AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Okay, så jeg trenger brutal ærlighet her. Jeg har nettopp kommet ut av et forhold med exen, vi var sammen i 7 år og var forlovet. Bruddet var beintøft den første måneden, selv om bruddet var helt riktig så var jeg veldig lei meg, naturligvis. 2 uker etter bruddet lastet jeg ned en dating app, egentlig mest for å distrahere meg selv. Det var kun en fyr som interesserte meg som hadde linket sosiale medier og jeg så at han også nylig kom ut av et langt forhold. Han skrev til meg og jeg spurte om han ville møtes for en gåtur. Jeg var helt ærlig med han at jeg var ny på appen og at jeg var nettopp ute av et langt forhold, men at det hadde vært hyggelig med en gåtur. Han ville det, og vi møttes 2 uker senere. Kjemien var overraskende bra og det var rett på ærlighet og vi begge var veldig åpne om det vi hadde vært igjennom. En halvtime inn i daten følte jeg meg sterkt betatt. Jeg snakket også om at jeg ikke var ute etter noe forhold på dette tidspunktet, noe han heller ikke var..han kom ut av forhold for 6 mnd siden, jeg 2 mnd. Men likevel ble vi begge overrasket over connection og tiltrekningen. Han kysset meg på slutten av daten.. og en uke etterpå, rett før jul kom han til meg. Han tekstet meg hver dag. Siden jeg fortsatt gikk igjennom en ny livssituasjon, ifh til ny leilighet, nytt alt, så følte jeg at jeg hadde «ingenting å vinne og ingenting å tape». Han fikk meg til å slappe av allerede på første date, for første gang på veeldig lenge. Meg og eksen slet også mye før bruddet.. På andre daten var vi ute og han lagde mat til meg. Vi hadde sex. Og vi hadde mye samtaler om alt mulig. Han ga inntrykk for at han ville se hvor dette gikk.. også typ, glad for at det ikke funket med hans ex, fordi noen ganger kommer det bedre ting inn livet. Han sa han hadde tenkt veldig mye på meg, kanskje for mye, jeg sa det samme. Men han var også ganske klar på at han også var utslitt etter bruddet med exen og ville ha fred i livet sitt, men han følte det var noe spesielt med vår situasjon etc. Greia er at jeg har vært i «fight og flight» lenge pga bruddet og når man begynner å kjenne på litt følelser igjen, så kan det bli mye. Jeg kjente jeg fikk litt panikk da jeg skjønte at her blir jeg garantert forelska om dette fortsetter over flere møter da han er veldig min type. Vi drakk vin og jeg klarte å si ting som «jeg føler at du/dette her blir litt kaos» , at jeg er litt i konflikt med meg selv..og før det sa jeg også at «jeg tenger tid etc».. han sa han forstod og sa han ville respekterte det, og at han trengte det samme.. at han ikke ser etter forhold nå, fordi forholdet hans var «ekstremt toxic..» og han var langt nede etter bruddet. Men jeg var veldig kjærlig og ga han masse komplimenter, så jeg tror han forstod at jeg likte han. Dagen etterpå, kysset vi en god del. Og han var veldig søt og oppmerksom. Jeg spurte han «ja, så sees vi igjen?» da sa han at han håpet da det. Jeg sa også rett før han dro «du får meg til å like deg». Han dro og sendte meg noen meldinger. Vi tekstet også litt i jula, han ønsket meg god jul og sendte bilde av seg selv, jeg gjorde det samme. Men meldingene ble mye mindre. Jeg sendte de to siste meldingene hvor jeg fikk svar kjapt på begge, siste var spm når vi sees igjen. Han fortalte meg at han skulle gi beskjed når han er i byen jeg er i, hvor han jobber innimellom. Jeg svarte og sa, ja det høres bra ut - gi beskjed når du har tid så kan vi se. Nå har vi ikke snakket på over tre uker.. I begynnelsen var jeg glad for at han ikke tekstet meg, på grunn av situasjonen min og jeg er glad for at han ikke har vært så på… men samtidig.. Jeg tenker mye på han. Hadde kanskje forventet at han skulle sendt en melding? Vi følger hverandre på sosiale medier og han ser på alt av stories etc. Er helt ny på dette her: hva er det som skjer her? 😅 Skremte jeg han vekk? Kjenner meg litt forvirra. Så her er dilemmaene mine som holder meg tilbake for å skrive til han igjen: Jeg liker han og vil ikke pushe for hardt.. Jeg føler at jeg bør være alene i noen måneder før jeg begynner å bli investert i en annen fyr. Kanskje utforske litt og ha det skikkelig bra alene. Jeg er redd for at jeg muligens tenker på han så mye fordi jeg ikke vil håndtere vonde følelser igh til bruddet, men jeg klarer ikke helt å finne ut av det. jeg liker han veldig godt.. Hva ville du gjort? Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Gå videre. Glem han. Prioriter deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Egenskap skrev (Akkurat nå): Gå videre. Glem han. Prioriter deg. Du har nok rett, men hva får deg til å skrive det? ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Du trenger å være litt singel. Det å gå fra ett forhold til ett annet er aldri bra, med mindre du er helt ferdig. Det virker ikke sånn utifra hva du skriver. Du trenger å bruke tiden på DEG SELV. Anonymkode: 08328...5a9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du trenger å være litt singel. Det å gå fra ett forhold til ett annet er aldri bra, med mindre du er helt ferdig. Det virker ikke sånn utifra hva du skriver. Du trenger å bruke tiden på DEG SELV. Anonymkode: 08328...5a9 Med eksen er jeg helt ferdig, i alle fall ifh romantiske følelser. Tenker jo på han ifh til at han har vært min bestevenn og at jeg håper han har det bra. Det å miste han som en beste venn har vært det verste. Men ifh til det romantiske er jeg ferdig. Jeg har null interesse om å bli sammen med han igjen. ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Han er ikke interessert nok og har fått det han ville ha. Gå videre og nyt singellivet. Anonymkode: 4522d...3c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hadde han vært interessert så hadde han ikke latt det gå 3 uker uten kontakt. Anonymkode: d3c2b...f5c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er ikke interessert nok og har fått det han ville ha. Gå videre og nyt singellivet. Anonymkode: 4522d...3c4 vanligvis ville jeg også tenkt det.. men samtidig, så sa han at han ville respektere at jeg trengte tid til å finne meg selv.. Jeg var jo veldig klar på det. Og jeg sa en del ting som indikerte at jeg ikke ville ha noe forhold overhodet. Vi begynte også å diskurtere fordi jeg sa noe som fornærmet han, men jeg husker ikke helt hva det var. Det var en misforståelse. Han var mer i andre retningen enn det jeg var. Så hvis han var oppriktig interessert kan det kanskje virke som at han har trukket seg unna pga dette? ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Han er ikke interessert nok i deg. Da hadde han tatt kontakt mye hyppigere. Gå videre og bli kjent med singeltilværelsen.🥰 Anonymkode: 6c025...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde han vært interessert så hadde han ikke latt det gå 3 uker uten kontakt. Anonymkode: d3c2b...f5c Ja, som sagt over her. Så hadde jeg tenkt det samme vanligvis. Men jeg var jo veldig tydelig på at jeg trengte tid til å finne meg selv. Han gjorde overraskende mye insj for kun være ville ha sex. Jeg var jo villig uansett.. lol. Og jeg gjorde det klart Han hadde ikke trengt til å legge inn så mye arbeid før og etter. Og siden vi begge ville ha noe casual, hvorfor snakker vi ikke da? ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, som sagt over her. Så hadde jeg tenkt det samme vanligvis. Men jeg var jo veldig tydelig på at jeg trengte tid til å finne meg selv. Han gjorde overraskende mye insj for kun være ville ha sex. Jeg var jo villig uansett.. lol. Og jeg gjorde det klart Han hadde ikke trengt til å legge inn så mye arbeid før og etter. Og siden vi begge ville ha noe casual, hvorfor snakker vi ikke da? ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Vi damer må slutte å lage unnskyldninger for menn, hadde han vært interessert så hadde dere fortsatt hatt kontakt, så enkelt er det. Anonymkode: d3c2b...f5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi damer må slutte å lage unnskyldninger for menn, hadde han vært interessert så hadde dere fortsatt hatt kontakt, så enkelt er det. Anonymkode: d3c2b...f5c Ja, helt enig! Hadde dette vært en situasjon hvor jeg var singel og skikkelig klar for dating og det samme med han, så hadde jeg tenkt akkurat dette. Og jeg ikke fundert noe mer på det. Men dette er jo faktisk en litt annerledes da. Her har vi 2 stk som kommer rett ut av forhold, hvor det egentlig skulle bare være casual. Begge har vært kjempe langt nede.. Det er ikke sånn at jeg blir deppa om det her ikke fortsetter. Men likte han godt og jeg vet at han likte meg godt også. Jeg er ikke naiv når det kommer slike ting og er vanligvis ganske hard. ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): vanligvis ville jeg også tenkt det.. men samtidig, så sa han at han ville respektere at jeg trengte tid til å finne meg selv.. Jeg var jo veldig klar på det. Og jeg sa en del ting som indikerte at jeg ikke ville ha noe forhold overhodet. Vi begynte også å diskurtere fordi jeg sa noe som fornærmet han, men jeg husker ikke helt hva det var. Det var en misforståelse. Han var mer i andre retningen enn det jeg var. Så hvis han var oppriktig interessert kan det kanskje virke som at han har trukket seg unna pga dette? ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Sorry, men nei. Rett og slett. Dette er overtenking, og som Ab over meg her sier, unnskyldning av mennene. Dersom han var interessert så skulle heller dine litt avvisende signaler heller ha giret han til å jakte. Jeg tenker mer og mer at det er lurt å holde beina igjen. Rett og slett. De er så sjarmerende når de jakter på mus at det er helt umulig å skille disse mennene fra de som jakter på kjærligheten. Man vet det ikke før man ser resultatet. Hvis kontakten dabber av, og/eller opphører helt så er de ikke interessert. Anonymkode: 4522d...3c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, helt enig! Hadde dette vært en situasjon hvor jeg var singel og skikkelig klar for dating og det samme med han, så hadde jeg tenkt akkurat dette. Og jeg ikke fundert noe mer på det. Men dette er jo faktisk en litt annerledes da. Her har vi 2 stk som kommer rett ut av forhold, hvor det egentlig skulle bare være casual. Begge har vært kjempe langt nede.. Det er ikke sånn at jeg blir deppa om det her ikke fortsetter. Men likte han godt og jeg vet at han likte meg godt også. Jeg er ikke naiv når det kommer slike ting og er vanligvis ganske hard. ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Det tok eksakt 0,1 sekund før du igjen var igang med unnskyldningene. Anonymkode: d3c2b...f5c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sorry, men nei. Rett og slett. Dette er overtenking, og som Ab over meg her sier, unnskyldning av mennene. Dersom han var interessert så skulle heller dine litt avvisende signaler heller ha giret han til å jakte. Jeg tenker mer og mer at det er lurt å holde beina igjen. Rett og slett. De er så sjarmerende når de jakter på mus at det er helt umulig å skille disse mennene fra de som jakter på kjærligheten. Man vet det ikke før man ser resultatet. Hvis kontakten dabber av, og/eller opphører helt så er de ikke interessert. Anonymkode: 4522d...3c4 Okay, siden alle her sier det. Så får jeg velge å stole jeg på det. Altså, for min del er jeg glad for at jeg lå med han og oppriktig glad for at jeg traff han når han jeg traff han, fordi jeg var ganske langt nede før det. Noe han også sa, så i grunn, var det bra at det skjedde. Uansett om han ikke er interessert så kom jeg i alle fall over eksen. Win is a win. ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden I utgangspunktet, vær en stund alene før det bærer inn i nytt forhold. Jeg har vært singel i to år og er enda ikke i nærheten av å ønske dating, til tross for at jeg var helt over eksen før det ble slutt. Men, folk er forskjellige. Hvis du ikke dater fordi du er redd for å være alene, men fordi du er klar, kjør på. Når det gjelder denne mannen du snakker om, her har du muligens såret egoet hans. Eller han er ikke interessert nok. Jeg kunne vært veldig betatt men likevel hadde såret stolthet holdt meg langt unna en mann som allerede hadde rukket å si at han var usikker på å gå videre med meg. Tror jeg kunne reagert med å bli avmålt og kjølig... Løsningen: du forteller han akkurat hva du føler. Du har ingenting å tape på det, og å spille "spill" er for unger, selv om det virker å ha blitt veldig moderne. Du sier rett ut hva du tenker, og hva du ser for deg, og du ber om er svar. Er han fortsatt avmålt så er han ikke interessert, eller han mistet interessen når du "avviste" ham. Da går du videre med hevet hode. Er han faktisk interessert vil han, hvis han har noe omløp, fortelle deg dette, og vise deg dette. Men for all del, slutt å spill, det er en forferdelig ukultur mange legger srg til. Vær ærlig. Spør hva han føler istedenfor å gjette eller prøve å lure han til å si det du vil høre eller gjøre det du vil se. Du har ingenting å tape. Anonymkode: 26046...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det tok eksakt 0,1 sekund før du igjen var igang med unnskyldningene. Anonymkode: d3c2b...f5c Ja, jeg veit. Håpet at min intuisjon hadde riktig angående denne situasjonen, men siden alle her sier det samme, så får jeg jo nesten tro på det 😛 Har vært aaalt for lenge ute av gamet. 7 år! ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I utgangspunktet, vær en stund alene før det bærer inn i nytt forhold. Jeg har vært singel i to år og er enda ikke i nærheten av å ønske dating, til tross for at jeg var helt over eksen før det ble slutt. Men, folk er forskjellige. Hvis du ikke dater fordi du er redd for å være alene, men fordi du er klar, kjør på. Når det gjelder denne mannen du snakker om, her har du muligens såret egoet hans. Eller han er ikke interessert nok. Jeg kunne vært veldig betatt men likevel hadde såret stolthet holdt meg langt unna en mann som allerede hadde rukket å si at han var usikker på å gå videre med meg. Tror jeg kunne reagert med å bli avmålt og kjølig... Løsningen: du forteller han akkurat hva du føler. Du har ingenting å tape på det, og å spille "spill" er for unger, selv om det virker å ha blitt veldig moderne. Du sier rett ut hva du tenker, og hva du ser for deg, og du ber om er svar. Er han fortsatt avmålt så er han ikke interessert, eller han mistet interessen når du "avviste" ham. Da går du videre med hevet hode. Er han faktisk interessert vil han, hvis han har noe omløp, fortelle deg dette, og vise deg dette. Men for all del, slutt å spill, det er en forferdelig ukultur mange legger srg til. Vær ærlig. Spør hva han føler istedenfor å gjette eller prøve å lure han til å si det du vil høre eller gjøre det du vil se. Du har ingenting å tape. Anonymkode: 26046...520 Takk for svar! Ja, det er det jeg tenke også. Jeg har lyst til å kjenne på å være ordentlig lykkelig alene før jeg hopper inn i noe. Det kan handle om ego ja, men samtidig, mulig han bare ikke er interessert og det er også ok! Og jeg spiller ingen spill, jeg er bare ikke typen som jager etter en mann. Hvis han er interessert, må han vise det. Jeg har også holdt tilbake fordi jeg ikke har visst hva jeg vil, også utifra respekt for hans situasjon, jeg vil ikke leke med noen's følelser heller. ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Har du bevis på at hm har vært singel i 6 mnd? Høres jo mildt sagt ut som han var både på markedet og veldig klar, så jeg mistenker at han sier dette for å speile deg og skape bånd. Jeg har datet mye, og har ofte møtt gutter som sier de har vært single i et halvt år by default. For da er de liksom ikke single tapere, men kan også gjemme flakser bak at dette er uvant for dem. Flere kompiser bekrefter dette. I realiteten har mange vært single i åresvis 😉 Hvis du ikke er ute etter noe seriøst, så ikke meld så mye utenom. Da får dere bare møtes innimellom og ligge. All den tekstinga signaliserer at du er intr i mer. At han ikke har tatt insj på noen uker betyr at han har funnet noen andre å fokusere på. Anonymkode: 68155...45f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du bevis på at hm har vært singel i 6 mnd? Høres jo mildt sagt ut som han var både på markedet og veldig klar, så jeg mistenker at han sier dette for å speile deg og skape bånd. Jeg har datet mye, og har ofte møtt gutter som sier de har vært single i et halvt år by default. For da er de liksom ikke single tapere, men kan også gjemme flakser bak at dette er uvant for dem. Flere kompiser bekrefter dette. I realiteten har mange vært single i åresvis 😉 Hvis du ikke er ute etter noe seriøst, så ikke meld så mye utenom. Da får dere bare møtes innimellom og ligge. All den tekstinga signaliserer at du er intr i mer. At han ikke har tatt insj på noen uker betyr at han har funnet noen andre å fokusere på. Anonymkode: 68155...45f Ja, jeg vet at han har vært singel i 6 mnd/bevis.. Gutter altså, tenk å dra den så langt lol 😅 Ja, jeg har forstått det nå - han er ikke interessert i å sees igjen, og det er helt ok! Fått litt perspektiv her inne Nå tid for å nyte singel-livet! ts Anonymkode: a6d5e...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå