AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Merket det først i går, men det er like ille i dag. Jeg har høyt blodtrykk og kolesterol, og var innlagt på hjerteavdelingen for ca en mnd siden pga brystsmerter. De fant da er uregelmessigheter på ekg'en, men de sa ikke så mye om det, bare at det ikke betydde så mye/ikke var noe å bekymre seg for. Jeg er ellers mer trøtt og sliten enn før, men det har jeg vært det siste året ca. Bør jeg være bekymret mtp de hovne bena/føttene, eller krisemaksimerer jeg nå?🙈 Jeg skal til legen i morgen for noe annet, så jeg skal selvsagt ta det opp da, jeg er bare nysgjerrig på hva folk tenker om dette? Anonymkode: 1bdde...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Urinsyregikt? Anonymkode: 80874...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Hvor gammel er du? Anonymkode: 23186...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Ville ringt lege i morgen! Anonymkode: a3782...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar Ring legevakten, da får du eksperthjelp. 116 117 Anonymkode: 8d86e...9db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Ring legevakten for råd. Mulig de vil ha deg inn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Merket det først i går, men det er like ille i dag. Jeg har høyt blodtrykk og kolesterol, og var innlagt på hjerteavdelingen for ca en mnd siden pga brystsmerter. De fant da er uregelmessigheter på ekg'en, men de sa ikke så mye om det, bare at det ikke betydde så mye/ikke var noe å bekymre seg for. Jeg er ellers mer trøtt og sliten enn før, men det har jeg vært det siste året ca. Bør jeg være bekymret mtp de hovne bena/føttene, eller krisemaksimerer jeg nå?🙈 Jeg skal til legen i morgen for noe annet, så jeg skal selvsagt ta det opp da, jeg er bare nysgjerrig på hva folk tenker om dette? Anonymkode: 1bdde...fa6 Jeg tenker økt mengde væske i kroppen pluss høyt blodtrykk pluss reell mistanke om problemer med hjertet tilsier at du ringer legevakt. Ja, selvsagt tar du det opp i morgen, men var jeg deg ville jeg ikke på noen måte tatt sjansen på å vente uten å først søke medisinsk bistand. Anonymkode: 1058d...9d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar Jeg synes du burde kontakte legevakt og høre hva de sier. En sånn plutselig opphopning av vann kan ha alvorlige årsaker. Anonymkode: a2656...bf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Merket det først i går, men det er like ille i dag. Jeg har høyt blodtrykk og kolesterol, og var innlagt på hjerteavdelingen for ca en mnd siden pga brystsmerter. De fant da er uregelmessigheter på ekg'en, men de sa ikke så mye om det, bare at det ikke betydde så mye/ikke var noe å bekymre seg for. Jeg er ellers mer trøtt og sliten enn før, men det har jeg vært det siste året ca. Bør jeg være bekymret mtp de hovne bena/føttene, eller krisemaksimerer jeg nå?🙈 Jeg skal til legen i morgen for noe annet, så jeg skal selvsagt ta det opp da, jeg er bare nysgjerrig på hva folk tenker om dette? Anonymkode: 1bdde...fa6 Ring legevakt nå, lykke til🤗❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar Tenker hjerte svikt etter 15 år i ambulanse tjenesten.falt meg inn først uten å kjenne sykdomshistork din. Er nok ikke det Men bør sjekkes omgående Anonymkode: 437c2...a1d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar Ring legevakten. Anonymkode: 6a81d...39c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar Dersom høyt blodtrykk forårsaker hjertesvikt, vil slik hjertesvikt primært forårsake tungpust, og ikke hovne bein. Hvilke blodtrykksmedisiner bruker du? Mange blodtrykksmedisiner (kalsiumkanalblokkere) er kjent for å ha hovne ankler som bivirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #13 Del Skrevet 22. januar Kontakt legevakt i tilfelle blodpropp. Jeg tror ikke det, men best å være på den sikre siden. God bedring ❤️ Anonymkode: 8df6c...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #14 Del Skrevet 22. januar Hvordan går det, ts?❤️ Anonymkode: 101ae...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #15 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Urinsyregikt? Anonymkode: 80874...fdb Slenger du bare ut et tilfeldig ord, uten tanker for hvilke symptomer urinsyregikt gir? Anonymkode: b9dcd...19a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #16 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kontakt legevakt i tilfelle blodpropp. Jeg tror ikke det, men best å være på den sikre siden. God bedring ❤️ Anonymkode: 8df6c...26e Blodpropp i begge beina samtidig? Med helt like symptom? Anonymkode: b9dcd...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå