Gå til innhold

Sover du og mannen i samme seng om natten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei, hver vårt. Jeg deler rom med sønn (7) og han med datter (10).

Anonymkode: b5747...87e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I utgangspunktet deler vi seng. Han snorker. Mye! Har ikke tall på alle de nettene jeg har tilbrakt på sofaen i stua. Det er alltid jeg som må flytte meg fordi han sovner på 5 minutter og jeg bruker litt lengre tid. 

Anonymkode: 67c1d...974

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sover sammen, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å legge meg på et annet rom nå som jeg er gravid. Sover så utrolig dårlig. Våkner mellom 15 og 40 ganger hver natt ifølge klokken min. På toppen av kransekaken så er jeg kronisk pottetett så jeg snorker som bare det. Blir gal av meg selv. Ja, jeg våkner av min egen snorking 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere barn. Sover sammen, men legger oss ikke alltid samtidig 😊 

Anonymkode: f0e89...690

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi sover ikke sammen, han snorker. Jeg er urolig og sliter med søvn. Vi har 3 barn. Vi legger oss ofte sammen, men når jeg blir trøtt tusler jeg til mitt rom. Forholdet vårt er veldig bra og tar ikke skade av dette, heller tvert imot 

Anonymkode: d1875...f90

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg legger meg før han,og står opp før han. Jeg liker å ha det varmere enn han på soverommet. Han snorket før og har nå begynt med sovemaske som bråker litt. Han liker å høre på musikk eller podcast, jeg må ha det stille. Han sover som en stein,jeg våkner av alle lyder. Så nei,vi deler ikke lenger seng,og vi sover veldig mye bedre. Kan savne det innimellom, men søvnen er viktigst. Vi "besøker" selvsagt hverandre for litt kos nå og da! 

Anonymkode: 3be0e...8f7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har 3 barn som ligger i egen seng på eget rom. Har hatt barna i vår seng i perioder de har våknet om natta og kommet inn til oss. Det gjør de ikke lenger 🥳 Det hender jeg tar med dyna og legger meg på eget rom om snorking pågår, takler ikke lyden! 

Anonymkode: 6cd67...ee0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
monican94 skrev (3 timer siden):

sover sammen og sex hver kveld, ingen lyder, samme temperatur og mørkt, sjelden tlf. på senga. Sover dårlig om han eller jeg er borte 

Sex hver kveld? Umulig 

Anonymkode: 567b5...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I hovedsak sover vi på hvert vårt rom.  Han vil helst ha det helt mørkt, helt stille og ganske varmt, men har i utgangspunktet et meget godt sovehjerte.  Han snorker litt når han er veldig sliten (noe han ikke vil innrømme!) og trenger vanligvis mer søvn enn meg.  Jeg vil gjerne sovne til musikk etc., ha på en liten lyskilde og ha det nokså kjølig (ikke iskaldt).  Sover som regel dårlig og kan ha mareritt jeg våkner av med høy puls eller utrop.

Ingen barn.

Anonymkode: bb42a...9a4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sover verken i samme seng eller på samme rom som mannen. Søvnkvsliteten min ble betydelig bedre da jeg flyttet inn på gjesterommet, så der har jeg blitt.

Anonymkode: db4bc...a91

Samme her. Mannen synes det er trist og klager mye på grunn av dette. Jeg prøver å sove med han innimellom, men da ligger jeg våken nesten hele natten 

Anonymkode: cf475...18d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sover i samme seng, mørkt, som regel stille, men noen få ganger har vi på musikk. Har det ganske kaldt på rommet, som er litt rart egentlig, siden begge er frysapinner. Men begge sover med genser på, og med knelange sokker på. Har ofte sex før vi sovner, og jeg suger han ofte når han har morgenbrød, før vi står opp. Har egentlig enda mer sex nå med barn enn vi hadde før vi fikk barn. Han snorker ikke så mye, mer noen grynt en gang i blant. Går som regel raskt over. 

Anonymkode: 21082...bd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sex hver kveld? Umulig 

Anonymkode: 567b5...8da

Nyforelskede har sex flere ganger om dagen til og med. 

Vi har 3 barn og vært sammen i 6 år. ( 2 av barna sammen) Hadde sex hver dag frem til ganske nylig. Nå er det 3-4 gr i uken, men kos hver dag. Så alt er mulig. 

Anonymkode: d0495...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

NEI, har ikke delt seng på over 10 år. Gift i 24 år

Anonymkode: 5dcf6...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nyforelskede har sex flere ganger om dagen til og med. 

Vi har 3 barn og vært sammen i 6 år. ( 2 av barna sammen) Hadde sex hver dag frem til ganske nylig. Nå er det 3-4 gr i uken, men kos hver dag. Så alt er mulig. 

Anonymkode: d0495...289

Alt er selvsagt mulig når man bare har vært sammen i seks år. Meld igjen når dere har vært sammen i 25 år + ...

Anonymkode: e328b...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...