips til hvem man kan bruke? I Akershus. 

Anonymkode: 79a36...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde husrens i nykjøpt hus for 7år siden etter flere merkelige hendelser.

Det ble en helt annen stemning i huset etterpå og alle merkelige hendelser opphørte. 

Har dessverre ingen tips om hvem til deg da du bor på en helt annen kant av landet.

Anonymkode: 215d6...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette burde vel flyttes til "religion" tema. 

Utover det, så kan du google husrens + Oslo eller mer konkret området du bor i (mer spesifikt enn Akershus). Noen kommer fysisk, mens noen fjernrenser. Du kan også rense selv med salvie. 

https://merkaba.no/artikler?journal_blog_post_id=14#:~:text=Husrens,og få med alle hjørnene.

Anonymkode: 77d17...47a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husrens gjør man med microfiberkluter og mopper. Ut over det tror jeg tråden bør flyttes til "overtro og andre skrøner"

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (22 minutter siden):

Husrens gjør man med microfiberkluter og mopper. Ut over det tror jeg tråden bør flyttes til "overtro og andre skrøner"

Det er husvask, ikke rens 😜 

Anonymkode: 77d17...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bydde nettopp på en bolig, og fikk i etterkant vite at eier av boligen har tatt selvmord i huset. 

Ekkel beskjed å få, men ønsker nok fortsatt å kjøpe. Er dog redd det for at det kan være tung stemning i huset. 

Er det noen som har fått utført husrens av medium/klarsynt før? Hadde det noe effekt? Tips til hvem man kan bruke? I Akershus. 

Kontakt magisk visdom/heidi gunes på face

Anonymkode: be3b5...4af

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I min erfaring forsvinner sånt med tiden også så fort man setter eget preg på huset. Vi har et eldgammelt hus (arvet gjennom mangfoldige generasjoner) og her har to tatt selvmord og mange døde, en ble skutt ved uhell av sin egen bror i hagen også. Jeg var livredd her som barn, som ung voksen etc. Men da jeg tok over, så tok jeg over. Ikke opplevd noe uggent eller ubehagelig selv om leieboere visstnok gjør det. Men jeg er sjefen her og det tror jeg nok de eventuelle som henger igjen har skjønt.

Anonymkode: 6f45b...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør kontakte sånne personer som Lilli Bendriss. 
De kan rense ut et hus.
Prest, Gud eller annen oppdiktet figur kan ikke gjøre det

Anonymkode: 98f43...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du bør kontakte sånne personer som Lilli Bendriss. 
De kan rense ut et hus.
Prest, Gud eller annen oppdiktet figur kan ikke gjøre det

Anonymkode: 98f43...b7d

Hoho, «noe oppdiktet»…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vipps meg 1000kr så skal jeg 100% garantere at det ikke er noen ånder i boligen.

Anonymkode: 71a12...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du kan først kjenne etter om det faktisk er tung/dårlig energi der eller ikke. Det er ikke alle som går igjen selv om de tar sitt liv. Riktignok kan stemningsleie til personen henge igjen i huset. Men det kjenner du når fu flytter inn om du blir i dårlig humør, blir tung til sinns osv.

Anonymkode: 55b2a...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En prest som utfører husrens er det jeg ville forsøkt først. 

Anonymkode: 7e71f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...