AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Hvor mange millioner? Anonymkode: 91be5...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar 11,3 mill Anonymkode: b4dc0...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Ingenting. Vi søkte om 3,5 millioner, men fikk dessverre avslag. Trur vi må flytte veldig langt bort for å få råd til noe. Blir nok heller til at vi leier. Det er bedre. Anonymkode: a471d...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Fornuftig 8-9 mill. Kunne kjøpt mye dyrere, men vi ønsker lavt boliglån og investere i annen eiendom og kunne frigjøre og sitte gjeldsfri og godt i det når ungene er ute. Anonymkode: e1e0b...e7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar I følge lånekalkulator ca 2 mill Anonymkode: cecab...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar I følge kalkulator rundt 10mill. Men det er uaktuelt, har 1,8mill i lån. Ingen barn som trekker ned. Anonymkode: e0f82...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar 20,5 millioner fikk jeg opp hos DnB. Det hadde jeg ikke følt meg komfortabel med overhodet. Anonymkode: 4214e...3d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar I følge lånekalkulator 9.500.000 Anonymkode: 2fa07...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar Fikk opp kjøpesum på 8,7 (6,2 i lån) da jeg plottet inn dataene våre i en random lånekalkulator nå, men aldri i verden om jeg ville kjøpt for så mye. 😅 Vi har 2,4 i samlet lån nå og det synes jeg er behagelig. Skal nok kjøpe oss noe opp etter hvert, men er ikke interessert i å makse. Begge tjener helt gjennomsnittlig. Anonymkode: ef790...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar I følge lånekalulatoren 10 mill, i mitt hode ca 2 mill. En skal jo leve ved siden av også. Anonymkode: 3ae76...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar Hvilke kalkulatorer bruker dere, forresten? Syntes jeg fikk et latterlig høyt beløp. Men ser "beregningen" ikke er mer komplisert enn å gange inntekten vår med fem. Anonymkode: 4214e...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar Vi fikk godkjent opp til 6 mill, men valgte å kun låne 2,8. Anonymkode: ecf95...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #13 Del Skrevet 22. januar I følge lånekalkulator; rundt 7 mill. Vi har 6 i lån og skal aldri ha en krone mer. Anonymkode: 3461d...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #14 Del Skrevet 22. januar Banken tilbød oss 10 millioner, men vi var fornøyde med bolig til underkant av 6. Anonymkode: 6714d...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #15 Del Skrevet 22. januar 5,7 millioner. Vi har 5,4 og det går greit, men jeg tenker ofte på alt annet jeg kunne brukt de pengene på... Anonymkode: a66ec...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #16 Del Skrevet 22. januar 2,6 fikk vi godkjent for noen år siden, er nok litt høyere nå. Anonymkode: 37231...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 22. januar #17 Del Skrevet 22. januar kunne ta for 6,2 mill Jeg er telefonselger, hun er sykepleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 22. januar #18 Del Skrevet 22. januar Banken tilbød oss 8,5 millioner, vi valgte å låne 5,8. Vi har nå igjen litt under 5,5 millioner på lånet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #19 Del Skrevet 22. januar Ca 9 mill ifølge lånekalkulator. Har 3 barn, 2 biler og ca 500000 i lån fra før (studielån og bil). Ville aldri lånt såpass mye! Vi har knapt 3 mill i lån og renter og avdrag med leieinntekter 😊 Kalkulatoren uten leieinntekter sier vi kan bruke 54000 i mnd på lån selv, det tror jeg rett og slett ikke er mulig, det er mer enn jeg har utbetalt liksom. Anonymkode: 13c7e...c6e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #20 Del Skrevet 22. januar Vi fikk finansieringsbevis på 21 millioner i 2023. Jeg er i dag glad for at vi kjøpte langt billigere bolig. Anonymkode: 8ea94...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå