Makavelli Skrevet 23. januar #61 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Må menn være skikkelig tøffing og slu for å få resultater i parnersøket? Holder det å være helt ærlig og snill som en lam? Anonymkode: cb7aa...c40 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #62 Del Skrevet 23. januar Det har 100% noe i seg når det er snakk om flyktige relasjoner,- FF/ONS osv. For forhold oppfatter jeg at det har mindre å si. Anonymkode: cc1f0...6b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #63 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Slemme menn mener nok det er noe i det. Men nei. Anonymkode: af57e...993 Jeg dømmer kvinner etter hva de gjør, ikke hva de sier. Og her stemmer ikke ord og handling overens Anonymkode: 5df9b...1c5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 23. januar #64 Del Skrevet 23. januar Jeg måtte få orden på meg selv før jeg så kvaliteten i en snill, lavmælt og trofast mann (som behandlet meg som en likeverdig, ikke som en ‘prinsesse’, det var det mange av før, og de ønsket flørt/ons:soenning.. Jeg var så lite hel at jeg trodde de ønsket meg. Men måtte lære meg å bli glad i meg selv og forstå at det handler om å gi og ta, være tålmodig og tenke at om det skal vare da kommer det mange prøvelser. Og jeg er så mye mer harmonisk nå, på 8 året.. Før holdt det noen måneder til ‘spenningen’ falmet. Skulle ønske flere forsto dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #65 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg dømmer kvinner etter hva de gjør, ikke hva de sier. Og her stemmer ikke ord og handling overens Anonymkode: 5df9b...1c5 Det er veldig, veldig, veldig, veldig mange kvinner der ute 😊 på samme måte som jeg alltid tenker at man skal ikke dømme alle menn for hva en mann gjør, men ofte føler jeg denne diskusjonen går inn i at menn skal få lov til å ha krav og standarder. Menn skal få finne seg den damen de ønsker, mens vi kvinner skal bare smile om en mann i det hele tatt ser i vår retning 🙈 menn skal få ha en dame som de føler bidrar til noe positivt til deres liv, men kvinner skal ikke få lov til å tenke sånn. Jeg er litt lei av de mennene som driver med den tankegangen. Selvfølgelig så må du stille opp med det samme tilbake som du forventet å få i retur 😊 Anonymkode: 6d02a...fb7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #66 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg dømmer kvinner etter hva de gjør, ikke hva de sier. Og her stemmer ikke ord og handling overens Anonymkode: 5df9b...1c5 Ja, alle damer er bare i forhold med slemme menn. Alle du kjenner, din mor, din søster, alle dater en drittsekk. Og hjertegode karer med livet på stell blir ALDRI gift. Alle gode menn er jomfru osv. Anonymkode: af626...7d8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #67 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Norske kvinner er kun sammen med barske, veltrente akademikere med stort lem og som oppfører seg som heite, dominante løver? Hmm... Muligens i den verdenen du lever i som trolig er på TikTok og YouTube hvor algoritmer gjør at du fôres med stadig mer selvbekreftende propaganda jo mer du søker. Resten av oss lever imidlertid i det virkelige Norge, som består av helt normale folk som gifter seg med helt normale folk. Anonymkode: ae3ce...3e4 Det handler om den type kvinner de vil ha er interessert i det 😊 ikke at alle kvinner er interessert i det. Som sagt tidligere så er jo tankegangen at menn skal få lov til å ha krav, mens kvinner er vrange og dumme dersom de har krav. 😊 Anonymkode: 6d02a...fb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #68 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Par jeg kjenner av familie, venner, kolleger og naboer er alle helt normalt par. Mennene er helt normalt, snille og gode menn. Noen søte nerdete, noen litt mer maskuline, alle tar ansvar for barn og hus og er likeverd sin ektefelle/samboer. Anonymkode: 6278d...021 Samme her, men felles for dem er at de er jevnaldrende og at ingen av dem ser ut som modeller 😊 Anonymkode: 6d02a...fb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #69 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det stemmer, dessverre. Tragisk situasjon slik det er i dag der vi har helt crazy damer som er stuck-up Princess syndrom, mens samfunnet her hvor kvinner dominerer gjennom skole, kommunal- og offentlig sektor har silt ut et stadig økende antall menn inn i "grøfta" at vi nå (dessverre eller naturligvis) har en situasjon der partier som Frp er klart størst blant menn, tett etterfulgt av Høyre. Om vi ser fra andre land, det er alltid sånn det starter, før menn begynner å bli enda mer radikalisert. Det går ofte fra Reagan til Bush og så til Trump (USA) og fra Thatcher til Cameron og videre nå til Nigel Farage og Andrew Tate (UK). Bare for å ta noen eksempler, men det finnes mange flere. Det er vanskelig å være vanlig eller under-gjennomsnittet mann i dag da alt går mot en. Da snakker jeg spesielt om menn som heller ikke har noe særlig til formue eller penger. Sistnevnte er virkelig "drepende" på alle måter, for har man penger, så kan man i det minste rette blikket mot andre land og har noe annet interessant å tilby. Princess-syndrom damene her der også mange er ekstreme feminister, men de konservative damene er heller ikke noe bedre egentlig, for begge deler fortsatt hypergami klatre-fanatismen sin, så er det slik at de respekterer deg bare ut fra hvor "sterk bossy" og "hot" du er (muskler, arrogant holdning, helst stort lem) og så kommer penger og intelligens / akademiske titler rett etterpå siden damer har en akademisk fetisj har jeg lagt merke til, utover de vanlige fetisjene som jeg nettopp har nevnt. Hun respekterer deg dermed bare som lenge du er "løve", men du må ikke glemme at du ligger i senga med ei "løvinne", og blir du "snill som lam" eller viser for mye følelser eller uansett hva det måtte være som gjør at hun føler at du "ikke er god nok", så er man ferdig. Sex og nærhet, inkludert kyss og klemmer er veldig viktig for en person og det trenger man - og det er helseskadelig å være altfor lenge uten dette. Men man må også huske på at man ligger i senga med ei som mest sannsynlig respekterer en som lenge din "høye status" er intakt og det inkluderer utseendet ditt, musklene og at penisen fungerer hele tiden til enhver tid. Problemet for menn er at man må ha en dame ved sin side om man har lyst å få en sønn eller datter eller begge deler, så vi kommer ikke videre uten en dame. Og hvis man har fått barn, så blir gjerne de viktigst for begge foreldre. Men den store forskjellen er nettopp at mannen må ha en dame for å stifte familie, altså få barn. Slik situasjonen er i dag, så er det ganske kritisk for mange menn og vi ser mer ekstreme politiske strømninger i flere land som går imot dagens kvinner og deres holdninger. Virker som en del menn har fått nok. Anonymkode: 986d2...afa Problemet for menn er at de overvurderer seg selv 😊 de tror at det er nok å være mann så vil kvinner komme løpende, men nå må de faktisk bidra med noe positivt og være et anstendig menneske - det virker det som om mange menn strever med å forstå konseptet rundt 😊 husker jeg var i 20-årene og menn på 40+ jevnlig prøvde å tvinge seg på meg, selv gifte menn, for så å skrike eller slå til meg når jeg sa nei. Som om jeg hadde en interesse av å ligge med halvgamle gubber. Jeg ville ha kjæreste og en god relasjon til en anstendig mann. Standarden på dagens menn er virkelig så skremmende lav, at det er virkelig tåpelig at dette i det hele tatt er en diskusjon.. Anonymkode: 6d02a...fb7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #70 Del Skrevet 23. januar Jeg har bare sett «nice guys finish last», og det henspiller på sex - at de lar dama komme først. Anonymkode: ec462...e1d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 23. januar #71 Del Skrevet 23. januar Min erfaring fra datingverden fra en som har vært i langvarig forhold, og er ganske respektfull og forholdsvis "snill", er at man må ta sjanser og gi kompliment. Man må ta initiativ og være den som leder en prosess. Moderne kvinner er selvstendige, men vil at en mann skal respektere de. Men de vil også at du tar avgjørelser og at du tar litt styring, men viser refleksjon og litt gentlemannstakter. Står du med lua i hånda, så kan du stå der med lua i hånda, det skjer ingen ting om du ikke bestemmer deg for å faktisk få det til 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #72 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Problemet med logikken her er at det er mennene selv som definerer seg som «Nice guys». Om det var krav til at de fikk en psykolog eller et par kvinnelige venner til å skrive under på at de virkelig var trivelige mennesker? Da ville vi sett et helt annet bilde. Anonymkode: 425c1...d04 Jeg definererer noen bekjente som «nice guys» og registrerer at damer går ringer rundt dem. Typiske trekk: Liberal, likestilt, utdannet, mild, rolig, lite selvhevdende, sjenert, ikke leder, reflektert Mens jeg ser at enkelte bekjente som kanskje er bad boys men som jeg ikke ville ha rørt med en ildtang om jeg var kvinne er noenlunde populær: drikker for mye, dårlig ordnet økonomi, sint, brautende, utfordrende, tar ikke et nei for et nei, Anonymkode: d08f3...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #73 Del Skrevet 23. januar Snille menn får bra damer til slutt. Tøffinger (??) og slu menn får turbulente forhold med damer som ligner eller blir sammen med kvinner som av ulike årsaker ikke klarer å sette grenser for seg selv. Å være god er en dyd og en egenskap av kvalitet uansett, det er ikke noe man velger eller velger vekk etter å ha vurdert om det trekker damer eller ikke. Og å være god er ikke det samme som å være dørmatte. Det eneste jeg ser for meg at tøffe og slu kan gjøre for en mann er at det til en viss grad kan dekke over følelser av usikkerhet og higen etter damer, hvis han har det. Men i stedet for å være slu og slem som taktikk, finnes det en varig endring som i tillegg trekker bedre damer: å jobbe mot å bli en mann som er trygg på seg selv og som kan sette grenser for seg selv og ikke trenger kvinners bekreftelse for å føle seg vel. Anonymkode: b31b2...c6b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #74 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg definererer noen bekjente som «nice guys» og registrerer at damer går ringer rundt dem. Typiske trekk: Liberal, likestilt, utdannet, mild, rolig, lite selvhevdende, sjenert, ikke leder, reflektert Mens jeg ser at enkelte bekjente som kanskje er bad boys men som jeg ikke ville ha rørt med en ildtang om jeg var kvinne er noenlunde populær: drikker for mye, dårlig ordnet økonomi, sint, brautende, utfordrende, tar ikke et nei for et nei, Anonymkode: d08f3...435 Kjenner du dine bekjente godt? 😌 min mor truet jevnlig med å ta livet av meg da jeg var barn, men i følge hennes barndomsvenninner så er hun den snilleste og mest omsorgsfulle personen i hele verden. Det kan godt være at dine bekjente har noen sider du ikke vet om. Menn som er brautende, utfordrende og har andre problemer tiltrekker seg gjerne kvinner av samme typen. Tar ikke nei for et nei kan tiltrekke seg.. vel.. min far er en typisk people pleaser som ikke evner å si nei og min mor er en sånn som ikke tar nei for et nei. Hvis det et sånne mennesker du bruker som målestokk og sånne mennesker du trakter etter å være så vil jeg anbefale psykolog 😊 min mor har vært voldelig mot min far utallige ganger og han tror det er vanlig. Han har stått og heiet på henne når hun har banket meg opp. Anonymkode: 6d02a...fb7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #75 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, alle damer er bare i forhold med slemme menn. Alle du kjenner, din mor, din søster, alle dater en drittsekk. Og hjertegode karer med livet på stell blir ALDRI gift. Alle gode menn er jomfru osv. Anonymkode: af626...7d8 Det gjelder selvsagt ikke alle, så dum er jeg ikke. Men tendensen er klar, ord og handling stemmer ofte ikke overens Anonymkode: 5df9b...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #76 Del Skrevet 23. januar Jeg var på utkikk etter en snill og forutsigbar mann, fant han til slutt - og nå har vi vært sammen 24 år. Anonymkode: 0bdcb...41e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #77 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det gjelder selvsagt ikke alle, så dum er jeg ikke. Men tendensen er klar, ord og handling stemmer ofte ikke overens Anonymkode: 5df9b...1c5 Og da kan du spørre deg selv hvis en kvinne hadde sagt «ja men tendens er klar at de fleste menn voldtar» så ville du kanskje sagt at det stemmer ikke overens? At menn ikke er en gruppe som tenker og gjør likt? At menn kan ikke dømmes ned for dette? At alle er individer som fortjener en rettferdig sjanse? 😊 Anonymkode: 6d02a...fb7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 23. januar #78 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det gjelder selvsagt ikke alle, så dum er jeg ikke. Men tendensen er klar, ord og handling stemmer ofte ikke overens Anonymkode: 5df9b...1c5 Tendensen er at vanlige norske kvinner blir sammen med vanlige norske menn og at mesteparten av dem jevnt over er snille med både gode og dårlige egenskaper. Virker som om 50% av kg mennene enten troller eller har all sosial interaksjon på nettet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #79 Del Skrevet 23. januar omnitron skrev (8 timer siden): Stemmer ikke i det hele tatt. De snilleste mennene jeg vet om er i stabile lange trygge forhold. Tøffingene får seg damer de også. Men det varer aldri. Helle unntaket. Det er drittsekkene kvinner vil ha. Til å begynne med. Det finnes mange drittsekker med en lang rekke alenemødre og unger bak seg. Anonymkode: 07511...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #80 Del Skrevet 23. januar Fjellmannover190 skrev (3 timer siden): Min erfaring fra datingverden fra en som har vært i langvarig forhold, og er ganske respektfull og forholdsvis "snill", er at man må ta sjanser og gi kompliment. Man må ta initiativ og være den som leder en prosess. Moderne kvinner er selvstendige, men vil at en mann skal respektere de. Men de vil også at du tar avgjørelser og at du tar litt styring, men viser refleksjon og litt gentlemannstakter. Står du med lua i hånda, så kan du stå der med lua i hånda, det skjer ingen ting om du ikke bestemmer deg for å faktisk få det til Er ganske enig med deg. Nå er jeg kvinne da, men for meg er det viktig at han leder.......også. Jeg er full av ideer, jeg kan være frempå, jeg kan starte, men har avsluttet det med nølere, simpelthen fordi jeg ikke orker all jobben, og fordi jeg merker at de hele tiden er redd for å gjøre noe galt, foreslå feil ting, gjøre feil ting, så de lar heller være å gjøre noe. For meg er en mann som kan lede også i stand til å ta ansvar for meg. Han kan ikke være redd for å handle også der. Trenger en mann som handler og er frempå når det gjelder mine behov, slik jeg selv gjør det med andres behov. En som ser mer utover enn innover. Det er noe man kan lære seg. Anonymkode: b31b2...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå