AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #21 Del Skrevet 9 timer siden Eller er det sønnen til han som jobber i hagen hele tiden? 😆 Anonymkode: 0dddc...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #22 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Folk klager så fælt over dårlig råd hele tiden så er da virkelig ikke rart at man reagerer på sånt. Og hvem har da behov for så mye klær og ting generelt.. Blir jo nesten dårlig av det. Anonymkode: b18a5...d2c Blir du dårlig av det, må du oppsøke fastlegen eller psykolog. Anonymkode: bdf7d...95d 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #23 Del Skrevet 9 timer siden Samme som hadde TV på uansett tid på døgnet? Kanskje han oppdaget TV-shop 25 år for sent? Anonymkode: a1e25...7a4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #24 Del Skrevet 9 timer siden Lage en diskusjonstråd om hvilket antall pakker naboen får, er det mulig?! Du får månedens Karen-pris, muligens årets. Anonymkode: fb1c9...71d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #25 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det de samme naboene som bestiller så mye take away? 😄 Anonymkode: 0dddc...8c7 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller er det sønnen til han som jobber i hagen hele tiden? 😆 Anonymkode: 0dddc...8c7 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme som hadde TV på uansett tid på døgnet? Kanskje han oppdaget TV-shop 25 år for sent? Anonymkode: a1e25...7a4 Sikkert samme mann som stadig ble observert ute med bærepose også 😅 eller han som både har gardiner og bruker dem. Anonymkode: c6ab6...7a8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #26 Del Skrevet 9 timer siden Kjenner jeg får veldig lyst til å bestille masse pakker. Anonymkode: ba7c8...9b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 9 timer siden #27 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke sikkert han har dårlig råd. Jeg leser stadig om folk som ikke har råd til å kjøpe bolig, likevel ble nabohuset kjøpt for 15 millioner i fjor. Anonymkode: bdf7d...95d Men ble huset kjøpt av noen som sa de hadde dårlig råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden Lite hisser opp folk som slike tråder, just saying. Anonymkode: 092e2...748 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #29 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner jeg får veldig lyst til å bestille masse pakker. Anonymkode: ba7c8...9b3 Men du har kanskje normale naboer, da. Det blir liksom ikke det samme. Anonymkode: bdf7d...95d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #30 Del Skrevet 9 timer siden bvp skrev (Akkurat nå): Men ble huset kjøpt av noen som sa de hadde dårlig råd? Nei, og det har vel heller ikke nabogutten til ts sagt han har? Anonymkode: bdf7d...95d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #31 Del Skrevet 8 timer siden Herregud, dra til deg nesen din og slutt å bry deg om hva naboen din får i posten. Er ganske så spesielt å drive å bry seg om mengden pakker naboen får. 🙄 rart folk sier naboer er noen nysgjerrige beist… Anonymkode: 57f6e...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 8 timer siden #32 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor skulle det ikke være mulig? 🙄 Enkelte har god råd, noen av oss handler så og si alt på nett, og det er jo heller ikke sikkert at innholdet i alle pakkene er så innmari dyrt. Jeg har perioder der jeg får veldig mye pakker. Handler hundemat og enkelte matvarer online, og syns også det er enkelt å kjøpe gaver til folk på den måten. Noen ganger har jeg litt ekstra penger og vil unne meg noe fint, noen ganger finner jeg noe jeg har lett etter lenge på finn.no, noen ganger kjøper jeg flere ting i samme nettbutikk, og så sender de det i flere separate pakker. Om mange behov sammenfaller, kan det bli flere pakker daglig i enkelte perioder. Sliter med å se hvorfor det skulle være et problem for noen som helst. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #33 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): På hvilken måte angår det ts hva naboen bruker pengene sine på? Anonymkode: bdf7d...95d Det kan være sjenerende å bevitne dette. Anonymkode: a796f...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #34 Del Skrevet 8 timer siden jukkapalme skrev (20 minutter siden): Nei. Hvorfor mener du at du har noe med det? Er du mora hans? Han bestemmer selv hva han vil bruke pengene sine på. Ja, bare det ikke blir for mye. Anonymkode: a796f...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #35 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan være sjenerende å bevitne dette. Anonymkode: a796f...dbc Da må man nesten ta det opp med fastlegen, så kan man få hjelp. Anonymkode: bdf7d...95d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #36 Del Skrevet 8 timer siden Piss meg i øret å pass dine egne saker 😡 Anonymkode: 338fa...62b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #37 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, bare det ikke blir for mye. Anonymkode: a796f...dbc Bestemmer ts hva som er «for mye»? Anonymkode: bdf7d...95d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 8 timer siden #38 Del Skrevet 8 timer siden hvorfor har du noe med det ? sjalu ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8 timer siden #39 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, bare det ikke blir for mye. Anonymkode: a796f...dbc Hva er for mye da? Du er ikke mora hans og han kjøper hva og så mye han vil for deg. Du høres veldig slitsom ut. Glad jeg ikke har en nabo som snoker i posten min. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #40 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestemmer ts hva som er «for mye»? Anonymkode: bdf7d...95d Nei, men det kan bli for mye uten at en akkurat bestemmer det. Anonymkode: a796f...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå