AnonymBruker Skrevet 24. januar #81 Del Skrevet 24. januar Summertime2 skrev (14 timer siden): Jo, jeg er 179;) Du er 179, men det er ganske uvanlig høyde for kvinner, selv i Norge. Veldig mange kvinner er under 170. Anonymkode: 9a7ae...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #82 Del Skrevet 24. januar Tony Jaa, kampsportutøver og skuespiller: Anonymkode: 9a7ae...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #83 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tony Jaa, kampsportutøver og skuespiller: Anonymkode: 9a7ae...f1e Har aldri hørt om noen kvinne si at de ønsker seg en kampsportutøver. Anonymkode: ca413...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #84 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri hørt om noen kvinne si at de ønsker seg en kampsportutøver. Anonymkode: ca413...d06 Hvorfor skulle det være negativt? Jeg har selv trent kampsport i mange år når jeg var yngre, og det samme gjorde mannen min. Det er en allsidig form for trening, og ikke noe som betyr at man er en voldelig person på noen som helst måte. Anonymkode: 9a7ae...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #85 Del Skrevet 24. januar Oppvokst i Norge, så har du litt bedre sjanser i hvert fall. Men asiatere er ofte lave og det er no go for meg. Anonymkode: 6b2b1...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #86 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle det være negativt? Jeg har selv trent kampsport i mange år når jeg var yngre, og det samme gjorde mannen min. Det er en allsidig form for trening, og ikke noe som betyr at man er en voldelig person på noen som helst måte. Anonymkode: 9a7ae...f1e Har aldri skrevet at det er negativt. Anonymkode: ca413...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #87 Del Skrevet 24. januar Personlig synes jeg mange øst-asiatiske menn har vakre ansiktstrekk og nydelige farger😍 Men, jeg er selv ganske høy, så det begrenser jo litt. Det du sier om å være godt trent og muskuløs er et godt poeng. De færreste damer liker noen som er like spinkle som dem selv. Anonymkode: 0b1a9...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #88 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri skrevet at det er negativt. Anonymkode: ca413...d06 Så hvorfor skriver du at du aldri har hørt noen kvinne ønske seg en kampsportutøver? Det er veldig mange i Norge som trener kampsport. At han jeg la inn bilde av trener kampsport skrev jeg fordi han har spilt inn masse filmer med kampsport som tema. Mange skriver at asiater kan virke tynne og feminine, og TS skrev at han tenkte på bodybuilding. Derfor rådet jeg ham til heller å trene kampsport. Det bygger kroppen og gjør deg smidig, og det bidrar også til selvbevissthet og at man får selvtillit. Anonymkode: 9a7ae...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #89 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Asiatiske menn er jo nydelige😍 men tror fort at mange norske damer føler seg «for store» for dere. mange… fleste asiater er bygd annerledes og er slankere, norske kvinner kan være slanke de og men ikke i nærheten av kvinner i Kina, Japan og Korea med skjønnhetsideal at du må ha midje så smal at du kan holde et A4 ark foran og ingenting tyter ut. det tenkte jeg da iallefall, så jeg har aldri turt å si noe, jeg var vel for feit eller ikke god nok. Anonymkode: cc543...4ce Dette. Norske kvinner og norske menn er en god del større enn asiatiske kvinner og menn; f eks kinesiske menn er i snitt 173 cm mens norske menn i snitt er 180 cm. Veldig mange norske menn liker å være lengst og tyngst i sine forhold og er spesielt glad i petite kvinner, akkurat som at det er mange norske kvinner som ikke ønsker å være den lengste og tyngste i sine forhold og som er spesielt glad i høye menn. Men med det sagt så ser man jo mange bevis hver eneste dag på at asiatiske menn er sammen med norske kvinner. Mange kvinner er 160 og lavere, og mange har jo heller ikke den vanlige fetisjen med petit dame/høy mann som jeg beskriver ovenfor. Anonymkode: c228a...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #90 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hvorfor skriver du at du aldri har hørt noen kvinne ønske seg en kampsportutøver? Det er veldig mange i Norge som trener kampsport. At han jeg la inn bilde av trener kampsport skrev jeg fordi han har spilt inn masse filmer med kampsport som tema. Mange skriver at asiater kan virke tynne og feminine, og TS skrev at han tenkte på bodybuilding. Derfor rådet jeg ham til heller å trene kampsport. Det bygger kroppen og gjør deg smidig, og det bidrar også til selvbevissthet og at man får selvtillit. Anonymkode: 9a7ae...f1e Fordi jeg aldri har hørt noen kvinne si at hun ønsker seg en kampsportutøver. Anonymkode: ca413...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #91 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 21.06): Jeg har sørøst-asiatiske opprinnelse men født og oppvokst i Norge. Er godt integrert og har norske venner. Men jeg sliter i damefronten. Har prøvd å sjekke opp damer på byen, men blir hele tiden avvist eller sett på som et tredje hjul bak de norske kompisene. Har hendt til og med at utenlandske kompiser som er arabisk og afrikansk tiltrekker oppmerksomhet enn jeg. Mister litt motet av dette. Anonymkode: bbf32...9b3 Du er ikke «godt integrert» hvis du er født og oppvokst her. Da ER du helt norsk! Anonymkode: f37ab...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #92 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så hvorfor skriver du at du aldri har hørt noen kvinne ønske seg en kampsportutøver? Det er veldig mange i Norge som trener kampsport. At han jeg la inn bilde av trener kampsport skrev jeg fordi han har spilt inn masse filmer med kampsport som tema. Mange skriver at asiater kan virke tynne og feminine, og TS skrev at han tenkte på bodybuilding. Derfor rådet jeg ham til heller å trene kampsport. Det bygger kroppen og gjør deg smidig, og det bidrar også til selvbevissthet og at man får selvtillit. Anonymkode: 9a7ae...f1e Sånn som han her? Sikkert mange som vil si at han er spinkel og feminin, men jeg synes han er skamdeilig 😅 Anonymkode: 8681e...166 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #93 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fordi jeg aldri har hørt noen kvinne si at hun ønsker seg en kampsportutøver. Anonymkode: ca413...d06 OK, ingen fornuftig forklaring til den kommentaren, altså. Da har du herved hørt om en kvinne som ikke har noe imot at mannen er kampsportutøver (selv om det ikke var poenget med det jeg postet, det handlet kun om å vise hvem han på bildet er), og du er også informert om det faktum at mange kvinner i Norge er partnere med menn som er kampsportutøvere, og en god del menn har kjærester/koner som trener kampsport. Anonymkode: 9a7ae...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #94 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er 179, men det er ganske uvanlig høyde for kvinner, selv i Norge. Veldig mange kvinner er under 170. Anonymkode: 9a7ae...f1e Og menn på 165 er ganske uvanlig for menn i Norge. Men menn selv sier jo at vi kvinner er så opptatt av høyde så regner med en mann på 165 gjerne vil være sammen med en dame på 179😜? Anonymkode: 4d2b8...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #95 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): OK, ingen fornuftig forklaring til den kommentaren, altså. Da har du herved hørt om en kvinne som ikke har noe imot at mannen er kampsportutøver (selv om det ikke var poenget med det jeg postet, det handlet kun om å vise hvem han på bildet er), og du er også informert om det faktum at mange kvinner i Norge er partnere med menn som er kampsportutøvere, og en god del menn har kjærester/koner som trener kampsport. Anonymkode: 9a7ae...f1e De fleste kvinner i Norge er partnere med menn som ikke er kampsportutøvere, og de fleste menn har kjærester/koner som ikke trener kampsport. Anonymkode: ca413...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #96 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og menn på 165 er ganske uvanlig for menn i Norge. Men menn selv sier jo at vi kvinner er så opptatt av høyde så regner med en mann på 165 gjerne vil være sammen med en dame på 179😜? Anonymkode: 4d2b8...d76 Menn er ikke like opptatt av høyde. Jeg tror at mange menn ikke har noen ting imot at kvinnen er høyest. Anonymkode: ca413...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 24. januar #97 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn er ikke like opptatt av høyde. Jeg tror at mange menn ikke har noen ting imot at kvinnen er høyest. Anonymkode: ca413...d06 ...og mange kvinner er ikke spesielt opptatt av høyde, heller. Men du skal jo generalisere over et par millioner biologisk sett voksne norske menn og kvinner her og det er "mange" i alle kategorier. Menn som må ha liten kone for å føle seg "maskulin" er nok ikke noe mer uvanlig enn kvinner som må ha høy mann for å føle seg "feminin". Det ser du også i disse trådene som omhandler høyde. Det er i alle fall to preferanser som passer sammen, så her er det i alle fall muligheter. Så kan jo de som står stødigere i sin egen maskulinitet/femininitet heve seg over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. januar #98 Del Skrevet 24. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 21.06): Jeg har sørøst-asiatiske opprinnelse men født og oppvokst i Norge. Er godt integrert og har norske venner. Men jeg sliter i damefronten. Har prøvd å sjekke opp damer på byen, men blir hele tiden avvist eller sett på som et tredje hjul bak de norske kompisene. Har hendt til og med at utenlandske kompiser som er arabisk og afrikansk tiltrekker oppmerksomhet enn jeg. Mister litt motet av dette. Anonymkode: bbf32...9b3 Er du veldig lav og spedbygd? Eller har du lyst stemme? Lys stemme på menn er ikke no særlig for kvinner flest Endret 24. januar av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CZaC Skrevet 25. januar #99 Del Skrevet 25. januar Neste gang du snakker med og har tenkt å prøve deg på en norsk dame, så dra ut brødet med litt blod i uten at det sees. Mange har en forestilling om at asiatere har liten tips. Har bare hørt det her og der, så er veldig usikker på om det er den generelle holdningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #100 Del Skrevet 25. januar Som flere andre skriver her så kan asiatiske menn generelt fremstå som spinkle og feminine og dere er gjerne også lavere enn snittet for nordmenn. Hvor høy er du? Jeg er 158 og 48 kg og utfra det såkalt liten og nett. Likevel kommer jeg ikke i nærheten av asiatiske damer i kroppsbygning og jeg føler meg rett og slett stor/ikke feminin med en lav og spinkel mann. Kall det gjerne komplekser - jeg aner ikke hvorfor det er sånn for min del. Selv om jeg er selvstendig og for likestilling så kan jeg ikke stikke under en stol at jeg føler meg mer trygg og beskyttet av en høy, bredskuldret mann. Jeg orker ikke tanken på at jeg skal bruke samme størrelse som mannen min f.eks. Skulle ønske det ikke var sånn for det begrenser jo utvalget kun å tenne på menn over 185. Når det er sagt - intelligens, humor og sjarm troner høyere enn høyde. Prøv ikke å være så selvbevisst på det du ser på som svakheter. Ta plass blant kameratene dine, flørt og si til deg selv at du er et catch. Det er ikke høyden man bygger et forhold på. Anonymkode: 7b2e8...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå