AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Gift 15 år. Singel 7 mnd. Møtte drømmemannen og vi skal kjøpe hus sammen. Men, vi var begge på fra start av og klar på hva vi ville. Vi ble øyeblikkelig forelsket og kjente raskt på at det var oss. Etter noen mnd var vi offentlig på FB og vi møtte venner og familie og flere reagerte på at det var som vi hadde kjent hverandre i evigheter. Hadde han ikke kontaktet meg på 3 uker hadde vi ikke vært sammen. Du vet fremdeles ikke hva du vil. Og dere har begge mye bagasje. Siden dere begge var i dårlige forhold så trengs det ofte litt tid å bli kjent med seg selv igjen. Og dere virker å være der enda. Dere møtte hverandre på rett sted og tid for det dere trengte i det øyeblikket. Noen relasjoner er ment å vare for bare en kort stund. Han var en av de. Anonymkode: 754c0...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden På tide å finne fram filmen "he's just not that into you". Alle menn jeg har møtt i mitt liv som har vært hypp har vært helt på, som klistremerker. Jeg så faktisk filmen selv nylig, var i litt lik situasjon. Anonymkode: 61551...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På tide å finne fram filmen "he's just not that into you". Alle menn jeg har møtt i mitt liv som har vært hypp har vært helt på, som klistremerker. Jeg så faktisk filmen selv nylig, var i litt lik situasjon. Anonymkode: 61551...cd8 Hahah, ja.. Men greia er at det er ok, sånn helt oppriktig. Jeg bare er en person som hater å ikke vite hva som er greia med relasjoner. og jeg er en person som gjør det lett for mennesker å være ærlig, noe jeg også sa til han. Hadde han bare sagt det hadde det vært mye lettere, men det sier jo litt da at han ikke sier noe. Da er man jo feig og det er uattraktivt i mine øyne. Ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan vet du han har vært singel i 6 mnd? Eksen min presterte å si det eksakt 4 dager etter bruddet at det var 6 mnd siden😂 kanskje han har funnet noen andre eller gått tilbake til eksen? Siden han er så stille ? Anonymkode: b8475...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har nok rett, men hva får deg til å skrive det? ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Det er nok en annen mann som er ment for deg. Men ikke jag så tidlig etter ny mann. I ditt hverdagsliv vil jeg tro det er mange tilgjengelige. Bare vær åpen for signalene som gis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du han har vært singel i 6 mnd? Eksen min presterte å si det eksakt 4 dager etter bruddet at det var 6 mnd siden😂 kanskje han har funnet noen andre eller gått tilbake til eksen? Siden han er så stille ? Anonymkode: b8475...468 Fordi grunnen til at jeg ville gå ut med han, var fordi han hadde linket insta til dating profilen sin, så når jeg så at han også hadde nettopp kommet ut av et forhold for ca 6 mnd siden, tenkte jeg.. Perfekt. Da vil han ikke ha noe seriøst og vi er i samme situasjon 😅🤷♀️ Bare veldig synd at jeg skulle like han så godt da.. og at rebound planen min failet - men faktisk så gikk den jo bra til slutt.. i guess? Mulig, men tviler sterkt. ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden Egenskap skrev (2 minutter siden): Det er nok en annen mann som er ment for deg. Men ikke jag så tidlig etter ny mann. I ditt hverdagsliv vil jeg tro det er mange tilgjengelige. Bare vær åpen for signalene som gis. Helt enig ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden Skjønner ikke helt hva du vil med ham. Du mener du ikke er klar osv, men så er du kjempeopptatt over hvorfor han ikke har tatt kontakt, selv om du jo også har sagt til ham at du ikke er interessert. Det virker som om du sender mye kryssende og motstridende signaler. Vet du selv hva du vil? Fokuser på deg selv og la dette ligge litt. To måneder etter et så langt forhold er kjempekort tid, det er veldig bra å foksuere på seg selv en stund. Anonymkode: cb908...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #29 Del Skrevet 4 timer siden Hvis du fremdeles tenker på han om et halvt år kan du sende melding da og sjekke stemningen. Anonymkode: b3762...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden Han var sikkert så interessert som intuisjonen din sier, men det har åpenbart endret seg på et tidspunkt. Hva som har skjedd, kan bare han si, men det kan godt være det ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt. Han kan for eksempel ha møtt en annen som det sa pang med, fått kontakt med eksen igjen, eller kanskje funnet ut at han ikke er klar for noe nytt enda. En så fersk relasjon som dere hadde er utrolig skjør, og det skal så lite til før en eller begge parter finner en grunn til å trekke seg, uavhengig av hvor god connection man har. Anonymkode: 6bf50...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå