AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Ringte du inn dit? Anonymkode: ee0c8...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Tenker du på barnas kontakttelefon? Ringte den mye, både alene og sammen med venner. Var oppspinn alt sammen Anonymkode: ec2ba...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ringte du inn dit? Anonymkode: ee0c8...7a3 Ja, husker den godt. Ble faktisk kjent med en gutt der som jeg hadde en greie med ganske lenge 😂 Anonymkode: 902f1...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar Husker vi venninnene syns det var veldig spennende å ringe inn der når vi var 11-12 år, men vi tørte aldri si noe selvfølgelig...😂 Og NÅ følte jeg meg brått veldig gammel....🧓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar Ringte på sånne nummer på slutten av 70-tallet. Det var ingen som var ekle da. Alle de jeg snakket med var veldig hyggelige, både jenter og gutter. Anonymkode: 216c7...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Husker det, var ikke noe jeg ringte inn på, telefon var dyrt, dette enda dyrere og jeg hadde ikke egen telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Del Skrevet 24. januar Husker det som het «Åpen linje». Var ekle pedoer der. Anonymkode: e0f79...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå