AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Har angstdiagnose og tidligere fylte jeg ikke kravene for en ocd-diagnose, men ting har blitt verre og jeg lurer på å be om en ny vurdering på DPS. Er det noen her som har diagnosen og hva får dere av behandling? Jeg er så sliten og nå tør jeg nesten ikke dra fra huset i frykt for alt som kan gå galt. Må sjekke, rive ned, google, ritualer osvosv. Tør ikke kjøre bil lenger fordi jeg ikke har kontroll på andre osvosv. Jeg har ikke mer å gå på.. Anonymkode: f8b58...611 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoryGilmore Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har angstdiagnose og tidligere fylte jeg ikke kravene for en ocd-diagnose, men ting har blitt verre og jeg lurer på å be om en ny vurdering på DPS. Er det noen her som har diagnosen og hva får dere av behandling? Jeg er så sliten og nå tør jeg nesten ikke dra fra huset i frykt for alt som kan gå galt. Må sjekke, rive ned, google, ritualer osvosv. Tør ikke kjøre bil lenger fordi jeg ikke har kontroll på andre osvosv. Jeg har ikke mer å gå på.. Anonymkode: f8b58...611 Jeg ville spurt om en ny vurdering ja. I mitt tilfelle ble aldri ocd nevnt, men ble likevel behandlet for tvangshandlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Ocd behandles som andre angstlidelser, eksponeringsterapi! Mange har også god effekt, så det finnes håp. Lykke til! Anonymkode: 2163a...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar RoryGilmore skrev (41 minutter siden): Jeg ville spurt om en ny vurdering ja. I mitt tilfelle ble aldri ocd nevnt, men ble likevel behandlet for tvangshandlinger. Hmm, ja, er jo ikke gitt det er ocd. Har ptsd - som jo er en angstlidelse, kanskje tvangshandlinger er et symptom/utvikling av det.. Anonymkode: f8b58...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå