AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Hei! Vi søkte om foreldrepenger i starten av november. Det står at det er 6 ukers behandlingstid, men det har stoppet opp hvor det står «venter på inntekstmelding fra arbeidsgiver». Sånn har det stått i 8 uker… jeg tok kontakt med Nav og de sa at jeg skulle vente. Nå har det snart stått sånn i 12 uker? Prøvde å ta kontakt med Nav men kom ikke gjennom på telefonen… barnet vårt ble født 28.desmber. Har spurt arbeidsgiver om de har sendt inn og de sier at de har det. Hvorfor tar det så lang tid? Anonymkode: 95af2...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Da ville jeg sendt en melding via nav sine nettsider og be arbeidsgiver sjekke at det er riktig info de har sendt inn. Anonymkode: f9b7f...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Er arbeidsgiver helt sikker på det? Anonymkode: e8459...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Da må arbeidsgiver sende inn på nytt. Når det er gjort tar det 1-3 dager så er det innvilget. Går veldig fort når de har alt de trenger. Anonymkode: 0a767...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar Gratulerer med baby😊 Du burde nok ringe nav så fort du kan. Anonymkode: 3fede...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå