AnonymBruker Skrevet 23. januar #61 Del Skrevet 23. januar Asiatiske menn er jo nydelige😍 men tror fort at mange norske damer føler seg «for store» for dere. mange… fleste asiater er bygd annerledes og er slankere, norske kvinner kan være slanke de og men ikke i nærheten av kvinner i Kina, Japan og Korea med skjønnhetsideal at du må ha midje så smal at du kan holde et A4 ark foran og ingenting tyter ut. det tenkte jeg da iallefall, så jeg har aldri turt å si noe, jeg var vel for feit eller ikke god nok. Anonymkode: cc543...4ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #62 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da jeg var singel ble jeg nesten bare tiltrukket av sørøstasiatiske menn! 😅 Jeg tror det blir mer og mer vanlig å tiltrekkes av asiatiske menn i vesten, bl.a pga K-pop, K-drama, +++ Dog; Det er generelt vanskelig å finne partner i disse tider. Anonymkode: 4d8f3...dd4 Husk at det er en stor forskjell mellom øst asiatere og sørøst asiatere. Øst asiatere slik som Fredrik Solvang og Danby Choi kommer fra Korea. Der har de skarpere øyne, lysere trekk og ligner mer på Kpop idealet enn det sørøst asiatere gjør. Anonymkode: 7baf6...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #63 Del Skrevet 23. januar Det som er turn off her er at du omtaler deg selv som ‘asiater’. Er du flere personer? Det er veldig usexy med menn som ikke engang klarer å uttrykke sitt eget opphav riktig. Det heter asiat i entall. Asiater er flertall. Anonymkode: 84110...83e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #64 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som er turn off her er at du omtaler deg selv som ‘asiater’. Er du flere personer? Det er veldig usexy med menn som ikke engang klarer å uttrykke sitt eget opphav riktig. Det heter asiat i entall. Asiater er flertall. Anonymkode: 84110...83e Hæ? Dette stemmer vel ikke? Danskene omtaler seg jo som "dansker" uten at det indikerer flertall. Anonymkode: 8681e...166 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #65 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er isåfall rart etter at de jentene mine har vært veldig betatt i de der k- pop guttene. Anonymkode: 93944...9f7 Ja, men de ser jo nesten ut som de er hvite. Anonymkode: fc245...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #66 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det som er turn off her er at du omtaler deg selv som ‘asiater’. Er du flere personer? Det er veldig usexy med menn som ikke engang klarer å uttrykke sitt eget opphav riktig. Det heter asiat i entall. Asiater er flertall. Anonymkode: 84110...83e Han hilser nok med: Hei, jeg er asiater 🙄 Anonymkode: fc245...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summertime2 Skrevet 23. januar #67 Del Skrevet 23. januar (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva er lavt og høyt i Norge? En sørøst asiater mann som er 172 kan ikke være altfor lav? Anonymkode: bbf32...9b3 Jo, jeg er 179;) Endret 23. januar av Summertime2 V Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #68 Del Skrevet 23. januar Summertime2 skrev (Akkurat nå): Jo, jeg er 179;) Anonymkode: 4d2b8...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #69 Del Skrevet 23. januar Bare hvis du sier asiater når du mener asiat. Anonymkode: 666c7...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #70 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hæ? Dette stemmer vel ikke? Danskene omtaler seg jo som "dansker" uten at det indikerer flertall. Anonymkode: 8681e...166 Tror du bør ta en ekstra sjekk på det. Dansk er entall, dansker er flertall. I motsetning til kineser og vietnameser som er entall, og som får en ekstra e på slutten i flertall. Anonymkode: 84110...83e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #71 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva med at de trener seg til å se ut som bodybuilder og vekk fra den stereotypiske tynne nerder med potteklipp og briller? Anonymkode: bbf32...9b3 Jeg hadde digget en asiater med potteklipp og briller, så ikke alle vil ha disse bodybuilderne altså..... Anonymkode: 1a8d2...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #72 Del Skrevet 23. januar Jeg er lesbisk og du er sånn sett ikke i min målgruppe, men jeg forelsker meg i personlighet, ikke utseende. Før jeg forelsker meg betyr utseendet hennes mer eller mindre ingenting og etter at jeg forelsker meg er hun uansett verdens vakreste i mine øyne. Kort, lav, tykk, tynn, hvit, svart, kviser, arr, strekkmerker, eksem, proteser, albino, konvensjonelt pen, konvensjonelt mindre pen - det betyr ingenting for meg. Og dette er kanskje ikke mannemåten å tenke på, men det er mange kvinner som tenker og føler det slik uansrtt om de foretrekker kvinner, menn eller ikke bryr seg om hvilket kjønn du er. Det er bare ikke så mange som sier det høyt, for det provoserer ofte andre, og da spesielt menn, veldig. Men jeg sier det likevel høyt og får dermed høre fra andre som har det på samme måte. Og det er mange. Nå prøver jeg ikke å si at etnisiteten din kan sammenlignes med kviser eller at du automatisk regnes som konvensjonelt mindre pen, jeg prøver bare å si at om du ikke finner kvinner som spesifikt liker øst-asiatiske menn (de finnes så absolutt der ute!) så finnes det en ganske høy prosent av kvinner som ikke mener hverken det ene eller det andre om etnisiteten din, men som ser på hvem du er. Så vis fram personligheten din! Det er måten man finner bra damer på! Anonymkode: cfe1b...0e9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 23. januar #73 Del Skrevet 23. januar Jeg har lite konkret å komme med når det kommer til å date som medlem av en minoritet i Norge. Dine opplevelser TS kan både være representativt for hvordan asiatiske menn har det i «markedet», men en god del av det du beskriver kan også være egenskaper mange kvinner ser etter. Eksempelvis om du opplever å bli avvist pga ditt opphav, da er det forståelig at det kan være vanskelig å tilnærme seg dating med lave skuldre og en rolig holdning. MEN jeg har en enorm innvending eller bemerkning til denne tråden: ASIATERE er ikke et norsk ord. Djeezus føkking fikk så mange som skriver asiatere her i denne tråden. Det bøyes: en asiat ( ubestemt form entall), asiaten (bestemt form entall), asiater (ubestemt flertall) og asiatene (bestemt form flertall). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #74 Del Skrevet 23. januar Bbbb skrev (4 timer siden): Jeg har hatt kjæreste fra Japan tidligere og synes menn fra sør øst Asia kan være veldig attraktive. Jeg er i 30-årene og har ikke merket at mine venninner er negative til menn med sør øst asiatisk utseende. Hvor gammel er du, TS? Jeg er 35 år. Men flott at du skiller deg ut fra en del her som er så bastant negative mot meg. Anonymkode: bbf32...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 23. januar #75 Del Skrevet 23. januar Nå bruker ikke jeg å henge meg opp i utseende og jeg er i forhold. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot en asiat hvis jeg først skulle se etter noen. Jeg husker at jeg likte Chow Yun-Fat da jeg var yngre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #76 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bryter ikke Danby Choi og Fredrik Solvang mytene om asiatere og hjelper de litt også? Anonymkode: bbf32...9b3 Jo, men det er fordi de er kjendiser. Er man kjendis eller rik så "bryter man med mytene" 😂 Anonymkode: ca413...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #77 Del Skrevet 23. januar Summertime2 skrev (3 timer siden): Jo, jeg er 179;) Er du trådstarter? Anonymkode: ca413...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 23. januar #78 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 35 år. Men flott at du skiller deg ut fra en del her som er så bastant negative mot meg. Anonymkode: bbf32...9b3 På KG er det generelt mye negativitet. Vi er cirka samme alder og jeg har ikke merket noe av dette fra mine venner, når vi er ute etc. Mulig bosted kan ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #79 Del Skrevet 23. januar Kommer an på hvordan du ser ut Anonymkode: 5ae7d...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summertime2 Skrevet 23. januar #80 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Er du trådstarter? Anonymkode: ca413...d06 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå