Gå til innhold

Har uttrykket ''nice guys ends up last'' noe i seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er drittsekkene kvinner vil ha. Til å begynne med.

Det finnes mange drittsekker med en lang rekke alenemødre og unger bak seg.

Anonymkode: 07511...293

De gjør det, ja. Uansett weird å peke på dem som en slags sannhet. Det er menn som ofte kunne fått seg damer ved å være hyggelige også, for de er ofte ganske kjekke. For å være ærlig tror jeg noen damer foretrekker dem fremfor usikre menn. De forveksler dominans, hensynsløshet med å være selvsikker. Men det går jo ofte til helvete. Er dog ikke noe typisk alle damer å velge slu og tøffe menn. Og det er da også en del menn som velger bitchy damer, ofte fordi de er pene og litt dominerende. Noen kan også ha et mønster i tiltrekningen sin som ikke er helt sunt.

Anonymkode: b31b2...c6b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner du dine bekjente godt? 😌 

Det kan godt være at dine bekjente har noen sider du ikke vet om. 

Anonymkode: 6d02a...fb7

Ja, jeg kjenner noen av dem veldig godt. Jeg kjenner godt til at mantraet her inne er at menn bare må slutte å være så toxic/incel/… så blir de attraktive, men det er løgn. Å oppfattes som kjedelig, usikker, vassen er det verste man kan være som mann. Langt verre enn å heie på Andrew Tate, ha en dom bak seg og å synes at kvinner hører hjemme på kjøkkenet.

Anonymkode: d08f3...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er veldig, veldig, veldig, veldig mange kvinner der ute 😊 på samme måte som jeg alltid tenker at man skal ikke dømme alle menn for hva en mann gjør,

Det er selvsagt individuell variasjon. Det eneste som gir mening å diskutere i diskusjoner som denne er vel tendenser på populasjonsnivå. Hvis slemme gutter oftere finner seg en dame enn snille gutter så betyr det vel at tilstrekkelig mange damer er tiltrukket av slemme gutter til at det blir sånn?

Sitat

men ofte føler jeg denne diskusjonen går inn i at menn skal få lov til å ha krav og standarder. Menn skal få finne seg den damen de ønsker, mens vi kvinner skal bare smile om en mann i det hele tatt ser i vår retning 🙈 menn skal få ha en dame som de føler bidrar til noe positivt til deres liv, men kvinner skal ikke få lov til å tenke sånn. Jeg er litt lei av de mennene som driver med den tankegangen.

Jeg ser ingenting som tyder på det du sier i denne diskusjonen og lurer på hvilken hatt du har trukket det opp fra.

Kvinner hat selvsagt akkurat like lov som menn til å ønske seg akkurat hva de måtte ønske i en partner. Hvis man er for sær eller sikter for høyt så finner man kanskje ingen. Det gjelder menn og kvinner.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
RaulAngelsk skrev (8 timer siden):

Mulig det er DIN oppfatning, svarer du for samtlige (4 millarder) kvinnemennesker i denne verden eller?

Er du muligens et orakel?

Kanskje heller et skikkelig skrukketroll.

Eller en som faktisk bruker ordene etter deres riktige betydning. Tradisjonelle kjønnsroller er kvinnen hjemme, mannen forsørger. Hvis både kvinnen og mannen jobber, men kun kvinnen jobber i hjemmet etter å ha kommet hjem fra arbeid, så er det ikke tradisjonelle kjønnsroller, men en mann som utnytter en kvinne.

Anonymkode: b5044...413

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja, jeg kjenner noen av dem veldig godt. Jeg kjenner godt til at mantraet her inne er at menn bare må slutte å være så toxic/incel/… så blir de attraktive, men det er løgn. Å oppfattes som kjedelig, usikker, vassen er det verste man kan være som mann. Langt verre enn å heie på Andrew Tate, ha en dom bak seg og å synes at kvinner hører hjemme på kjøkkenet.

Det er da vel ikke noen gjenganger her at man tror å slutte å være incel gjør en mann attraktiv. Det er riktig at menn som oppfattes som kjedelige og usikre blir valgt vekk. Men å heie på tate, ha dom bak seg og synes damer hører hjemme på kjøkkenet er ikke å være sikker i seg selv, men hensynsløs, ureflektert og kjip. Liker damer det? Nei. Liker en type damer det? Ja. Seff. Hvis det er den typen damer du vil ha, så kjør på. Lettere å skaffe seg og opprettholde dårlige holdninger enn å jobbe genuint med usikkerheten sin selvfølgelig. Men da er fallhøyden stor resten av livet og du må sørge for å være en karikatur av deg selv. Samtidig som du insisterer på å være uopplyst altså dels dum, og kjip.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er selvsagt individuell variasjon. Det eneste som gir mening å diskutere i diskusjoner som denne er vel tendenser på populasjonsnivå. Hvis slemme gutter oftere finner seg en dame enn snille gutter så betyr det vel at tilstrekkelig mange damer er tiltrukket av slemme gutter til at det blir sånn?

Jeg ser ingenting som tyder på det du sier i denne diskusjonen og lurer på hvilken hatt du har trukket det opp fra.

Kvinner hat selvsagt akkurat like lov som menn til å ønske seg akkurat hva de måtte ønske i en partner. Hvis man er for sær eller sikter for høyt så finner man kanskje ingen. Det gjelder menn og kvinner.

Det gir overhodet ingen mening. Det er dere som ønsker at en ufordelaktig sannhet for menn skal stå skrevet i stein for alltid. Derfor nekter dere for variasjon. I tillegg er det ikke sånn at tendenser på populasjonsnivå viser at slemme fyrer oftere får dame enn snille fyrer. Dere lurer dere selv med statististiske begreper og det uten å engang forstå statistikk eller til og med henvise til det. Dere synser og dikter opp statistikk.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det gir overhodet ingen mening. Det er dere som ønsker at en ufordelaktig sannhet for menn skal stå skrevet i stein for alltid. Derfor nekter dere for variasjon. I tillegg er det ikke sånn at tendenser på populasjonsnivå viser at slemme fyrer oftere får dame enn snille fyrer. Dere lurer dere selv med statististiske begreper og det uten å engang forstå statistikk eller til og med henvise til det. Dere synser og dikter opp statistikk.

er gjerne initavrike og initativløse det står mellom

betyr ikke automatisk snill eller slem

Anonymkode: 5bba0...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

er gjerne initavrike og initativløse det står mellom

betyr ikke automatisk snill eller slem

Anonymkode: 5bba0...dd6

Nei. Det er sant. Usikker på en engstelig måte er ikke det samme som snill, selv om man kan være det. Snill er ikke fravær av å være slem, eller fravær av å være litt "på". Det er ikke snill damer har noe imot eller slem damer liker når de velger en mindre snill mann enn en snill mann. Men ser ut til at det er blitt en rådende tolkning, som er feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Det er sant. Usikker på en engstelig måte er ikke det samme som snill, selv om man kan være det. Snill er ikke fravær av å være slem, eller fravær av å være litt "på". Det er ikke snill damer har noe imot eller slem damer liker når de velger en mindre snill mann enn en snill mann. Men ser ut til at det er blitt en rådende tolkning, som er feil.

Enig.

Og de som tar mest initiativ tenker oftest med kuken. Kvinner blir fascinert av initiativet, men etter en stund finner de kun tenkte med kuken.

De som tar minst initiativ undertrykker begjæret og tror derfor de er snille. Kvinner får ikke "kjemi" med disse så lett.

Anonymkode: 5e607...9fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig.

Og de som tar mest initiativ tenker oftest med kuken. Kvinner blir fascinert av initiativet, men etter en stund finner de kun tenkte med kuken.

De som tar minst initiativ undertrykker begjæret og tror derfor de er snille. Kvinner får ikke "kjemi" med disse så lett.

Kvinner: er lei av at menn bare vil ha sex

Også kvinner: vil bare ha menn som tar initiativ 

Anonymkode: 3156b...3ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilken hatt? Samme hatten som ser hva du egentlig skriver her. Du har ingen anelse om hva du uttaler deg om, men prøver å dra frem noen fancy ord og tenker at du fremstår som intelligent. Som AB sier så er det ingen tendenser på populasjonsnivå som viser det som du skriver, men man ser jo at bitre, sure menn drar fram argumenter fra trust me bro university. 😃 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tatt masse initiativ, for om jeg ser en mann som jeg vil ha, så prøver jeg å få han. Jeg vil heller prøve meg, få et nei enn å gå og undre på hva som kunne ha skjedd. Den som intet våger intet vinner. Nå har jeg ikke hatt sex på en del år da.. lei av Tinder og meldinger som "pule?". 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg dømmer kvinner etter hva de gjør, ikke hva de sier. Og her stemmer ikke ord og handling overens 

Anonymkode: 5df9b...1c5

Så alle menn du kjenner som har dame er tøffe og slu, mens alle greie karer er single? 

Anonymkode: e0d44...13b

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om man er kjedelig, usikker, deprimert, så er det på tide å gjøre en jobb med seg selv. Du må gjøre jobben selv. Du må ta ansvar for ditt eget liv. Det er ikke en dame som skal komme og redde deg fra det jævlige livet du har, men du må fikse seg selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om man er kjedelig, usikker, deprimert, så er det på tide å gjøre en jobb med seg selv. Du må gjøre jobben selv. Du må ta ansvar for ditt eget liv. Det er ikke en dame som skal komme og redde deg fra det jævlige livet du har, men du må fikse seg selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 21.30):

Det stemmer, dessverre. Tragisk situasjon slik det er i dag der vi har helt crazy damer som er stuck-up Princess syndrom, mens samfunnet her hvor kvinner dominerer gjennom skole, kommunal- og offentlig sektor har silt ut et stadig økende antall menn inn i "grøfta" at vi nå (dessverre eller naturligvis) har en situasjon der partier som Frp er klart størst blant menn, tett etterfulgt av Høyre. Om vi ser fra andre land, det er alltid sånn det starter, før menn begynner å bli enda mer radikalisert. Det går ofte fra Reagan til Bush og så til Trump (USA) og fra Thatcher til Cameron og videre nå til Nigel Farage og Andrew Tate (UK). Bare for å ta noen eksempler, men det finnes mange flere. 

Det er vanskelig å være vanlig eller under-gjennomsnittet mann i dag da alt går mot en. Da snakker jeg spesielt om menn som heller ikke har noe særlig til formue eller penger. Sistnevnte er virkelig "drepende" på alle måter, for har man penger, så kan man i det minste rette blikket mot andre land og har noe annet interessant å tilby. 

Princess-syndrom damene her der også mange er ekstreme feminister, men de konservative damene er heller ikke noe bedre egentlig, for begge deler fortsatt hypergami klatre-fanatismen sin, så er det slik at de respekterer deg bare ut fra hvor "sterk bossy" og "hot" du er (muskler, arrogant holdning, helst stort lem) og så kommer penger og intelligens / akademiske titler rett etterpå siden damer har en akademisk fetisj har jeg lagt merke til, utover de vanlige fetisjene som jeg nettopp har nevnt. 

Hun respekterer deg dermed bare som lenge du er "løve", men du må ikke glemme at du ligger i senga med ei "løvinne", og blir du "snill som lam" eller viser for mye følelser eller uansett hva det måtte være som gjør at hun føler at du "ikke er god nok", så er man ferdig. 

Sex og nærhet, inkludert kyss og klemmer er veldig viktig for en person og det trenger man - og det er helseskadelig å være altfor lenge uten dette. Men man må også huske på at man ligger i senga med ei som mest sannsynlig respekterer en som lenge din "høye status" er intakt og det inkluderer utseendet ditt, musklene og at penisen fungerer hele tiden til enhver tid. 

Problemet for menn er at man må ha en dame ved sin side om man har lyst å få en sønn eller datter eller begge deler, så vi kommer ikke videre uten en dame. Og hvis man har fått barn, så blir gjerne de viktigst for begge foreldre. Men den store forskjellen er nettopp at mannen må ha en dame for å stifte familie, altså få barn. 

Slik situasjonen er i dag, så er det ganske kritisk for mange menn og vi ser mer ekstreme politiske strømninger i flere land som går imot dagens kvinner og deres holdninger. Virker som en del menn har fått nok. 

Anonymkode: 986d2...afa

Gå ut av kjeller leiligheten din og gå ned butikken, eller pubben feks. Se deg rundt på alle parene der. Se på mennene. Ser de alle ut som løver med spisse albuer og millioner på konto?  Hvilken verden lever du i? Til og med Børre fra Sandnes får pult på en god dag. Hvem er disse folkene du snakker om? Lever du i en Exit film? 

Anonymkode: 9ba08...21f

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Gå ut av kjeller leiligheten din og gå ned butikken, eller pubben feks. Se deg rundt på alle parene der. Se på mennene. Ser de alle ut som løver med spisse albuer og millioner på konto?  Hvilken verden lever du i? Til og med Børre fra Sandnes får pult på en god dag. Hvem er disse folkene du snakker om? Lever du i en Exit film

Hva er en Exit film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er en Exit film?

Nå må du komme deg ut på puben og ikke sitte her. Livet skjer der ute, er du heldig blir det noe på deg og. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå må du komme deg ut på puben og ikke sitte her. Livet skjer der ute, er du heldig blir det noe på deg og. 

Er du på puben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Kan du ikke bruke hue selv? Av de som tar initiativ er det selvfølgelig variasjon. Men man kan da lett regne med at slu og tøffe fyrer befinner seg mer blant de som tar insj enn de som ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...