AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Henger uren hud på ryggen sammen med kosthold? Har kløe, nupper og noen hudfarget nye nupper på ryggen, noen er vonde fordi de blir hengene fast i strikkegensere osv også klør de mer. Hva kan det være? Anonymkode: a2888...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Bruker du balsam i håret ditt som kanskje kommer i kontakt med huden ved skuldrene når du dusjer? Det kan jeg reagere på. Må sette opp håret når jeg har balsamen i så det ikke kommer i kontakt med huden på ryggen og skylle mens jeg bøyer meg fremover. Synes og at eksfoliering hjelper mot nupper, jeg bruker denne på kropp: https://www.skincity.com/no/paulas-choice/hudpleie/kropp/peeling/syrepeeling/paulas-choice-2-bha-body-spot-exfoliant-210-ml Du nevner strikkegensere, ull kan faktisk gjøre irritert hud verre. Prøv å finn noe annet du kan ha på innerst. Anonymkode: db1d1...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå