AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #61 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir for dumt å be noen siutte å kjøpe pakker. Anonymkode: a796f...dbc Men det er ikke dumt å ikke seg over det på KG? Anonymkode: bdf7d...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #62 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mer som et pakkeforløp, vil jeg tro. Anonymkode: a796f...dbc Men det heter det for så vidt heller ikke mer, det korrekte er «nasjonale pasientforløp psykisk helse og rus». Anonymkode: bdf7d...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8 timer siden #63 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det kan være sjenerende å bevitne dette. Anonymkode: a796f...dbc Jeg får 1-2 aviser på døra seks dager i uken, kan det også være sjenerende for naboene mine å bevitne? 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #64 Del Skrevet 8 timer siden Daria skrev (Akkurat nå): Jeg får 1-2 aviser på døra seks dager i uken, kan det også være sjenerende for naboene mine å bevitne? Naboene kan bli fra seg av nysgjerrighet (også kalt «bekymring»), og vil snart opprette tråder om dette hvor de spør: «Hva skal hun med alle avisene? Ingen kan være så opptatt av nyheter og informasjon. Det kan umulig være sunt å lese så mange nyheter? Det må koste masse penger? Hvor får hun pengene fra? Hvorfor har hun så mye penger at hun kan kjøpe så mange aviser? Hvor kan jeg melde dette?» Anonymkode: bdf7d...95d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 8 timer siden #65 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Naboene kan bli fra seg av nysgjerrighet (også kalt «bekymring»), og vil snart opprette tråder om dette hvor de spør: «Hva skal hun med alle avisene? Ingen kan være så opptatt av nyheter og informasjon. Det kan umulig være sunt å lese så mange nyheter? Det må koste masse penger? Hvor får hun pengene fra? Hvorfor har hun så mye penger at hun kan kjøpe så mange aviser? Hvor kan jeg melde dette?» Anonymkode: bdf7d...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #66 Del Skrevet 8 timer siden Anonymkode: d3380...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 8 timer siden #67 Del Skrevet 8 timer siden Det fine med dette er at du ikke har noe som helst med det å gjøre, og nabogutten kan gjøre akkurat det han selv vil. Tror ikke det påvirker han noe særlig at du sitter hjemme og irriterer deg, heldigvis. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 8 timer siden #68 Del Skrevet 8 timer siden Phoenix Heart skrev (1 time siden): Pass dine egne saker, ikke vær nabokjerringa som legger nesa i saker du ikke har noe med. Det er ikke mange årene siden en kjent statsminister fra Arbeiderpartiet ønsket seg mange flere slike. Så det kan vel hende at trådstarter tok det til seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #69 Del Skrevet 8 timer siden A-hunter skrev (2 minutter siden): Det er ikke mange årene siden en kjent statsminister fra Arbeiderpartiet ønsket seg mange flere slike. Så det kan vel hende at trådstarter tok det til seg da. Jeg tror ikke det var akkurat dette Gro mente, men sant nok, en del på KG har tolket det sånn. Anonymkode: bdf7d...95d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #70 Del Skrevet 8 timer siden Daria skrev (13 minutter siden): Jeg får 1-2 aviser på døra seks dager i uken, kan det også være sjenerende for naboene mine å bevitne? Mener du ...... av PAPIR?!? 😱 Dette må nesten lages en tråd om her og nå. Folk sier de har dårlig råd, og så går andre folk hen å bestille papirutgaven av det man får nesten gratis på internetten! Anonymkode: c6ab6...7a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #71 Del Skrevet 8 timer siden For å svare overskriften din: ja, du ser jo selv at det er mulig. Anonymkode: 22c35...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #72 Del Skrevet 7 timer siden Helt sikkert influencer Anonymkode: 70667...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå