AnonymBruker Skrevet i går, 21:25 #1 Del Skrevet i går, 21:25 Bydde nettopp på en bolig, og fikk i etterkant vite at eier av boligen har tatt selvmord i huset. Ekkel beskjed å få, men ønsker nok fortsatt å kjøpe. Er dog redd det for at det kan være tung stemning i huset. Er det noen som har fått utført husrens av medium/klarsynt før? Hadde det noe effekt? Tips til hvem man kan bruke? I Akershus. Anonymkode: 79a36...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:33 #2 Del Skrevet i går, 21:33 Hadde husrens i nykjøpt hus for 7år siden etter flere merkelige hendelser. Det ble en helt annen stemning i huset etterpå og alle merkelige hendelser opphørte. Har dessverre ingen tips om hvem til deg da du bor på en helt annen kant av landet. Anonymkode: 215d6...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:36 #3 Del Skrevet i går, 21:36 Dette burde vel flyttes til "religion" tema. Utover det, så kan du google husrens + Oslo eller mer konkret området du bor i (mer spesifikt enn Akershus). Noen kommer fysisk, mens noen fjernrenser. Du kan også rense selv med salvie. https://merkaba.no/artikler?journal_blog_post_id=14#:~:text=Husrens,og få med alle hjørnene. Anonymkode: 77d17...47a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Husrens gjør man med microfiberkluter og mopper. Ut over det tror jeg tråden bør flyttes til "overtro og andre skrøner" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden newman01 skrev (22 minutter siden): Husrens gjør man med microfiberkluter og mopper. Ut over det tror jeg tråden bør flyttes til "overtro og andre skrøner" Det er husvask, ikke rens 😜 Anonymkode: 77d17...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bydde nettopp på en bolig, og fikk i etterkant vite at eier av boligen har tatt selvmord i huset. Ekkel beskjed å få, men ønsker nok fortsatt å kjøpe. Er dog redd det for at det kan være tung stemning i huset. Er det noen som har fått utført husrens av medium/klarsynt før? Hadde det noe effekt? Tips til hvem man kan bruke? I Akershus. Anonymkode: 79a36...f37 Kontakt magisk visdom/heidi gunes på face Anonymkode: be3b5...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Det er vel ikke nødvendig. Kjøp litt indisk røkelse hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Tror det riktige er å kontakte en prest eller noe. Lurer på om de gamle naboene våre gjorde det da de fikk vite at det hadde skjedd det samme i huset deres (tomannsbolig) https://www.nrk.no/sapmi/liturgi-for-hus-og-hjem-vedtatt-1.10987798 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden I min erfaring forsvinner sånt med tiden også så fort man setter eget preg på huset. Vi har et eldgammelt hus (arvet gjennom mangfoldige generasjoner) og her har to tatt selvmord og mange døde, en ble skutt ved uhell av sin egen bror i hagen også. Jeg var livredd her som barn, som ung voksen etc. Men da jeg tok over, så tok jeg over. Ikke opplevd noe uggent eller ubehagelig selv om leieboere visstnok gjør det. Men jeg er sjefen her og det tror jeg nok de eventuelle som henger igjen har skjønt. Anonymkode: 6f45b...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Du bør kontakte sånne personer som Lilli Bendriss. De kan rense ut et hus. Prest, Gud eller annen oppdiktet figur kan ikke gjøre det Anonymkode: 98f43...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du bør kontakte sånne personer som Lilli Bendriss. De kan rense ut et hus. Prest, Gud eller annen oppdiktet figur kan ikke gjøre det Anonymkode: 98f43...b7d Hoho, «noe oppdiktet»… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Vipps meg 1000kr så skal jeg 100% garantere at det ikke er noen ånder i boligen. Anonymkode: 71a12...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bydde nettopp på en bolig, og fikk i etterkant vite at eier av boligen har tatt selvmord i huset. Ekkel beskjed å få, men ønsker nok fortsatt å kjøpe. Er dog redd det for at det kan være tung stemning i huset. Er det noen som har fått utført husrens av medium/klarsynt før? Hadde det noe effekt? Tips til hvem man kan bruke? I Akershus. Anonymkode: 79a36...f37 Du kan først kjenne etter om det faktisk er tung/dårlig energi der eller ikke. Det er ikke alle som går igjen selv om de tar sitt liv. Riktignok kan stemningsleie til personen henge igjen i huset. Men det kjenner du når fu flytter inn om du blir i dårlig humør, blir tung til sinns osv. Anonymkode: 55b2a...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden En prest som utfører husrens er det jeg ville forsøkt først. Anonymkode: 7e71f...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå