AnonymBruker Skrevet 23. januar #101 Del Skrevet 23. januar Jeg liker ikke pågående og slu menn, men ettersom jeg er relativt smart og ganske handlekraftig selv, liker jeg menn som matcher meg i styrke, evt. lar meg bestemme. Anonymkode: 30fca...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #102 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Om man er kjedelig, usikker, deprimert, så er det på tide å gjøre en jobb med seg selv. Du må gjøre jobben selv. Du må ta ansvar for ditt eget liv. Det er ikke en dame som skal komme og redde deg fra det jævlige livet du har, men du må fikse seg selv. Anonymkode: 6d02a...fb7 En dame kan ikke redde selvfølelsen/selvtilliten til en mann. Jeg har datet usikre menn, men de er og forblir utrygge. Det har vist seg i skryt, kompensering (med kunnskap eller tøffhet), usympatiske trekk, usympatiske politiske holdninger, de har ofte selv en type forakt for svakhet, forakt for den samme svakheten de har i seg selv. Ikke alt dette på en gang, men ulike typer atferd har vist seg hos ulike menn. Har selv vært veldig usikker som ung og jeg var av den usympatiske typen. Det går kanskje an å være i forhold med mennesker som er likere hverandre der eller når man er yngre og mennesker generelt er mer usikre, men når du blir eldre, vil det stikke kjepper i hjulene. Det første en usikker person må innrømme for seg selv og si høyt til seg selv er: jeg er så usikker. Det må være utgangspunktet, ikke å fake selvfølelse. Det er gjennomsiktig. Man må jobbe ut fra riktig utgangpunkt. Man kommer seg ikke fremover ved å herme etter andres gode selvfølelse/selvtillit. Jeg kommer alltid til å være litt usikker, men det gjør ikke noe lenger. For jeg er sterk der jeg er sterk, god mot mennesker rundt meg og ærlig. Noe helt annet enn sånn jeg var før. Anonymkode: b31b2...c6b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #103 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): En dame kan ikke redde selvfølelsen/selvtilliten til en mann. Jeg har datet usikre menn, men de er og forblir utrygge. Det har vist seg i skryt, kompensering (med kunnskap eller tøffhet), usympatiske trekk, usympatiske politiske holdninger, de har ofte selv en type forakt for svakhet, forakt for den samme svakheten de har i seg selv. Ikke alt dette på en gang, men ulike typer atferd har vist seg hos ulike menn. Har selv vært veldig usikker som ung og jeg var av den usympatiske typen. Det går kanskje an å være i forhold med mennesker som er likere hverandre der eller når man er yngre og mennesker generelt er mer usikre, men når du blir eldre, vil det stikke kjepper i hjulene. Det første en usikker person må innrømme for seg selv og si høyt til seg selv er: jeg er så usikker. Det må være utgangspunktet, ikke å fake selvfølelse. Det er gjennomsiktig. Man må jobbe ut fra riktig utgangpunkt. Man kommer seg ikke fremover ved å herme etter andres gode selvfølelse/selvtillit. Jeg kommer alltid til å være litt usikker, men det gjør ikke noe lenger. For jeg er sterk der jeg er sterk, god mot mennesker rundt meg og ærlig. Noe helt annet enn sånn jeg var før. Anonymkode: b31b2...c6b Slike menn er så pyton… som svarte hull.. Anonymkode: ab0bf...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #104 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det gjelder selvsagt ikke alle, så dum er jeg ikke. Men tendensen er klar, ord og handling stemmer ofte ikke overens Anonymkode: 5df9b...1c5 Det gjelder ikke halvparten heller. Anonymkode: af626...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #105 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Å oppfattes som kjedelig, usikker, vassen er det verste man kan være som mann. Langt verre enn å heie på Andrew Tate, ha en dom bak seg og å synes at kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Anonymkode: d08f3...435 Det er ikke sexy hos damer heller å bli oppfatta som kjedelig og passsiv. Er man spennende og vill dame drar man nok lagt flere menn. Uten at det gir mening å si at menn generelt foretrekker klin sprø damer. Anonymkode: af626...7d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #106 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke sexy hos damer heller å bli oppfatta som kjedelig og passsiv. Er man spennende og vill dame drar man nok lagt flere menn. Uten at det gir mening å si at menn generelt foretrekker klin sprø damer. Anonymkode: af626...7d8 Nettopp. Mange menn trekker mot spennende, ville festejenter, som gjerne er veldig pene. Så klager de på hvorfor dama ikke er hjemmekjær, rolig og fornuftig. Og hvor alle disse damene er. De er der, menn bare går forbi oss. Anonymkode: b5044...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 24. januar #107 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er ikke sexy hos damer heller å bli oppfatta som kjedelig og passsiv. Er man spennende og vill dame drar man nok lagt flere menn. Uten at det gir mening å si at menn generelt foretrekker klin sprø damer. Anonymkode: af626...7d8 Jeg kan bare snakke for meg selv og de jeg kjenner, de færreste liker ville damer. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er ikke sexy hos damer heller å bli oppfatta som kjedelig og passsiv. Er man spennende og vill dame drar man nok lagt flere menn. Uten at det gir mening å si at menn generelt foretrekker klin sprø damer. Anonymkode: af626...7d8 Ingen ting galt i å være passiv, med mindre hun er stum. Og da tenker jeg ikke på de som bokstavelig talt er stumme. Men de som aldri tar initiativ til samtaler, eller som ikke klarer å delta i et god samtale. Gi meg en kjedelig dame jeg kan snakke med når som helst. Heller det enn en som skal hoppe i fallskjerm hver helg, og danse på bardisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #108 Del Skrevet 24. januar Humas skrev (23 timer siden): Jeg måtte få orden på meg selv før jeg så kvaliteten i en snill, lavmælt og trofast mann (som behandlet meg som en likeverdig, ikke som en ‘prinsesse’, det var det mange av før, og de ønsket flørt/ons:soenning.. Jeg var så lite hel at jeg trodde de ønsket meg. Men måtte lære meg å bli glad i meg selv og forstå at det handler om å gi og ta, være tålmodig og tenke at om det skal vare da kommer det mange prøvelser. Og jeg er så mye mer harmonisk nå, på 8 året.. Før holdt det noen måneder til ‘spenningen’ falmet. Skulle ønske flere forsto dette Dette kalles modning, og de fleste gjør det. Både menn og kvinner. Din unike historie er ikke særlig unik. Anonymkode: f880b...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omnitron Skrevet 24. januar #109 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er drittsekkene kvinner vil ha. Til å begynne med. Det finnes mange drittsekker med en lang rekke alenemødre og unger bak seg. Anonymkode: 07511...293 Tull og tøys. Noen vil, men langt ifra alle. Av de beste damene jeg kjenner til er det ingen av de som er med drittsekker, og flere av de har vært i forhold siden tenårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #110 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Om man er kjedelig, usikker, deprimert, så er det på tide å gjøre en jobb med seg selv. Du må gjøre jobben selv. Du må ta ansvar for ditt eget liv. Det er ikke en dame som skal komme og redde deg fra det jævlige livet du har, men du må fikse seg selv. Anonymkode: 6d02a...fb7 Spørsmålet var om «nice guys finish last». Jeg har prøvd å besvare det. Hva du vil oppnå med det irrelevante pisset over er ukjent. Anonymkode: d08f3...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #111 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det gir overhodet ingen mening. Anonymkode: b31b2...c6b Kanskje ikke for enkle mennesker. Men hvis du noen gang lærer deg statistikk så skal du se at du forstår, du også. Sitat Det er dere som ønsker at en ufordelaktig sannhet for menn skal stå skrevet i stein for alltid. Vennligst henvis til et sted hvor jeg gir uttrykk for et slikt ønske. Sitat Derfor nekter dere for variasjon. Dette er jug. Hvorfor juger du? Sitat Dere lurer dere selv med statististiske begreper og det uten å engang forstå statistikk eller til og med henvise til det. Dere synser og dikter opp statistikk. Hvem er egentlig denne «dere»? Alle menn? Meg? Stemmene i hodet ditt? Du fremstår litt forvirret. Hvor har jeg diktet opp statistikk? Anonymkode: d08f3...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #112 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor har jeg diktet opp statistikk? Anonymkode: d08f3...435 Kom med den statistikken 😊 du referer til den, men klarer du å dra den frem og faktisk bevise det? Ville tro at du skulle ha banket i bordet med den for lengst, men greia at du ikke gjør det er jo fordi du ikke har den 😉 den eksisterer bare i hodet ditt.. Anonymkode: 6d02a...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #113 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har prøvd å besvare det. Anonymkode: d08f3...435 Og fullstendig mislykket 😊 Anonymkode: 6d02a...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #114 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kom med den statistikken 😊 du referer til den, Anonymkode: 6d02a...fb7 Hvilken statistikk er det du refererer til? Salg av elbiler vs dieselbiler? Kan du forme en koherent tanke og skrive den ned på tastaturet ditt? Anonymkode: d08f3...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #115 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken statistikk er det du refererer til? Salg av elbiler vs dieselbiler? Kan du forme en koherent tanke og skrive den ned på tastaturet ditt? Anonymkode: d08f3...435 Du som drar det opp hele tiden, men der så bevisste du bare poenget mitt: du er stor i kjeften men har ingenting å komme med😉 Anonymkode: 6d02a...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredobbelt Skrevet 24. januar #116 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du som drar det opp hele tiden, men der så bevisste du bare poenget mitt: du er stor i kjeften men har ingenting å komme med😉 Anonymkode: 6d02a...fb7 Den du siterer har faktisk aldri nevnt "Statistikk" i noen poster før du begynte. Så skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #117 Del Skrevet 24. januar "Nice guys finish last" er en misforståelse. Det korrekte er "unattractive guys finish last". Så lenge du er attraktiv kan du gjerne være snill. Men er du ikke attraktiv kan du være så snill du bare orker, du kommer ingen vei. Ser du forskjellen? Anonymkode: 732f3...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå